Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене на Типо 1.6 835C1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи нестава вапрос за този двигател за които си мисля

    Коментар


      #17
      двигателя ми е 835.C1.000SOHC 1.6 моноинжекцион motronic A2.7 мисля!мен ме притеснява, че да завърти стартера 1-2 пъти маховика, може да скапе бързо акумулатора зимата...бих предпочел да ми пали само с чукване
      2004 Audi A6 4F
      2002 Lancia Y

      Коментар


        #18
        KPEMATOP написа:
        835.C1.000 SOHC 1.6 моноинжекцион motronic A2.7 мисля!
        Газоразпределение: SOHC 8VЗапалителна система: SPI-Bosch Mono-Jetronic A 2.2Управление двигател: SPI-Bosch Mono-Motronic MA 1.7 има две разновидности 1.7.1 и 1.7.2 ....
        KPEMATOP написа:
        мен ме притеснява, че да завърти стартера 1-2 пъти маховика, може да скапе бързо акумулатора зимата...
        Миналата зима ... нямаше проблем - полусинтетика е хубаво да е маслото и да се натиска съединителя като палиш и никакви други консуматори - лампи, фарове, радио ....
        KPEMATOP написа:
        бих предпочел да ми пали само с чукване
        Е и аз искам ... ама явно това си е .... ако някой с същия мотор пали по-различно от нас да свирка ....
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #19
          с натиснат съединител го правя дори!!!и пак трудно пали вече не мога да се сетя кой датчик да погледна ремъка е правилно зацепен!
          Колеги, всичко е в рамките на нормалното, просто не тьрсете излишни причини!Карбураторните мотори палят от раз, но при инжекционните системи има леко забавяне, необходимо и зависещо от много фактори ! Трудно се обяснява с две приказки, но някога ще разнищим интересната тема!

          Коментар


            #20
            дано да е такас 10w40 SELENIA GOLD съм, в скоростите OMV 75w90, може и без натиснат съединител но искам да пали с чукване!NAS ми спомена, че е виждал човек със същия мотор да пали само с чукване!
            2004 Audi A6 4F
            2002 Lancia Y

            Коментар


              #21
              Аз имам също проблеми с паленето,но макар,че моя двигател е доста по-различен от вашите,ще споделя какво открих днес.Паленето на бензин след 1 ден престой е истинска мъка.Във Вантотрейд ми казаха,че нямам ресурс на налягането-2.4 атм.Или маркуча в помпата,или клапан.Смених маркуча/стария се бе втвърдил здраво/ и нвщата се пооправиха малко,но пак недотам добре.Днес реших да измеря напрежението до помпата.То се оказа 9.3 v.Когато запалих,то се вдигна до 14.1-зарядното.Това означава,че има лоша връзка някъде и помпата при подаване на контакт не може да вдигне необходимото налягане.За съжаление се стъмни и не можах да продължа работата.Това е един от проблемите в запалителната с-ма,за който подсещам.Успех
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #22
                като дам на контакт, помпата трябва ли да се включи за 2-3 секунди да подкачи?
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #23
                  KPEMATOP написа:
                  като дам на контакт, помпата трябва ли да се включи за 2-3 секунди да подкачи?
                  Веднага щом дадеш контакт помпата се включва. Лично аз изчаквам 2-3 секудни докато спра да чувам звука "състенето" на помпата т.е. докато създаде необходимото налягане в системата и тогава паля. При по-студено време понякога пали след 3-4 завъртания и както каза hit-ko този двигател пали различно от карбураторните двигатели.
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #24
                    аз не 4акам директно завъртам ключа
                    2004 Audi A6 4F
                    2002 Lancia Y

                    Коментар


                      #25
                      аз карам карбураторно Типо1.6, и наистина колата пали на четвърт оборот, но пак зависи дали всичко и е наред, а относно моно-инжекционите, не съм виждал да палят от раз никога, винаги имат едно замисляне от няколко оборота... :D :D :D
                      LANCIA Y 1.2 16v 86HP
                      176B9.000
                      ALFA ROMEO 156 2.0 T.S. 155HP
                      AR32301

                      Коментар


                        #26
                        хм, странно...а като паля трябва ли да натискам педала на газта до долу???да е отворен дросела, по-лесно да влезне бензина?
                        2004 Audi A6 4F
                        2002 Lancia Y

                        Коментар


                          #27
                          KPEMATOP написа:
                          хм, странно...а като паля трябва ли да натискам педала на газта до долу???да е отворен дросела, по-лесно да влезне бензина?
                          Точно това пише в оригиналната книжка на Фиат-а .... Ама .. никога не съм го опитвал ... с левия съединителя с десния газта .... а спирачката с кво ли да я натисна?????
                          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                          Коментар


                            #28
                            ръчна спирачка, и не винаги колата е под наклон
                            2004 Audi A6 4F
                            2002 Lancia Y

                            Коментар

                            Working...
                            X