здравейте пробих си картера на фиата ми Браво 1.4 12 V 1997 на един черен път. дупката е около 9мм на 16мм. Понеже бяхме извън града един приятел го залепи със силикон (червен) налях му обикновено масло и тръгнах. Сега вече 4 ден карам със силикона и не е протекла и капка, но все пак трябва да го сменя или заваря. Проверих във големите софийски морги и магазини - няма. Сега съм говорил с един майстор да го завари. Колко според вас може да струва ремонта и от къде да намеря някакъв втора употреба?И още нещо след случката налях някакво супер обикновено масло колкото да се добера до града 24 лв 4 л минерално. Сега съм купил селениа полусинтетика но с минералното минах около 800 км. Фатално ли е за колата минералното масло или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан Картер Фиат Браво 1.4 12v
Collapse
X
-
По принцип не е хубаво от полусинтетика да минаваш към минерално ще се изтормози двигателя много бързо. Затова минералното го разкарай по най-бързия начин. Картера на 1.4 си е чиста ламарина и може да ти го заварят на СО. Купи си и течна гарнитура за картери препоръчвам ти силикона на VIKTOR-REINZ - REINZOSIL. Свалянето на картера е малко пипкава работа и може да се наложи махане на дясната полуоска, защото има 2 труднодостъпни болта над нея. Така че, със заварката едно 70-80лв може да ти вземат.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
И аз преди около два месеца спуках моя...ремонта ми струваше околко 250лв...заедно със заварката, работата, масло , филтри.Но моя картер беше алуминиев и заварката е по-скъпа...околко 80 лева...За работа ми взеха пак околко 80 лева, понеже се наложи да свалят цялото дясно окачване(така каза майстора...аз не съм сигурен че е трябвало) и алтернатора.Твоят ремонт сигурно ще излезе по-малко, ако наистина картера ти е чиста ламарина.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Здравейте отново, майстор намерих и утре ще ми оправи колата. Притесняваме само че като я погледна каза 30 лв заварката + труда за монтаж и демонтаж. Само каза че ако се наложи смяна на гарнитурата ще трябва да я доплатя. Притеснява ме много ниската цена, че като чета постовете на колегите хич май не е лесна работата с демонтажа на картера. Ако се наложи случайно сваляне на полуоската реглаж на преден мост ще се наложи ли после?ПС: Ще пиша какво е станало като ми го оправят
Коментар
-
Здравейте отново, вчера бях на майстор и ми завари картера. Картера се оказа ламарина не алуминии и ми взе само 30 лв + 10 за течна гарнитура. Не е споменал за някакво сваляне на окачването. Как мога да разбера дали е качествена заварката, защото не ми се иска да имам проблем с течове и постоянно да съм на тръни дали ми е изтекло маслото?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар