проблемът при тези кутии даже и на 1.4 браво е че колата е на незнайни километри с едно и също масло..страдат лагерите и вие кутията...щом сега започна да вие очаквай след 3-4 години употреба да стане нещо и надали...така че споко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум скоростна кутия
Collapse
X
-
Моят проблем е (тук ли е мястото за проблеми ? )когато превключвам на задна 5-6 пъти няма проблем , на седмия път обачене влиза задната предавка -отпускам леееко съединитела ,несхто си се въти -поне така си мисля - натискам съединител и тогава влиза - колко време ще ме изкара без ремонт какво и има на тази пущинакарам Punto
Коментар
-
phoenix написа:Да колега, сам си я свалих кутията и я разглобих даже се наложи да я сваля и кача 4 пъти. Понеже бях разглобил 3 кутии и от тях сглобих 2. Ама в бързината бях объркал вилката за задна бях взел от едната кутия, пък тя била с 2мм по тънка и айде пак долу. Абе накрая за 2 часа долу, и 2 часа горе. Ако имам време ще направя едно ръководство как се ремонтира и демонтира/монтира скоростна кутия. Аксиалният лагер работи само и единствено, когато педала е натиснат. Иначе само си стои на оста. За това признака за заминал аксиален лагер е свирене при натиснат съединител. Ако има шум когато е пуснат съединителя, то тогава повредата е в скоростите, и е много вероятно да е износен лагер на първичния вал. Ако шума е при превключване на скорости - вероятно е синхронизатор, При всякакви общи шумове, проверка на нивото на маслото. Аако вие нещо при изключена скорост и колата се движи по инерция с пуснат съединител - работата отива към диференциала.Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
Много умно решение.Аз от много туткане,та ха днеска ,ха утре усмъртих кутията безвъзвратно.Като свалих капака от кутията се изсипа лагер и части от корпуса на кутията.Лагера на първичния вал се строшил и строшил корпуса /леглото на лагера/.И не само това.Така си натоварих от глупост с 500 лв.бюджета/цената на кутия втора ръка/.
Коментар
-
Почти съм сигурен , че и на мен това ще се ми случи. Та мисля да го изпреваря Ходих при едни майстори на скоростни кутии, но попаднах на един младеж, който малко ме позанесе, но простено му е. Според него, не може да се смени само лагер на първичния вал, ами всичко в кутията. И това за над 800 леваНа мен ми е ясно, че по-добре всичко да е ново, но честно казано-защо да не се смени само проклетия лагер???? В понеделник отивам при "моя" майстор. Един луд нефен на Фиат И май отивам на 300-350 лв кутия плюс 100-120 сваляне/качване.....Като реализирам процедурата ще пиша и прилагам снимков матрял))Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар