Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Що е то "турбина" и има ли тя рециклаж у нас?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Що е то "турбина" и има ли тя рециклаж у нас?!

    Здравейте,искам да ви споделя последната си глупост с вас и се надqвам никои да не я повтаря!!!преди около месец турбината на пунтото ми(тогава нов внос)замина и тогава моя майстор реши че може да я дам на някои "майстор"да я рециклира,балансира и прочие.Свали ми тои турбото и го дал на "големия" ДИМИТАР ГЕОРГИЕВ(МИТЬО ТУРБОТО) да го рециклира с/у сумата от 1000 лева.3 дена по късно турбината ми беше готова(изглеждаше невероятно нова,което сега ме навежда на мислалта че добре боядисват охлювите)В момента колата е изминала по малко от 2000 км след ремонта(като парвите хиляда сам лазил)и колата е сас строшено турбо.Сега когато може да се каже че сам "изял дебелия",разговарях с доста хора които имат идея за какво става въпрос и диагнозата относно рециклажа на турбини у нас е следния-"докато има балъци ще има и тарикати".

    #2
    Каква е колата.ГТ ли?
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      tinalex написа:
      Каква е колата.ГТ ли?
      да

      Коментар


        #4
        Нямаш ли гаранция от този "мастор" ? Иначе в Реал ТУРБО!http://www.realturbo.net/
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Re: Що е то "турбина" и има ли тя рециклаж у нас?!

          trifon_gar4o написа:
          Здравейте,искам да ви споделя последната си глупост с вас и се надqвам никои да не я повтаря!!!преди около месец турбината на пунтото ми(тогажа нов внос)замина и тогава моя маистор реши че може да я дам на някои "маистор"да я рециклира,балансира и про4ие.Свали ми тои турбото и го дал на "големиq" ДИМИТАР ГЕОРГИЕВ(МИТИО ТУРБОТО) да го рециклира с/у сумата от 1000 лева.3 дена по касно турбината ми бе6е готова(изглеждаше невероqтно нова,което сега ме навежда на мислалта 4е добре боqдисват охлиовите)В момента колата е изминала по малко от 2000 км след ремонта(като парвите хилqда сам лазил)и колата е сас стро6ено турбо.Сега когато може да се каже 4е сам "изял дебелия",разговарях с доста хора които имат идея за какво става вапрос и диагнозата относно рециклажа на турбини у нас е следниq-"докато има балаци щте има и терикати".
          Сега да ти обесня колега в фирмата която рабатя ни се налага поне два пъти седмично да правя ремонт на турбокомпресори от марката която използваме в ремонтираните от нас двигатели. Турбините са Холсет американски и идват директно от там с седмичните доставки на части.Един турбокомпресор при разглобяване има доста неща на които се прави преглед или така наречената дефектация и след като отговаря по всички точки на инструкцията значи подлежи на ремонт.Имай в предвид че ако имам дори и най-малко съмнение че някой от размерите са близо до маскималните аз съветвам клиента да си купи нова турбина и че немога да извърша ремонта с което му издавам протокол за извършената от мен работа и приложена таблица на измерванията които доказват че турбината е негодна за ремонт.Ако всичко е наред ремонта по табел и е 2.5 часа но аз я правя за два без да претупвам работата , личен рекорд :D Ремонтния комплект струва около 1200$ в зависимос от модела варира 200$+ - . Това включва нова ос с нагнетателната турбина ,керамичните лагерни втулки , рефлекторни масло отражателки и много други дребни части които неми се описват по отделно.Имай в предвид че за това което ти говоря става въпрос за доста по-големи турбокомпресори от тези на леките автомобили.Заключението ми е че този майстор дори и "Митио реактива" да го кръстят той за мен си остава един занаятчия експериментатор. На дали знае на всеки турбокомпресор аксиалната и радиална хлабина а в това се крие голяма част от майсторлъка.Имал съм случаи когато съм замерил , почистил и сглобил турбина и при замерване на луфтовете да не влиза в дадените параметри но никога несъм я дал на клиента като годна.За мен този човек си остава поредния нашенски мушеник.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Re: Що е то "турбина" и има ли тя рециклаж у нас?!

