Значии искам да погледна в какво съсояние ми е горе тампона на амортисиора, лагера или каквото е там.Откъде се вижда??отдолу покрай пружината не се вижда.Отгоре в коша на двигателя дърпах пласмасовата черна кръгла капачка дето е над амортисиора ама нещо не излиза нагоре.Кажете как се вади това пласмасовото може ли да го издърпам без да разглабям друго3 те болта развиват ли се?Аз развих единия с гедорето и нещо почна да пука и ме хвана страх да ги развивам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да стигна до тампона на амортисиора
Collapse
X
-
Как да стигна до тампона на амортисиора
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Колега, така не става! Спри да развиваш, ако не ти е ясно за какво става дума! Майсторите проверяват тампона на амортесьора като махнат с една отверка пластмасовата капачка ( а тя се маха със сигурност) и с една малка щанга проверяват дали е прокъсана гумата на тампона като я вкарат между шпилката на амортесьора и металната част на тампона и леко започват да подават усилие. Ако шпилката поддаде в някоя посока (им се предвид повече от нормално, защото там е гума все пак) или се появи цепнатина в гумата - за смяна е! Това е визуалният начин! Лагера се проверява като при свалена гума хванеш пружината с ръце и някой започне да върти волана на място. Ако усетиш "хрупащи" вибрации по ръцете или чуеш звук подобен на хрупане значи лагера е за смяна!А онези трите болта преди рзвиване е добре да ги напръскаш с нещо мазничко, че се късат с поглед!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:Колега, така не става! Спри да развиваш, ако не ти е ясно за какво става дума! Майсторите проверяват тампона на амортесьора като махнат с една отверка пластмасовата капачка ( а тя се маха със сигурност) и с една малка щанга проверяват дали е прокъсана гумата на тампона като я вкарат между шпилката на амортесьора и металната част на тампона и леко започват да подават усилие. Ако шпилката поддаде в някоя посока (им се предвид повече от нормално, защото там е гума все пак) или се появи цепнатина в гумата - за смяна е! Това е визуалният начин! Лагера се проверява като при свалена гума хванеш пружината с ръце и някой започне да върти волана на място. Ако усетиш "хрупащи" вибрации по ръцете или чуеш звук подобен на хрупане значи лагера е за смяна!А онези трите болта преди рзвиване е добре да ги напръскаш с нещо мазничко, че се късат с поглед!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
pakumba написа:капачката се вади почти с голи ръцеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар