Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

темпрата не зарежда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    темпрата не зарежда

    здравейте.имам следния проблем. карах колата на майстор (темпра 1.6моно). след като я взех алтернатора не зарежда ама се усетих чак у нас. направи ми впечатление че при угасен мотор не ми свети лампата на таблото. тогава се позагледах в алтернатора и видях че тънката жичка беше откачена. с малко зор успях да я закача. лампата на таблото ми светна. един приятел ме дръпна да запаля че акомулатора ми е паднал. запалих обаче лампата на таблото продължи да ми свети т.е. нямам зареждане. от каде може да ми е проблема.благодаря ви.

    #2
    Ами питай майстора първо, поне какво еправил. Не се разбира и защо колата е била н амайстор.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      сменях сегменти

      Коментар


        #4
        Да не ти е много разреден акумулатора и за това да свети?Ако можеш да намериш зарядно го зареди с него и тогава пробвай.Ако продължава да свети трябва да търсиш за още повреди по алтернатора,но най-добре ходи при някой жичкаджия.

        Коментар


          #5
          да акомулатора е доста разреден щом не може да превърти изобщо. чудя се дали има някаква вероятност да не може да се възбуди алтернатора по някаква причина. оказва ли значение това че е въртял известно време без възбуждане. четох някаде из форума някой колега с някаква допълнителна лампа успял да възбуди алтернатора. не знам какво точно имал предвид.

          Коментар


            #6
            zuzo написа:
            да акомулатора е доста разреден щом не може да превърти изобщо. чудя се дали има някаква вероятност да не може да се възбуди алтернатора по някаква причина. оказва ли значение това че е въртял известно време без възбуждане. четох някаде из форума някой колега с някаква допълнителна лампа успял да възбуди алтернатора. не знам какво точно имал предвид.
            По-скоро - не, ролята на допълнителната лампа я изпълнява лампата на таблото. Можеш да пробваш да качиш над 3500 об/мин, там някъде алтернатора се самовъзбужда. А иначе това ми намирисва на заминали четки.

            Коментар


              #7
              аз реле-регулатора съм го сменял преди половин година. но ще купя един нов да пробвам може и да е заминал. той нали е комплект с четките. па ще видим кво ще покаже.

              Коментар


                #8
                zuzo написа:
                аз реле-регулатора съм го сменял преди половин година. но ще купя един нов да пробвам може и да е заминал. той нали е комплект с четките. па ще видим кво ще покаже.
                Ако наистина си сменял релето преди половин година, освен ако не си взел някои голям ментак, тогава проблема може да ти е в колектора на ротора. За съжаление това може да се разбере след сваляне на алтернатора.

                Коментар


                  #9
                  оказа се пак релето. смених го и нещата се оправиха.

                  Коментар

                  Working...
                  X