Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пропада педала на съединителя(разбит демпферен маховик)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Защо залагате на валео а не закс примерно?Някой да е пробвал от друг двигател да вземе маховик(нормален не демпферен) и да си сложи нормален притескател?Дали може да стане тази интервенция

    Коментар


      #47
      Ами колега, Валео 300лв, Закс и Лук - 550+ (примерно)
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        emzo написа:
        Tози си е видимо разбит.Обаче никой не коментира, това което писах по-назаде в темата.Между шлиците на феродовия диск и първичния вал нямаше никакъв луфт .....Дори майсторите в сервиза ме питаха, какво правя и като им обясних, казаха че никога не са виждали такова нещо, едва ли не - е невъзможно.
        Да колега разбит е.Но аз съм пуснал видеото за да знаят тези на които им предстои такъв ремонт какво точно да гледат.Защото аз в момента съм с маховик от друга Алфа, която е отишла за смяна на съеденител и майстора е казал, че маховика е разбит и момчето се е оръсило 1000лв. и са му сменили здрава част....... Която не е 5-10-100лв. а 1000лв. Също така и други майстори ме уверяваха, че нямало как да се разбере дали маховика е разбит.............. Продавача в магазина ми показа нов маховик от Ланча Тесис и ми обясни какво се гледа..........Този новия маховик имаше по-голям луфт в лагера от този на 250 000км. дето съм в момента с него и УЖ бил развален......Незнам кви са тия майстори дет не им пука въобще за капиталовложенивта на техните клиенти............И после що нямат работа и ги плюят по форумите..........
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
        http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
        http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

        Коментар


          #49
          ^Прав си колега това не са майстори.Много малко съвестни майстори има в днешно време. Точно заради такива от 10г насам си ремотирам колите сам. Единствено за основен ремонт преди години на стария ми кадет носих да шлайфат блок, колянов вал и глава понеже не разполагам с машини де ЕЕЕ като се сетя на опелите по старите че им се сменя съединителя за 30мин без да се сваля ск. кутия.....

          Коментар

          Working...
          X