Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не дърпа така както дърпаше преди нагоре по баир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не дърпа така както дърпаше преди нагоре по баир

    здравейте колеги.има някаква промяна в бравата ми не дърпа така както дърпаше преди нагоре по баир. преди влизах на баир с 80 да кажем излизах с 90 на 5-та а сега падам под 80 и се налага някои пат чак 3-та да включа да издърпам до горе разбирате ме за какво ви говоря. иначе на равно е пушка вари си има мощност. скоро махнах катализатора беше запушен и сложих тръба и гърнетата ми са позаминали са за смяна възможно ли е от това да е ? благодаря предварително за мненията
    `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

    #2
    да нямаш газ случайно ?? то пише бензин ама знам ли
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      B1keP_B0y написа:
      да нямаш газ случайно ?? то пише бензин ама знам ли
      не на бензин съм. и не е от него от различни места зареждах и няма промяна
      `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

      Коментар


        #4
        някой вещ ще се изкаже ще му намерят цаката
        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          Ако имаш още катализатор ,това е първото за което бих се хванал поне аз.
          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

          Коментар


            #6
            dani389 написа:
            Ако имаш още катализатор ,това е първото за което бих се хванал поне аз.
            в смисъл къде да имам катализатор, нали писах че сам го махнал. но е възможно да има част от него по гърнетата щото яката се беше разпаднал. някои ако се сеща още нещо ще сам му благодарен.
            `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

            Коментар


              #7
              Ако е включен климатика- той ти е убил на момента 10- 15 коня.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  van_dal написа:
                  Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....
                  Точно обратното!!Настъпват проблеми когато се постави резонаторно гърне.Трябва да се поставу тръба,защото катализатора не представлява резонатор,а тръба състояща се от малко тръбички работещи в паралел.Майсторите препоръчват резонатор по чисто комерсиални съобръжения или от невежество.

                  Коментар


                    #10
                    van_dal написа:
                    Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....
                    Напълно съгласен! Но голяма вероятнаст има да е и от другата част на генерацията проблема. Аз бих оправил първо нея преди да се занимавам с тръбата на мястото на катализатора. Има един елементарен тест: Колата на място.Слагаш си ръката до ауспуха и караш някои да натисне газта до ~ 3000об/мин. и да я пусне рязко. В изпускателната система не трябва да има замисляне при изхвърляне на газовете за повече от 1,5сек. Това замисляне идва точно от резонаторния процес, който трябва да съществува между катализатора и изпускателните клапани. По този начин се осигурява по добро "изсмукване" на изгорелите газове от цилиндрите. Затова резонаторните гърнета не може да са каквито и да е.Въздушен филтър сменен ли е?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Филтри - въздушен, горивен. Запушване в гърнетата, също.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Аз не съм казал, че трява да сложи какво то и да е гърне вместо катализатора си, трява да е добре изчислено за неговата кола, а ме съмнява че една права тръба ще доведе до по-добро изхвърляне на газовете, но има много теми по този въпрос..... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E0%F2%EE%F0
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
                          `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

                          Коментар


                            #14
                            svilen.nedkov написа:
                            горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
                            За кое са ти казали че са топли, изгорелите газове ли? :D Не бързай със смяна на гърнета, ами върви да на диагностика да видят кое как ти е, да замерят показанията на ламбда сондата.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              van_dal написа:
                              svilen.nedkov написа:
                              горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
                              За кое са ти казали че са топли, изгорелите газове ли? :D Не бързай със смяна на гърнета, ами върви да на диагностика да видят кое как ти е, да замерят показанията на ламбда сондата.
                              да за изгорелите газове. ходил съм на диагностика всичко в ок, мериха налягането от бензиновата помпа и та е добре само газовете били малко топли, казаха ми че се съмняват някои от гърнетата да се запушва леко. а и те гърнетата са си за смяна дори и от тях да не е проблема. някои може ли да обясни за тръба или гърне се слага на мястото на катализатора. най-добре някой които го е махал и имам преки впечатления. мерси
                              `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

                              Коментар

                              Working...
                              X