Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото гасне на мокро време.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Колега, проблема е в делкото. Мой приятел имаше същия проблем до скоро докато изобщо не изгасна и не поиска да запали. Незнам твойто Типо как е но на неговото делкото се намира между ДВГ и предната решетка. Тръгнахме да разглобяваме и установихме, че проблема е вътре в самото делко. Какво имам в предвид. Значи под палеца има вакуумен регулатор, а отстрани на корпуса на делкото се закрепва модула за запалване заедно с един индукционен датчик. Инд. датчик и модула за запалване са сварзани с две жици. На тези две жици им се беше напукала изолацията а от влагата която прониква вътре(вероятно заради разположението му) се и бяха доста окислили и разрушили. В последствие едната прекъснала съвсем и не пали. Сменихме жиците затворихме всичко със силикон и до ден днешен проблем никакъв.Много вероятно при теб да е същото. Отваряш капачката, сваляш палеца и ще видиш от долу жиците.Поздрави и успех!
    Аз съм въпросния колега и потвърждавам на 101% казаното по-горе... завалеше ли, като мина през някоя локва и се почваше едно сецане, дърпане, глъхнене... докато един ден не спря съвсем. Оказаха се окислени до крайна степен и накрая се скъсали две жички ВЪТРЕ в делкото. Малко е шантаво ваденето на механизма на вакумния регулатор под палеца, щото е закопчан на ябълковидно болтче, но като се напъне с отвертка излиза, и после на две винтчета (от вън на делкото) се сваля модула за електронно запалване (едно четвъртито такова, монолитно с радиаторче отгоре, което управлява бобината), от което на две жички виси датчика. По принцип тази джаджа само беше здрава цифра, нещо от рода на 40-50-60лв ако не се лъжа... Аз лично успях да си възстановя жичките, като издълбах малко пластмасата в датчика и запоих нови жици, НО ВНИМАВАЙ много, защото ако объркаш жиците няма да запали после. По принцип състоянието им може да се види и без да се сваля този механизъм, само махаш капачката, палеца, после има една предпазна капачка, махаш я и нея и с едно фенерче като светнеш м/у чарколяка ще си проличи в какво състояние са въпросните жици.п.п.А да... и ако минеш успешно през цялата тази галимация, вземи си малко силикон за гарнитури (термоустойчив) и хубаво намажи всичко около електронния модул в/у делкото за влаго изолация...
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #17
      pecata написа:
      Има един маркуч такъв сребрист като от станиол идва някъде зад мотора и влиза в кутията на въздушния,той е спукан на едно място ама неми се вярва да е от това.Незнам от какво може да бъде и в кои възлови части да търся проблема.
      Така и така стана дума за този маркуч...та да попитам аз какво да правя, като при мен той си е изваден отпред откакто съм я взелима газ да не би заради нея нещо да са го извадили нарочно.??кажете какво да го правя?само да кажа , че колата не се влияе по никакъв начин от това, че е изваден (аз не съм го и мъчил да го слагам, защото ми се вижда къс един такъв и пак ще се извади)Благодаря!

      Коментар


        #18
        Master28 написа:
        Така и така стана дума за този маркуч...та да попитам аз какво да правя, като при мен той си е изваден отпред откакто съм я взелима газ да не би заради нея нещо да са го извадили нарочно.??кажете какво да го правя?само да кажа , че колата не се влияе по никакъв начин от това, че е изваден (аз не съм го и мъчил да го слагам, защото ми се вижда къс един такъв и пак ще се извади)Благодаря!
        Мдам, най-вероятно газаджиите са ти го извадили. Щом си на газ, не го слагай. По принцип ако пуснеш едно търсене ще намериш теми по въпроса, защо газта не обича топлия въздух...
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #19
          [Мдам, най-вероятно газаджиите са ти го извадили. Щом си на газ, не го слагай. По принцип ако пуснеш едно търсене ще намериш теми по въпроса, защо газта не обича топлия въздух... [/quote] Мерси много!!!

          Коментар


            #20
            В събота ще отворя делкото и ще видя за какво става въпрос,мерси на всички.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #21
              Гледам, че си ми съсед, та ако ти трябва някой чарколяк като отвориш делкото, свиркай. Моето старо само прах събира, а май-се оказа, че е сменяно напразно и си е наред. Не зная дали са съвместими.
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар

              Working...
              X