            Atanas71 написа:
            trifon_gar4o написа:
            Здравейте,искам да ви споделя последната си глупост с вас и се надqвам никои да не я повтаря!!!преди около месец турбината на пунтото ми(тогажа нов внос)замина и тогава моя маистор реши че може да я дам на някои "маистор"да я рециклира,балансира и про4ие.Свали ми тои турбото и го дал на "големиq" ДИМИТАР ГЕОРГИЕВ(МИТИО ТУРБОТО) да го рециклира с/у сумата от 1000 лева.3 дена по касно турбината ми бе6е готова(изглеждаше невероqтно нова,което сега ме навежда на мислалта 4е добре боqдисват охлиовите)В момента колата е изминала по малко от 2000 км след ремонта(като парвите хилqда сам лазил)и колата е сас стро6ено турбо.Сега когато може да се каже 4е сам "изял дебелия",разговарях с доста хора които имат идея за какво става вапрос и диагнозата относно рециклажа на турбини у нас е следниq-"докато има балаци щте има и терикати".
            Сега да ти обесня колега в фирмата която рабатя ни се налага поне два пъти седмично да правя ремонт на турбокомпресори от марката която използваме в ремонтираните от нас двигатели. Турбините са Холсет американски и идват директно от там с седмичните доставки на части.Един турбокомпресор при разглобяване има доста неща на които се прави преглед или така наречената дефектация и след като отговаря по всички точки на инструкцията значи подлежи на ремонт.Имай в предвид че ако имам дори и най-малко съмнение че някой от размерите са близо до маскималните аз съветвам клиента да си купи нова турбина и че немога да извърша ремонта с което му издавам протокол за извършената от мен работа и приложена таблица на измерванията които доказват че турбината е негодна за ремонт.Ако всичко е наред ремонта по табел и е 2.5 часа но аз я правя за два без да претупвам работата , личен рекорд :D Ремонтния комплект струва около 1200$ в зависимос от модела варира 200$+ - . Това включва нова ос с нагнетателната турбина ,керамичните лагерни втулки , рефлекторни масло отражателки и много други дребни части които неми се описват по отделно.Имай в предвид че за това което ти говоря става въпрос за доста по-големи турбокомпресори от тези на леките автомобили.Заключението ми е че този майстор дори и "Митио реактива" да го кръстят той за мен си остава един занаятчия експериментатор. На дали знае на всеки турбокомпресор аксиалната и радиална хлабина а в това се крие голяма част от майсторлъка.Имал съм случаи когато съм замерил , почистил и сглобил турбина и при замерване на луфтовете да не влиза в дадените параметри но никога несъм я дал на клиента като годна.За мен този човек си остава поредния нашенски мушеник.
            Вчера вечерта видях турбото си на земята и се оказа че е оста се е изкривила,и от утре започвам разправии с този човек.Благодаря ти за инфото

            Коментар


              #7
              Jimy написа:
              Нямаш ли гаранция от този "мастор" ? Иначе в Реал ТУРБО!http://www.realturbo.net/
              не ме претеснява факта че турбимата може и да няма гаранция,претеснява ме факта че едно сваляне и качване ми струва 200 лева

              Коментар


                #8
                trifon_gar4o написа:
                Jimy написа:
                Нямаш ли гаранция от този "мастор" ? Иначе в Реал ТУРБО!http://www.realturbo.net/
                не ме претеснява факта че турбимата може и да няма гаранция,претеснява ме факта че едно сваляне и качване ми струва 200 лева
                За 1500лв можеше да си вземеш чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  ici написа:
                  За 1500лв можеше да си вземеш чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                  И на мен това ми бе на езика... аз съм сигурен за себе си, че няма да се занимавам нито с рециклиране, нито пък с втора употреба, а ще се изръся повечко парички за ново!Ама хайде сега да не солим сол на главата на колега...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    ici написа:
                    За 1500лв можеше да си вземеш чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                    И на мен това ми бе на езика... аз съм сигурен за себе си, че няма да се занимавам нито с рециклиране, нито пък с втора употреба, а ще се изръся повечко парички за ново!Ама хайде сега да не солим сол на главата на колега...
                    Зна4и забражих да ви споделq една подробност когато се с4упи турбото отидох ж магазина които се намира на стамболииски и одрин(поже4ето от жас го знаqт) и там попитах за цена на ножа турбина.момента ж които ми казаха 4е турбината при тqх 6те струва м/у 2400 и 2800лж ре6их 4е едни хилqда лежа за рециклай са резонни,жместо да се разтарсq и да стигна до цунами тунинг както е ж момента,аз се наиграх.

