Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачни апарати -> Тропат -> ремонт -> как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачни апарати -> Тропат -> ремонт -> как?

    Колеги не съм единствения с тропащи спирачни апарати.Тропат и знам че няма да се счупят но дразнят и искам да ги стегна но по магазините продават 3 вида ремонтни комплекти за спирачни апарати.Ако някои от вас е ремонтирал нека сподели коя част се износва и тропа за да не купувам части който няма да изпозвам.За сега мисля да сменя водачите които струват 28 лв. на апарат но дали са точно те?

    #2
    Re: Спирачни апарати -> Тропат -> ремонт -> как?

    npace написа:
    Колеги не съм единствения с тропащи спирачни апарати.Тропат и знам че няма да се счупят но дразнят и искам да ги стегна но по магазините продават 3 вида ремонтни комплекти за спирачни апарати.Ако някои от вас е ремонтирал нека сподели коя част се износва и тропа за да не купувам части който няма да изпозвам.За сега мисля да сменя водачите които струват 28 лв. на апарат но дали са точно те?
    не знам за какви водачи ти искат 28 лв на апарат ама мога да ти кажа кой ми оправи бруталното тропане на апаратите за 50 лв на двете предни гуми без да пипам и свалям нищо.Само си оставих колата и ключовете за околу 5 часа .Сервиза се намира като застанеш с лице към военна болница тръгваш по уличката която се пада отляво след това първата вляво и пак вляво ти се падат едни сини гаражни врати.Слави Шишков търсиш.Телефона му е 0898907769.Аиде и пиши кво е станало

    Коментар


      #3
      Износва се отвора на супорта, в който влиза водача. Т.е. с водачи нищо не правиш. Миналата година моите предни ги смених със нетропащи 2-ра ръка. Е, левият пак е свършил курса...
      AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
      AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

      Коментар


        #4
        TRENDi написа:
        Износва се отвора на супорта, в който влиза водача. Т.е. с водачи нищо не правиш. Миналата година моите предни ги смених със нетропащи 2-ра ръка. Е, левият пак е свършил курса...
        И аз така мислих да правя но ми искаха мн пари в моргата. за това реших да си ги дам на майстора.Между другото ти можеш да си свалиш сам апаратите и да ги занесеш на стругар само да ти направи втулки . Така ще ти излезе околу 30 лв цялата работа но пък трябва да се цапаш и да береш ядове с заклеясали болтове и прочие.Най добре се обърни към въпросния Слави.

        Коментар


          #5
          Колега,и аз минах през този проблем преди време. Решението се оказа доста евтино и лесно.Имаш няколко варианта все пак:1 - отиваш в някой магазин за Шкода и там се продават ремонтнни комплекти водачи които са с 0.5мм по дебели в диаметър и уж, спират да тракат. Струват около 15лв комплекта. Не се сещам за коя шкода, но мисля беше Октавия, за по-сигурно отиваш в магазина със стария водач.2 - Купуваш си една тефлонова лента от левче и намотаваш около водачите ама доста, омазваш прилично с грес и ги напъхваш с въртеливо движение, иначе няма да влезе понеже се получава въздушен джоб зад водача. След което си слагаш спирачния апарат и си свиркаш и нищо не трака повече. След една година ако пак се разтропат слагаш наново тефлон и си свиркаш.3 - Отиваш в някоя морга и си намираш здрави спирачни апарати - не знам колко струват.Успехето и линк към другата тема със снимки и как аз реших проблема и мога да кажа, че повече от година, дори близо 2, не са се обадили тези втулки.Темата тук
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Колега lithrone ще се обърна към този човек който каза щото наистина нямам време да разчарколясам колата и да ходя пеш 1 седмица по мъките с несигурност дали ще стане.Другия краен вариант е в събота да направя така както е направил колегата phoenix с тефлоновата лента , но това е временно решение а и на моя кош по принцип доста се разчита на спирачки и не бива да си правя експерименти.При този на който си дал телефон ако иска да ги прави спирачните апарати (в БГ по принцип и с пари при майстор да идеш пак тряа му се молиш) ще ми кажа да направи ревизия и на задните щото преди малко като забих един шут на задната гума изтропа доста по зле отколкото отпред -> задните и те са загаснали.Все пак благодаря на отзовалите се ще пиша до къде съм стигнал и кво съм направил в зависимост от това как духне вятъра.

            Коментар


              #7
              и какво стана, какъв вятър задуха
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар

              Working...
              X