Здравейте. Имам елементарно въпросче,дано някой се е сблъсквал с проблема ми.Като вали и като има локви,колата ми гасне и ми пресецва,нещо се мокри отдолу.Всички жици са изолирани много добре,няма оголени кабели никъде.Колата е фиат типо.Като я взех отдулу нямаше,то и сега няма никъкви кори под двигателя.Въпроса ми е: по принцип типоците имат ли такива кори отдолу или не,ако имат къде мога да намеря?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото гасне на мокро време.
Collapse
X
-
Кабелите съм ги платил 112 лева,предполагам че не са толкова менташки като тези цветните по Симеон за по 30 лева.Свещите са Марели,и неми дават ядове,на 1000км са.Питам просто дали някой знае типоците дали имат отдолу по принцип кори,само това ме интересува.Дори да съм се преебал и да съм дал много пари за кабели и проблема пак да е от тях,няма да си купя други,а ще си купя две кори да неми ги мокри,а и да не мокри и другите части,бобина,алтернатор и т.н.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
А как е кутията на въздушния филтър и тръбопроводите за въздуха? Има вероятност да засмукват влага! Огледай да няма някъде пукнатина.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Бобината - аз на Темрпата 2 бобини смених. Овлажни леко около изходящия кабел на бобината - примерно с влажен парцал и запали колата - наблюдавай за искрене. След това си провери входната букса на бобината дали там е всичко ок. По принцип е високо дистрибутора и ако минаваш през локви не би следвало да се мокри - но мисля че бобината е по ниска. Провери това и кажи - иначе мога да ти кажа и какви трябва да бъдат и съпротивленията на намотките ако решиш да ги замерваш.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
От скромент опит с Уно-о, преди години от скапана бобина само като завалеше и се качи влажността на въздуха колата умираше.. След смяна на бобина, всичко се оправи, с изключение на проблемът при каране в дъжд заради местоположението на делкото - долу вдясно..Успех!Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
Punto SX 1.2 8V '00
Uno 55 S 1.1 '84
Коментар
-
Колега, проблема е в делкото. Мой приятел имаше същия проблем до скоро докато изобщо не изгасна и не поиска да запали. Незнам твойто Типо как е но на неговото делкото се намира между ДВГ и предната решетка. Тръгнахме да разглобяваме и установихме, че проблема е вътре в самото делко. Какво имам в предвид. Значи под палеца има вакуумен регулатор, а отстрани на корпуса на делкото се закрепва модула за запалване заедно с един индукционен датчик. Инд. датчик и модула за запалване са сварзани с две жици. На тези две жици им се беше напукала изолацията а от влагата която прониква вътре(вероятно заради разположението му) се и бяха доста окислили и разрушили. В последствие едната прекъснала съвсем и не пали. Сменихме жиците затворихме всичко със силикон и до ден днешен проблем никакъв.Много вероятно при теб да е същото. Отваряш капачката, сваляш палеца и ще видиш от долу жиците.Поздрави и успех!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, и аз съм с Типо, като имах същия проблем при дъждовно време. По ред причини се наложи пролетта да сменя бобина и делко и от тогава не е имало засечки с гаснене при преминаване през локва. Не казвам, че 100 % проблемът е бил там, но е факт, че изчезна. Но и си ми остана навик, като има локва да минавам съвсем бавно - особено с дясното колело. Последният път през зимата ми изгасна след локва на моста на летището, та се наложи да стоя 15 минути да изсъхне, за да запали отново.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар