Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пропада педала на съединителя(разбит демпферен маховик)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Изчетох внимателно цялата тема и разгледах клипчето. Значи проблема с ’майсторите’ е, че по подразбиране искат да сменят съединител + маховик вместо да купят само новия съединител, да видят че пасва добре на първичния вал, да го сложат без да пипат маховика и с това да се приключи.Реално не е имало признаци за износен маховик...?

    Коментар


      #32
      Sashe написа:
      Изчетох внимателно цялата тема и разгледах клипчето. Значи проблема с ’майсторите’ е, че по подразбиране искат да сменят съединител + маховик вместо да купят само новия съединител, да видят че пасва добре на първичния вал, да го сложат без да пипат маховика и с това да се приключи.Реално не е имало признаци за износен маховик...?
      Да - незнание или нежелание.

      Коментар


        #33
        E има случаи, когато маховиците са наистина много разбити, но тогава се чува отчетливо как тропа и на празен ход !Всъщност такъв ФИАТски не съм виждал, само от Хюндай на има няма 90 000км.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          защо ли си мисля, че луфта в оста на феродовия диск няма никакво отношение, към притрисане при тръгване и всъщнност изобщо не е никакъв проблем който да се усети по някакъв начин от водача...
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #35
            phoenix написа:
            защо ли си мисля, че луфта в оста на феродовия диск няма никакво отношение, към притрисане при тръгване и всъщнност изобщо не е никакъв проблем който да се усети по някакъв начин от водача...
            Грешиш, вече усетих каква е разликата!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #36
              Според вас колеги дали карането на ’притрисане’ засилва амортизацията на маховика и увеличава шансовете за подмяната му?Звучи логично...?Значи от темата си правя следните няколко важни извода.1) Признаци на разбит маховик са: чаткане и вибраций на празен ход... (ако има други допълнете...)2) Струва си да се опита 1во с подмяна само на съединителя, ако това не помогне и така или иначе се налага смяна на маховик - ’загубата’ ще е ’само’ труда за слагането на новия съединител, но все пак според мен си струва да се рискуват тези 200на лева труд, ако така или иначе после се отива на суми от сорта на 1500-17003) дали износените шлици са достатъчно условие за диагностициране на проблема... демек слагането на новия диск и лиспата на луфт до каква степен значи че после потеглянето ще е плавно?п.с. сърдечни благодарности на колегите за хубавата тема, следя я със свито сърце Засега съм на етап слабо притрисане, което с повече обороти и внимателно отпускане може и да се избегне, ама си мисля, че съм се запътил ’натам’ с уверена крачка....

              Коментар


                #37
                Маховика ако не чатка на празен ход, дали е читав ще се разбере само като се свали съединителя.Общо взето като няма луфт при шлиците - няма да има проблеми с потеглянето.Поне практиката така показва.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Airfan написа:
                  Моите размишления по проблемът с разбитите шлици е, че очевидно демпферния маховик не е достатъчен, за да обере напълно (безопасно) вибрациите и резултатът от това е разбиването на шлиците. Вероятно, изхождайки от този опит на Стило съединителя вече е с демпферен маховик и демпферни пружини на феродовия диск.Това обаче не ме успокоява, защото аз дадох едни грешни 1000 лв за маховик.
                  Airfan, а запазил ли си сменения маховик? Ще е супер интересно да се види и той.Ето какво намерих из мрежата, което дава насоки за диагностициране на маховика:http://www.schaeffler.com/remotemedi..._zms_de_en.pdfНа английски е, но е добре илюстрирано.

                  Коментар


                    #39
                    Маховика му е в мен, здрав е.Последно на брава сложихме доста по-разтракан маховик, с нов съединител и колата няма забележки.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      emzo написа:
                      Маховика му е в мен, здрав е.Последно на брава сложихме доста по-разтракан маховик, с нов съединител и колата няма забележки.
                      Усетих се, ама после... Темата си е направо за важна!

                      Коментар


                        #41
                        вчера извадихме ори съед от jtd100 на 145 000км. и нямаше никакъв луфт между шлиците на фер. диск и първичния вал. Никакъв, нито на стария, нито на новия !Снимки ще сложа по-късно.При потегляне тресеше стабилно, маховика е перфектен.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          Здравейте колеги.Аз искам да вметна нещо само за маховика.Луфта в пружините не трябва да е повече от 1см.+- но той не е най-важен..........На самия маховик в средата има един голям лагер.Гледа се дали той не е разбит..........Тези дни ще направя едно видео за да се види нагледно, щот така само сухо писане........
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                          http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                          http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                          Коментар


                            #43
                            Малко се забавих с видеото..............Отзад се вижда как се е разтекъл лагера, не е много прясно, но съм го сменял преди 1година.http://vbox7.com/play:4df90761
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                            http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                            http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                            Коментар


                              #44
                              Tози си е видимо разбит.Обаче никой не коментира, това което писах по-назаде в темата.Между шлиците на феродовия диск и първичния вал нямаше никакъв луфт .....Дори майсторите в сервиза ме питаха, какво правя и като им обясних, казаха че никога не са виждали такова нещо, едва ли не - е невъзможно.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Частите са менте, майсторите са "майстори". При мен прецакването беше много по-маклко във финансово отношение, но смених комплект съединител+жило+още един път жило от котиран по форумите доставчик(, като последното жило въпреки цената си също не се оказа много стока), вместо да сменя само жилото. Не съм съвсем по темата, защото мареата ми беше бензинова, но пак става дума за съединители, части ментета и некадърни майстори. В стария съединител си имаше много живот. Подарих го на майстора и ми направи някаква мижава отстъпка от цената на ремонта. 400 лв. хвърлени на вятъра.
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X