Колеги при вас с бравоците и бравите какви се прибира шоф. ел стъкло.При мен трябва да го задържам докато се вдигне до горе.Гледах на колега-натискаш и то само се прибира.Колата само на контакт-тогава работят стъклата.При старото типо при отворени врати и угасен мотор можеше да си вдигна стъклата.При вас как е или имам проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел. стъкла на браво.
Collapse
X
-
Такава ти е машинката- само с две клеми на двигателчето. Това дето с едно натискане отива догоре се нарича "комфорт система" и освен че машинката е друга с 5-6 кабела в буксата, още има и две релета и е най- добре да се смени всичкото от такава врата втора употреба- машинката + всички кабели и релето за ел. стъклата, но не знам дали си струва- отдясно на почти всички коли трябва да задържаш- за да не хваща косите на момичето- затова е измислено.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
-
Е моето е така натискам малко по-силно и се движи само Ама пак остава проблема, че като спра трява да държа двигателя запален, за да си вдигна прозорците, а модула за ел. стъкла ще ми струва 100лв. допълнително към алармата и се отказах.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Значи.... Шофьорското стъкло ходи нагоре и надолу автоматично, след леко задържане на бутона, около 1/2 секунда. Дясното стъкло ходи нагоре и надолу само ръчно, но само в колите преди 98-ма. Дясното стъкло ходи надолу автоматично, след задържане от около 1/2 секунда, а нагоре - само ръчно. Задните стъкла във всички модели без изключение, ходят нагоре и надолу само ръчно.Във версии SX и GT - стъклата НЕ минават през реле номер 91 в жабката, което значи че даването накъсо на това реле няма да доведе до движение на стъклата без контакт.Във версии HGT на Браво, както и HSX и ELX на Брава - захранването на командващия блок минава през реле номер 91 в жабката, което значи че даването на това реле на късо ще доведе до вдигане и смъкване на всички стъкла без нужда от колата да е на контакт.
Коментар
-
Мда, шофьорското стъкло се прибира само, другото трябва да го държа. Работят само кога колата е на контакт.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:З....Във версии SX и GT - стъклата НЕ минават през реле номер 91 в жабката, което значи че даването накъсо на това реле няма да доведе до движение на стъклата без контакт....
Коментар
-
Секунда да погледна....Значи голямата разлика е че при едните е по-прост модул, който се грижи само за стъклата. При по-новите е A.B.I. - блока - т.е. това е едно голямо нещо което командва централното заключване, задните реотани, стъклата .....Какво може да се направи по въпроса - да се симулира подаването на контакт. Как - като се захрани модула за ел. - стъкла. Как да се захрани този модул - всеки може да прояви самоинициатива. Аз бих отворил таблото с бушони, и ще гледам къде е бушон 293-А. Ще му подам постоянен плюс, преди бушона (може и през 1/0-ключе) и ще пробвам дали ще задвижа стъклата без контакт. Ако стане - правя някаква по-стабилна връзка и си свиркам. Как да разбера кое е "преди бушона" - с мултицет , като дам на контакт, вадя бушона, и гледам на кой от двата извода има +. На който има - към него свързвам постоянния +. Бушона трябва да е най-долния от дясната група бушони. Накрая задължително ще измеря консумацията, защото копченцата на стъклата ще светят винаги. Диоди са, но все пак
Коментар
-
u_bo
ogi28b написа:Секунда да погледна....Значи голямата разлика е че при едните е по-прост модул, който се грижи само за стъклата. При по-новите е A.B.I. - блока - т.е. това е едно голямо нещо което командва централното заключване, задните реотани, стъклата .....Какво може да се направи по въпроса - да се симулира подаването на контакт. Как - като се захрани модула за ел. - стъкла. Как да се захрани този модул - всеки може да прояви самоинициатива. Аз бих отворил таблото с бушони, и ще гледам къде е бушон 293-А. Ще му подам постоянен плюс, преди бушона (може и през 1/0-ключе) и ще пробвам дали ще задвижа стъклата без контакт. Ако стане - правя някаква по-стабилна връзка и си свиркам. Как да разбера кое е "преди бушона" - с мултицет , като дам на контакт, вадя бушона, и гледам на кой от двата извода има +. На който има - към него свързвам постоянния +. Бушона трябва да е най-долния от дясната група бушони. Накрая задължително ще измеря консумацията, защото копченцата на стъклата ще светят винаги. Диоди са, но все пак
Коментар
-
u_bo написа:....идеята е реле нормално отворено (да се не товари веригата) което се задейства от осветлението на купето (при отворена врата)така - като е отворена вратата релето дава ток към 293 и дори без контакат - отваряш вратата и си дигаш стъклатакато се затвори вратата - няма консумация .
Коментар
-
И как става това???Извинете,но ще ви помоля да илюстрирате ,ако ви е възможно, ЦЯЛАТА процедура...или поне снимайте "чаркалъците". Може да се намери почти всичко,но при условие че знаеш какво търсиш,а аз незнам. Предполагам и доста други колеги ще се занимаят с този дразнещ проблем. Малко по-елементарна схемичка и инструкция за монтаж ще е достатъчна!!!Благодаря предварително!п.п. Rokambol ... именно на теб разчитам , а да не говорим че ми беше обещал ... разбира се ,че всеки може да помогне ,ако пожелаеciao.JimПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар