Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна само на 1 амортисиор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна само на 1 амортисиор

    Да ви попитам има ли възможност и смисъл да се смени само 1 преден амортисиор на бравото??Проблема е че му се смъкваше пласмасовия маншон и в резултат на това по стеблото на буталото се беше наблъскало с пясък и сега е изтекъл и протропва.необходимо ли е и двата да сменям при полозение че другия е наред??
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Това е все едно да попиташ дали можеш да смениш само едната си гуменка, защото се скъсала, а другата е здрава! Няма да влизам в подробности, само искам да ти кажа, че окачването от двете страни трябва да еднакво, в противен случай поведението на колата на моменти може да стане опасно! В общи линии износването на амортисьори, пружини трябва да е еднакво, особено отпред!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      Това е все едно да попиташ дали можеш да смениш само едната си гуменка, защото се скъсала, а другата е здрава! Няма да влизам в подробности, само искам да ти кажа, че окачването от двете страни трябва да еднакво, в противен случай поведението на колата на моменти може да стане опасно! В общи линии износването на амортисьори, пружини трябва да е еднакво, особено отпред!
      Да подкрепям 100% други коментари нетрябва да се правят колегата много точно ти е дал пример с гуменетката Колата се държи най-добре на пътя когато няма разлика в състоянието на окачването ляво и дясно.Колкото и да нети се иска наложащо е да смениш и двата амортесьора.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Ясно мерси значи няма да сменям ще си карам така.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          infineon написа:
          Ясно мерси значи няма да сменям ще си карам така.
          И това също не е добър вариант а времено решение , постояните силни трептения разбиват всичко което е под амортесьора : шарнир , втулки на носача тампони на стабилизираща щанга биалети.Ти прецени
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Колегата Atanas71 е прав при неизправен амортесьора другите елементи на окачването се износват три пъти по-бързо и след това ремонта ще ти бъде много по-скъп отколкото смяната на два амортесьора.
            BRAVA 1,4 12V
            Nissan Navara

            Коментар


              #7
              Аз мойта я карах 5 месеца с изпуснал амортисьор...накрая така хлопаше все едно щеше да се разпада....Майстора като го свали каза, че не само е изпуснал, но и понеже е нямал масло се е изкривил....Колата ми все едно беше без окачване...След смяната вози като Мерцедес А през този период съм сменил само един носач....Сега вече всичко е ток...не мърда от никъде.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар

              Working...
              X