                    Коментар


                      #11
                      относно гаранциqта на стро6еното турбо.отивам аз при ониq царжул Митко турбото,разглабq турбината и ми казжа то4но това което же4е ме бqха предопредили 4е 6те ми кайе(при него репертоара е един и са6ти жсеки пат)"оста се изкривила таи като,каналите на втулката са се запу6или и не е могло да се полу4и мазане.проблема е ж двигателq ти и по конкретно ж маслото ти има боклуци.турбината ти се е скапала ж следстжие на жан6ни фактори и ремонта 6те трqбжа да си го заплати6(550лв)"нqма6е как да го оборq 4е ми гожори глупости 6тото тои от 10 години лаже хората по тоq на4ин и си трагнах.дни по касно се оказа 4е втулката се е задрастила с боклуци в следствие на това 4е е провла4ила и каналите са се запу6или от неq самата.

                      Коментар


                        #12
                        При монтажа на отремонтираната турбина не били трябвало да се смени и маслото. Дори си мисля че е задължително...незнам ,питам...даже и промивка на цялата смазваща система може би,а?
                        ici написа:
                        ...чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                        Така аз пак,по един друг въпрос,но понеже ти отвори дума в тази тема. Какво искаш да кажеш с това "повдигнатото" от твоето мнение по-горе?
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          Jimy написа:
                          При монтажа на отремонтираната турбина не били трябвало да се смени и маслото. Дори си мисля че е задължително...незнам ,питам...даже и промивка на цялата смазваща система може би,а?
                          ici написа:
                          ...чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                          Така аз пак,по един друг въпрос,но понеже ти отвори дума в тази тема. Какво искаш да кажеш с това "повдигнатото" от твоето мнение по-горе?
                          немога да видя каде сам написал не6то такова.би ли копнал част от текста!?

                          Коментар


                            #14
                            trifon_gar4o написа:
                            Jimy написа:
                            При монтажа на отремонтираната турбина не били трябвало да се смени и маслото. Дори си мисля че е задължително...незнам ,питам...даже и промивка на цялата смазваща система може би,а?
                            ici написа:
                            ...чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                            Така аз пак,по един друг въпрос,но понеже ти отвори дума в тази тема. Какво искаш да кажеш с това "повдигнатото" от твоето мнение по-горе?
                            немога да видя каде сам написал не6то такова.би ли копнал част от текста!?
                            Маслото бе6е сменено с Кастрол GTX пална синтетика и вапреки това се строши1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата.Модераторски екип на fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Jimy написа:
                              При монтажа на отремонтираната турбина не били трябвало да се смени и маслото. Дори си мисля че е задължително...незнам ,питам...даже и промивка на цялата смазваща система може би,а?
                              ici написа:
                              ...чисто ново турбо с много по-добри параметри от твоето оригинално.А твоето рециклирано би трябвало да е с гаранция и пак да ти го оправят.
                              Така аз пак,по един друг въпрос,но понеже ти отвори дума в тази тема. Какво искаш да кажеш с това "повдигнатото" от твоето мнение по-горе?
                              ГТ серията на Гарет е с доста подобрени аеродинамични параметри спрямо старата Т серия http://www.turbobygarrett.com/turbob...advantage.html Ето примерно едно турбо ГТ серия с плъзгащи лагери http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...de=GTNBBЕто и най-малкото ГТ-Р , със съчмени лагери http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...ory_Code=GRTА на колегата щом е задрала лагерната втулка, значи проблема е възникнал при монтажа и захранването с масло вероятно.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X