Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото гасне на мокро време.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото гасне на мокро време.

    Здравейте. Имам елементарно въпросче,дано някой се е сблъсквал с проблема ми.Като вали и като има локви,колата ми гасне и ми пресецва,нещо се мокри отдолу.Всички жици са изолирани много добре,няма оголени кабели никъде.Колата е фиат типо.Като я взех отдулу нямаше,то и сега няма никъкви кори под двигателя.Въпроса ми е: по принцип типоците имат ли такива кори отдолу или не,ако имат къде мога да намеря?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Смени кабелите и капачката на делкото.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      Смени кабелите и капачката на делкото.
      Сменени са. Хора интересуваме дали типоците имат кори отдолу фабрично,за да знам дали да купувам.Не ми казвайте какво да сменям.Каквото трябва е сменено.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Прекъсването при дъжд е винаги от кабели и свещи. Може да си ги сменил, но с по- ментеливи- има го и тоя момент.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Кабелите съм ги платил 112 лева,предполагам че не са толкова менташки като тези цветните по Симеон за по 30 лева.Свещите са Марели,и неми дават ядове,на 1000км са.Питам просто дали някой знае типоците дали имат отдолу по принцип кори,само това ме интересува.Дори да съм се преебал и да съм дал много пари за кабели и проблема пак да е от тях,няма да си купя други,а ще си купя две кори да неми ги мокри,а и да не мокри и другите части,бобина,алтернатор и т.н.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Не съм виждал да имат кори. Остава бобината да има проблем.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              А как е кутията на въздушния филтър и тръбопроводите за въздуха? Има вероятност да засмукват влага! Огледай да няма някъде пукнатина.
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #8
                Мое лично мнение е, че корите не са решение на проблема. Влага може да влиза от милиони други места. Най малкото през радиатора - тяам не можеш да сложиш кора.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  Има един маркуч такъв сребрист като от станиол идва някъде зад мотора и влиза в кутията на въздушния,той е спукан на едно място ама неми се вярва да е от това.Незнам от какво може да бъде и в кои възлови части да търся проблема.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    Бобината - аз на Темрпата 2 бобини смених. Овлажни леко около изходящия кабел на бобината - примерно с влажен парцал и запали колата - наблюдавай за искрене. След това си провери входната букса на бобината дали там е всичко ок. По принцип е високо дистрибутора и ако минаваш през локви не би следвало да се мокри - но мисля че бобината е по ниска. Провери това и кажи - иначе мога да ти кажа и какви трябва да бъдат и съпротивленията на намотките ако решиш да ги замерваш.
                    Fiat Palio Weekend TD70
                    ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                    Коментар


                      #11
                      мерси колега утре ще го проверя това и ще кажа какво съм установил.
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        Типо-то с горно или долно делко е?
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          От скромент опит с Уно-о, преди години от скапана бобина само като завалеше и се качи влажността на въздуха колата умираше.. След смяна на бобина, всичко се оправи, с изключение на проблемът при каране в дъжд заради местоположението на делкото - долу вдясно..Успех!
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
                          Punto SX 1.2 8V '00
                          Uno 55 S 1.1 '84

                          Коментар


                            #14
                            Колега, проблема е в делкото. Мой приятел имаше същия проблем до скоро докато изобщо не изгасна и не поиска да запали. Незнам твойто Типо как е но на неговото делкото се намира между ДВГ и предната решетка. Тръгнахме да разглобяваме и установихме, че проблема е вътре в самото делко. Какво имам в предвид. Значи под палеца има вакуумен регулатор, а отстрани на корпуса на делкото се закрепва модула за запалване заедно с един индукционен датчик. Инд. датчик и модула за запалване са сварзани с две жици. На тези две жици им се беше напукала изолацията а от влагата която прониква вътре(вероятно заради разположението му) се и бяха доста окислили и разрушили. В последствие едната прекъснала съвсем и не пали. Сменихме жиците затворихме всичко със силикон и до ден днешен проблем никакъв.Много вероятно при теб да е същото. Отваряш капачката, сваляш палеца и ще видиш от долу жиците.Поздрави и успех!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Колега, и аз съм с Типо, като имах същия проблем при дъждовно време. По ред причини се наложи пролетта да сменя бобина и делко и от тогава не е имало засечки с гаснене при преминаване през локва. Не казвам, че 100 % проблемът е бил там, но е факт, че изчезна. Но и си ми остана навик, като има локва да минавам съвсем бавно - особено с дясното колело. Последният път през зимата ми изгасна след локва на моста на летището, та се наложи да стоя 15 минути да изсъхне, за да запали отново.
                              преди - TIPO
                              сега - VOLVO XC60

                              Коментар

                              Working...
                              X