Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене на Типо 1.6 835C1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене на Типо 1.6 835C1

    Купих си типо, но от самото начало не пали от четвърт оборот, а трябва да превърти 1-2 пъти маховика...сменени са въздушен филтър, горивен филтър, ремъка е зацепен правилно, не духа от картера на двигателямономотроник е запалителната система...някакви идеи?стартера върти доста бързо, разглобих го и намазах втулките с грес.
    2004 Audi A6 4F
    2002 Lancia Y

    #2
    Нови свещи като за начало, поне това не видях да е сменено.Нов акумулатор или добре зареден стар, винаги съм забелязал, че пали от раз.

    Коментар


      #3
      valeri rozev написа:
      Нов акумулатор или добре зареден стар, винаги съм забелязал, че пали от раз.
      Със сигурност не е от това. овека казва, че пали след няколко превъртания, а пък иска да пали от "четвърт" оборот, т. е. само с едно "чукване" на кантактния ключ. Пък ако нещо не е наред - то с нов акумулатор има да си върти и 5 мин. без да запали, нали?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Моя двигател е същия ... и той пали така - но си мисля, че е нормално .... ако някой има наблюдения нека каже ....
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          аз искам да пали с чукване...нови свещи ДЕНСО и със старите свещи беше пак същотои колата на NAS, пак трудно пали като мойтаа има други моноинжекции само с чукване палят
          2004 Audi A6 4F
          2002 Lancia Y

          Коментар


            #6
            KPEMATOP написа:
            а има други моноинжекции само с чукване палят
            Какви? На ФИАТ ли или? а какви са им двигателите?
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              При мен на старото Пунто - 1.1 моноинжекция палеше от четвърт дори и на -10 , Бравото на жена ми (1.4 12V, също моноинжекция) е страшно въртене, сменихме свещи, филтри, кво’т се сетиш - никаква промяна, Бравата също пали от четвърт но тя е пълна инжекция. Ако някой има идеи - да казва.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Типо 1.4 и.е. Бош моно мотроник - откакто го имам пали след 1-2 завъртания, никога не е палил от четвърт. В началото се дразнех, щото предишната ми кола (карбуратор) палеше само като й замирише на контакт, но с времето свикнах. Просто го приех.Едит: Честит ми пост номер 100
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  Уното пали на бензин от четвърт оборот, на жега и на лют студ.Моноинжекцион е.Ланчата също, ама тя е пълен инжекцион.
                  Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Коментар


                    #10
                    Моето типо е същото. Само сутрин студено върти 1-2 пъти докато запали, иначе-от четвърт. И на газ и на бензин. Та значи според мен проблема не е " щото те всички са си така". За съжеление нямам идея какво не му е наред.
                    Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A

                    Коментар


                      #11
                      с натиснат съединител го правя дори!!!и пак трудно паливече не мога да се сетя кой датчик да погледнаремъка е правилно зацепен!
                      2004 Audi A6 4F
                      2002 Lancia Y

                      Коментар


                        #12
                        Здравей !И при мен проблема е същият - не пали преди да завърти 2-3 пъти ...Нови: акумулатор (Старт), нови кабели за свещи (Бош), нови свещи (първо Бош, след това Марели), нов (алуминиев) горивен флтър, новвъздушен филтър ... И на бензин, и на газ - все същото.Фиат-ката е моноинжекцион на Бош А2.2 ...На колегата Боболин - Типо 1.4 - карбуратор - пали от четвърт винаги Следя темата ... да видим какво ще излезе Кой ще ни спаси )Поздрави
                        Fiat Tipo 1.6 AGT

                        Коментар


                          #13
                          KPEMATOP написа:
                          с натиснат съединител го правя дори!!!и пак трудно паливече не мога да се сетя кой датчик да погледнаремъка е правилно зацепен!
                          Според мен не трябва да се притесняваш. Просто този двигател така си пали. При мене също е така. Винаги пали от втория оборот. Веднъж ми се случи да запали от едно чукване и чак ми се стори неестествено. Ходих на диагностика и всичко си е наред. Майстора ми обясни, че това може би се дължи на ECU-то, на което му трябвало първоначално информация от различни датчици и докато я получи се получавали тези 1-2 оборота.
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            Може и от центровката да епробваи да преместиш 0.5-1 градус в едмата и после в другата посока дали ще има някаква промянаби трябвало като му дадеш малко по-голямо предварение да пали по-лесно

                            Коментар


                              #15
                              как ще го дадеш това предварение?като имаме двойна бобина
                              2004 Audi A6 4F
                              2002 Lancia Y

                              Коментар

                              Working...
                              X