Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    проблемът при тези кутии даже и на 1.4 браво е че колата е на незнайни километри с едно и също масло..страдат лагерите и вие кутията...щом сега започна да вие очаквай след 3-4 години употреба да стане нещо и надали...така че споко
    фиат браво 1.4 12в
    фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

    Коментар


      #17
      При мен възникна друг проблем не може да включва скоростите мойто Браво, като разглобихме при лоста се установи че е счупен превключвателя на скоростния лост , смених го и пак не иска да включи, има ли някой идея от къде е проблема.

      Коментар


        #18
        Моят проблем е (тук ли е мястото за проблеми ? )когато превключвам на задна 5-6 пъти няма проблем , на седмия път обачене влиза задната предавка -отпускам леееко съединитела ,несхто си се въти -поне така си мисля - натискам съединител и тогава влиза - колко време ще ме изкара без ремонт какво и има на тази пущина
        карам Punto

        Коментар


          #19
          Нищо и няма ,това е нормално. :D

          Коментар


            #20
            phoenix написа:
            Да колега, сам си я свалих кутията и я разглобих даже се наложи да я сваля и кача 4 пъти. Понеже бях разглобил 3 кутии и от тях сглобих 2. Ама в бързината бях объркал вилката за задна бях взел от едната кутия, пък тя била с 2мм по тънка и айде пак долу. Абе накрая за 2 часа долу, и 2 часа горе. Ако имам време ще направя едно ръководство как се ремонтира и демонтира/монтира скоростна кутия. Аксиалният лагер работи само и единствено, когато педала е натиснат. Иначе само си стои на оста. За това признака за заминал аксиален лагер е свирене при натиснат съединител. Ако има шум когато е пуснат съединителя, то тогава повредата е в скоростите, и е много вероятно да е износен лагер на първичния вал. Ако шума е при превключване на скорости - вероятно е синхронизатор, При всякакви общи шумове, проверка на нивото на маслото. Аако вие нещо при изключена скорост и колата се движи по инерция с пуснат съединител - работата отива към диференциала.
            Колега, много благодаря за изчерпателното и стегнато обяснение!!!!!! Сега ще отида при майстор и ще му кажа да ми свали/разглоби/качи скоростната кутия-100 лв. И да ми каже какво може да се направи за изчезване на стърженето (има вероятност да е лагер на първичен вал, явно). И да ми каже цена за този малък ремонт. И същевременно да види диференциала, защото има леко виене. И мисля, че няма да ми откаже тая работа!Още веднъж блгодаря!
            Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

            Коментар


              #21
              Много умно решение.Аз от много туткане,та ха днеска ,ха утре усмъртих кутията безвъзвратно.Като свалих капака от кутията се изсипа лагер и части от корпуса на кутията.Лагера на първичния вал се строшил и строшил корпуса /леглото на лагера/.И не само това.Така си натоварих от глупост с 500 лв.бюджета/цената на кутия втора ръка/.

              Коментар


                #22
                Почти съм сигурен , че и на мен това ще се ми случи. Та мисля да го изпреваря Ходих при едни майстори на скоростни кутии, но попаднах на един младеж, който малко ме позанесе, но простено му е. Според него, не може да се смени само лагер на първичния вал, ами всичко в кутията. И това за над 800 леваНа мен ми е ясно, че по-добре всичко да е ново, но честно казано-защо да не се смени само проклетия лагер???? В понеделник отивам при "моя" майстор. Един луд нефен на Фиат И май отивам на 300-350 лв кутия плюс 100-120 сваляне/качване.....Като реализирам процедурата ще пиша и прилагам снимков матрял))
                Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                Коментар


                  #23
                  Колеги, аз съм с Брава 96 и когато съм на свободна примерно на светофар се чува тракане, натисна ли съединителя изчезва. Първа ми влиза доста трудно, а задната от време на време не влиза. Хайде сега давайте съвети.
                  брава 96 г. 1.6V

                  Коментар


                    #24
                    ta6unko написа:
                    Колеги, аз съм с Брава 96 и когато съм на свободна примерно на светофар се чува тракане, натисна ли съединителя изчезва. Първа ми влиза доста трудно, а задната от време на време не влиза. Хайде сега давайте съвети.
                    Абсолютно същият проблем имам и аз

                    Коментар

                    Working...
                    X