Изчетох внимателно цялата тема и разгледах клипчето. Значи проблема с ’майсторите’ е, че по подразбиране искат да сменят съединител + маховик вместо да купят само новия съединител, да видят че пасва добре на първичния вал, да го сложат без да пипат маховика и с това да се приключи.Реално не е имало признаци за износен маховик...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пропада педала на съединителя(разбит демпферен маховик)
Collapse
X
-
Sashe написа:Изчетох внимателно цялата тема и разгледах клипчето. Значи проблема с ’майсторите’ е, че по подразбиране искат да сменят съединител + маховик вместо да купят само новия съединител, да видят че пасва добре на първичния вал, да го сложат без да пипат маховика и с това да се приключи.Реално не е имало признаци за износен маховик...?
Коментар
-
защо ли си мисля, че луфта в оста на феродовия диск няма никакво отношение, към притрисане при тръгване и всъщнност изобщо не е никакъв проблем който да се усети по някакъв начин от водача...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Според вас колеги дали карането на ’притрисане’ засилва амортизацията на маховика и увеличава шансовете за подмяната му?Звучи логично...?Значи от темата си правя следните няколко важни извода.1) Признаци на разбит маховик са: чаткане и вибраций на празен ход... (ако има други допълнете...)2) Струва си да се опита 1во с подмяна само на съединителя, ако това не помогне и така или иначе се налага смяна на маховик - ’загубата’ ще е ’само’ труда за слагането на новия съединител, но все пак според мен си струва да се рискуват тези 200на лева труд, ако така или иначе после се отива на суми от сорта на 1500-17003) дали износените шлици са достатъчно условие за диагностициране на проблема... демек слагането на новия диск и лиспата на луфт до каква степен значи че после потеглянето ще е плавно?п.с. сърдечни благодарности на колегите за хубавата тема, следя я със свито сърце Засега съм на етап слабо притрисане, което с повече обороти и внимателно отпускане може и да се избегне, ама си мисля, че съм се запътил ’натам’ с уверена крачка....
Коментар
-
Airfan написа:Моите размишления по проблемът с разбитите шлици е, че очевидно демпферния маховик не е достатъчен, за да обере напълно (безопасно) вибрациите и резултатът от това е разбиването на шлиците. Вероятно, изхождайки от този опит на Стило съединителя вече е с демпферен маховик и демпферни пружини на феродовия диск.Това обаче не ме успокоява, защото аз дадох едни грешни 1000 лв за маховик.
Коментар
-
Здравейте колеги.Аз искам да вметна нещо само за маховика.Луфта в пружините не трябва да е повече от 1см.+- но той не е най-важен..........На самия маховик в средата има един голям лагер.Гледа се дали той не е разбит..........Тези дни ще направя едно видео за да се види нагледно, щот така само сухо писане........Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Малко се забавих с видеото..............Отзад се вижда как се е разтекъл лагера, не е много прясно, но съм го сменял преди 1година.http://vbox7.com/play:4df90761Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Tози си е видимо разбит.Обаче никой не коментира, това което писах по-назаде в темата.Между шлиците на феродовия диск и първичния вал нямаше никакъв луфт .....Дори майсторите в сервиза ме питаха, какво правя и като им обясних, казаха че никога не са виждали такова нещо, едва ли не - е невъзможно.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Частите са менте, майсторите са "майстори". При мен прецакването беше много по-маклко във финансово отношение, но смених комплект съединител+жило+още един път жило от котиран по форумите доставчик(, като последното жило въпреки цената си също не се оказа много стока), вместо да сменя само жилото. Не съм съвсем по темата, защото мареата ми беше бензинова, но пак става дума за съединители, части ментета и некадърни майстори. В стария съединител си имаше много живот. Подарих го на майстора и ми направи някаква мижава отстъпка от цената на ремонта. 400 лв. хвърлени на вятъра.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар