Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Павиран път разбива ли окачването?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Павиран път разбива ли окачването?

    Някой който кара предимно по павиран път може ли да сподели дали разбива по бързо окачванетоНа мен от както карам по павирани булеварди и въре по се пораздрънкажа пласмасите
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Всичко се разбива мене ако питаш и камъните в бъбреците. Няма такова нещо като павирани пътища никъде в европа!
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      ако няма големи фуги м/у паветата не.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        то по асфалта има фуги а по паважа направо до сатресеня докарва
        Mercedes E200 coupe

        Коментар


          #5
          Айде,добре дошъл в клуба на екстийм карачите по павирани "улици"!!! :D Жалко ,че това е една от най-здравите настилки(да не кажа вечни), НО при качествена подръжка! В същото време паветата са абсолютна отживелица и може да се подменят, но няма пари...да де ама този материал няма да се стопи след като се замени ,а ще се продава. И предполагам че в пъти по-скъпо от м2 асфалтов път( ~250лв/м2)В последно време забелязвам в Пловдив (град на тепета и павета!!!), че се разръчкват паветата някъде за някоя авария и после ... как дойде и павенцата почват да се разхождат по цялото платно!!!п.п. за съжаление, технологично няма как да няма фуги при павирана пънта настилка
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Ако паветата са добре подредени е безпроблемно карането. Проблемното е като се разкривят. Едно паве върви 1 евро, смятай колко струва нататък :P

            Коментар


              #7
              Лесна е вашта лесна ... Незнаете какво е да живееш на павиран улица и по голямата част от паветата да са отнесени. Като завали дъжд се чудиш: Абе аз в центъра на Бургас ли живея или в някое гето?
              Прикачени файлове
              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

              Коментар


                #8
                В едно предаване на Top Gear или Fifth Gear, не съм сигурен кое точно, тестваха издържливоста на някаква кола и един от тестовете беше шофиране дадени километри по павиран път. Водещия обясняваше, че колата се разбивала 1000 пъти или нещо от сорта по-бързо.

                Коментар


                  #9
                  Такъв тип вибрации и още повече с такава честота не са предвидени за нормална експлоатация на автомобил. Така си мисля аз и предполагам ще се съгласите с мен. Моето Браво го карам на втора или трета с малко газ и ~40км/ч и пак се чува хлопане и скърцане. На чисто нови автомобили и то от висок клас се усещат тези неравности,та на нашите ли?!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Паветата са толкова нескопосано подредени, че за окачването не знам, но ми изтърбушиха гърнето, разни там ремонтчета, копали, копали и се забравили. Той колегата Jimmy знае за какво говоря, нали е от махалата. Шахтичка, после едно изкопано преди време и пропаднало или изкопано съвсем скоро и издигнато. Сега обаче всяко зло за добро, имам си спортно гърне...
                    SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

                    Коментар


                      #11
                      Отново положението опира до липса на финансови средства! Някои си мисли, че щом улицата е с павета, то тя намя нужда от подръжка - напротив! Да не говорим, че свестните майстори напуснаха този свят... И ето го резултата - хлътнали основи на много места и павета всяко борещо се за специфична позиция и височина! Бих казал, че повечето павирани улици в София са в окаяно състояние! Някога се говореше, че нарочно не се асфалтират тези улици, за да могат по тях в случай на нужда да се движат танковете от горнобанската бригада. Еми... честно казано такова им е дереджето, че скоро само танкове ще могат да се движат по тях! А що се отнася до окачването - разбира се, че се амортизира в пъти по-бързо при движение по таква улица!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Vladim написа:
                        ... Някога се говореше, че нарочно не се асфалтират тези улици, за да могат по тях в случай на нужда да се движат танковете от ...
                        Това го е родила пак некоя къртуна,защото аз лично съм вадил и съм виждал как хвърчи паве 10/10/10 см на известно разстояние ИЗМЪКНАТО именно от веригите на БМП-то /по малко от танк е тва/! Най лошо е когато има измъкнато паве насред лентата...тогава картер ли ;катастрофа ли ,за да го избегнеш ... незнам. Повтарям,че е абсолютна отживелица и трябва постепенно да се подменят...после асфалта много по-лесно се отремонтира при нужда!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          Как няма да са зле павираните улици след ремонти , като ги правят някакви манговци, които я са обучени като хората как се полага такъв вид настилка, я не. Дават им по едно чукче, с което се предплага, че се замества трамбоването и за легло се слага сух пясък, който сляга след първия дъжд. А такова животно като наклон на платното (в средта по осевата линия да е по-високо) изобщо няма за пътно-строителните фирми - всичко е равно и затова задържа и вода.
                          преди - TIPO
                          сега - VOLVO XC60

                          Коментар


                            #14
                            Аз всеки път като се прибирам, или излизам минавам по около 500м. павиран път с множество дупки и размествания от нескопосани майстори и копачи и равносметката е че за половин година се разбиха лагерите отзад на моста и ми чука отдясно отпред, след морето ще сменям всичко, което чука и ще видим колко ще издържи преди отново да се разхлопа. Довечера ще снимам улицата да видите за какво става на въпрос, ако са я закопали разбира се, че прокарват газ м..ка им
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Гадното е че точно където карам и паветата са доста неравни. А относно карането бавно ми се струва че преминаване с гояма скорост през тези малки наравности и колата не подскача толкова когато мина с 60 някъде.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X