Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Наклон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Евентуално износване на маслообиращите сегменти е възможно да доведе до повишена компресия!

    Коментар


      #17
      Immortal написа:
      Чл. 4. Движещото се по пътя пътно превозно средство трябва да има водач
      Аз пък имам готварска печка, в чийто инструкции пише следното: " При печене, вратата на фурната да се затваря!" А я да ви питам сега, малко по темата - ако колата се бута назад, но се запали на втора, двигателя ще започне да работи наобратно, и всъщност задната ще стане единствена предна, а ще имаме 5 задни, нали?

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Immortal написа:
        Чл. 4. Движещото се по пътя пътно превозно средство трябва да има водач
        Аз пък имам готварска печка, в чийто инструкции пише следното: " При печене, вратата на фурната да се затваря!" А я да ви питам сега, малко по темата - ако колата се бута назад, но се запали на втора, двигателя ще започне да работи наобратно, и всъщност задната ще стане единствена предна, а ще имаме 5 задни, нали?
        Да, само че това важи само за двутактов двигател!

        Коментар


          #19
          Мда, имаме засмукване - сгъстяване - запалване - изпускане (нещо съм ги забравил термините, в повече са ми бирите) , в обратен ред няма как да работи колата.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            Да ви кажа колеги наклона не сум го мерил но според мен беше голям и докато отпусках суеденителя вече при загасен двигател колата леко започна да преплузва назад.Аз си друпнах ручната и я подпрях с камук.Това става на улица в Созопол докато бях на гости на един приятел а улицата се казва ’’Кулата" в центура на Созопол старият град.Гледам тука,че някои колеги се сумняват от износен суеденител и си мисля ,че може да са прави защото преди Алфата имах Рено 19 и то беше с износен суеденител и така пак на един наклон го усетих,че прави това нещо а като гедам сега и на моита Алфа вече суеденителя е за смяна усещам го и е вузможно наистина това да си дава отражение защото и Реното така направи веднуж.Иначе като гледам двигателя как теги и вурви колко масло гори на 16 000 км сустоянието на аспуха бял като бронз не ми дава прекомерен разход си судя,че няма да е от компресията. :P
            Хората са като свинете даже прасетата са по-човечни!

            Коментар

            Working...
            X