Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Що е то "турбина" и има ли тя рециклаж у нас?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    trifon_gar4o написа:
    GTipo написа:
    trifon_gar4o написа:
    GTipo написа:
    Колега,разбирам недоволството ти от 1000лв на вятъра. Проблема е че не си описал защо е кофти да рециклираш турбото си ....погледни тези теми:http://www.google.com/cse?cx=0085674...BEНапиши едно подробно обяснение какво точно се рециклира, защо не е добре, и защо да не вярваме и ще я направя важна.Честно казано не съм турбиниран, ника ми е от gesha и tipo
    здравей колега.честно казано сам се отказал да обяснявам каквото и да било.Само искам да ти кажа че след онзи случаи с турбината ми бях принуден да си купя нова .вярваи ми,че от тогава сам минал наи малко 4000 км на цялата гас и турбината е 6.изводите си ги направи сам.Просто исках да мога да предопредя наивните хора като мен чрез вас,нищо повече.Извинявай за загубеното време и успех
    Колега,аз ти вярвам, не е в това проблема. Сигурен съм че и останалите също. Въпроса е, от чисто любопитство, какво точно в турбината се рециклира....примерно на едни носач, легло за ябълковиден болт, и оси....на едно каре - лагери...нещо такова.
    при мен така се получи ,че когато разглобиха рециклираната турбина се оказа ,че е изкривила оста в следствие на запушени канали(не е имало мазане) на една от втулките.версията на "маистора" е ,че сам имал боклуци в маслото и те са попаднали във вапросните канали за мазане на тази втулка(питам се за кво ми е масления филтър).При обстоен поглед на турбото от Тодор Василев-Цунами тунинг,се оказва ,че въпросната втулка е превартяла около оста си(рециклажа на моето турбо се е састоял в пренабиването на тази втулка) и от стружките(ако мога така да се изразя) са се запушили каналите,оста е запекла и при подаванв на повече гас стана мяу.Мисълта ми е ,че Митко-турбото винаги е можел да се възползва от невежите в тази област(нас) и да ги лаже че неговата работа е сваршена перфектно и ,че проблема е в двигателя(има невероятно дар слово).ИСКАМ ДА КАЖА ,ЧЕ НЯМА ВАРЯНТ,ПРЕНАБИТА ВТУЛКА НА ОС,КОЯТО СЕ ВЪРТИ С ОКОЛО 130 000 ОБОРОТА В МИНУТА ДА БЪДЕ РЕЦИКЛИРАНА!!!!!!!
    Ето това исках като отговор, колега!
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Какви са тези буклуци в маслото че немога да се сетя . Смазването за турбото идва директно от главната маслена магистрала веднага след филтъра , какви са тези глупости дето ги дрънка тоя.Еб...ти и смотоняка. Докога в България всеки ще се занимава с това което не му е работа Колега защо не му показа че имаш маслен филтър , аман от некадърници.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #18
        Хех... къде са 650 долара и, къде 2500лв. дето искат в магазина?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар

        Working...
        X