Колеги не съм единствения с тропащи спирачни апарати.Тропат и знам че няма да се счупят но дразнят и искам да ги стегна но по магазините продават 3 вида ремонтни комплекти за спирачни апарати.Ако някои от вас е ремонтирал нека сподели коя част се износва и тропа за да не купувам части който няма да изпозвам.За сега мисля да сменя водачите които струват 28 лв. на апарат но дали са точно те?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачни апарати -> Тропат -> ремонт -> как?
Collapse
X
-
lithrone
Re: Спирачни апарати -> Тропат -> ремонт -> как?
npace написа:Колеги не съм единствения с тропащи спирачни апарати.Тропат и знам че няма да се счупят но дразнят и искам да ги стегна но по магазините продават 3 вида ремонтни комплекти за спирачни апарати.Ако някои от вас е ремонтирал нека сподели коя част се износва и тропа за да не купувам части който няма да изпозвам.За сега мисля да сменя водачите които струват 28 лв. на апарат но дали са точно те?
-
Износва се отвора на супорта, в който влиза водача. Т.е. с водачи нищо не правиш. Миналата година моите предни ги смених със нетропащи 2-ра ръка. Е, левият пак е свършил курса...AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
lithrone
TRENDi написа:Износва се отвора на супорта, в който влиза водача. Т.е. с водачи нищо не правиш. Миналата година моите предни ги смених със нетропащи 2-ра ръка. Е, левият пак е свършил курса...
Коментар
-
Колега,и аз минах през този проблем преди време. Решението се оказа доста евтино и лесно.Имаш няколко варианта все пак:1 - отиваш в някой магазин за Шкода и там се продават ремонтнни комплекти водачи които са с 0.5мм по дебели в диаметър и уж, спират да тракат. Струват около 15лв комплекта. Не се сещам за коя шкода, но мисля беше Октавия, за по-сигурно отиваш в магазина със стария водач.2 - Купуваш си една тефлонова лента от левче и намотаваш около водачите ама доста, омазваш прилично с грес и ги напъхваш с въртеливо движение, иначе няма да влезе понеже се получава въздушен джоб зад водача. След което си слагаш спирачния апарат и си свиркаш и нищо не трака повече. След една година ако пак се разтропат слагаш наново тефлон и си свиркаш.3 - Отиваш в някоя морга и си намираш здрави спирачни апарати - не знам колко струват.Успехето и линк към другата тема със снимки и как аз реших проблема и мога да кажа, че повече от година, дори близо 2, не са се обадили тези втулки.Темата тукСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Колега lithrone ще се обърна към този човек който каза щото наистина нямам време да разчарколясам колата и да ходя пеш 1 седмица по мъките с несигурност дали ще стане.Другия краен вариант е в събота да направя така както е направил колегата phoenix с тефлоновата лента , но това е временно решение а и на моя кош по принцип доста се разчита на спирачки и не бива да си правя експерименти.При този на който си дал телефон ако иска да ги прави спирачните апарати (в БГ по принцип и с пари при майстор да идеш пак тряа му се молиш) ще ми кажа да направи ревизия и на задните щото преди малко като забих един шут на задната гума изтропа доста по зле отколкото отпред -> задните и те са загаснали.Все пак благодаря на отзовалите се ще пиша до къде съм стигнал и кво съм направил в зависимост от това как духне вятъра.
Коментар
-
и какво стана, какъв вятър задухаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар