Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъкла на браво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. стъкла на браво.

    Колеги при вас с бравоците и бравите какви се прибира шоф. ел стъкло.При мен трябва да го задържам докато се вдигне до горе.Гледах на колега-натискаш и то само се прибира.Колата само на контакт-тогава работят стъклата.При старото типо при отворени врати и угасен мотор можеше да си вдигна стъклата.При вас как е или имам проблем.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    Такава ти е машинката- само с две клеми на двигателчето. Това дето с едно натискане отива догоре се нарича "комфорт система" и освен че машинката е друга с 5-6 кабела в буксата, още има и две релета и е най- добре да се смени всичкото от такава врата втора употреба- машинката + всички кабели и релето за ел. стъклата, но не знам дали си струва- отдясно на почти всички коли трябва да задържаш- за да не хваща косите на момичето- затова е измислено.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      моята е както при теб, настискаш докато се качи и има само 1 положение. Браво с такива 2 степени несъм виждал , сигурно има и би било удобно
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4


        И аз не съм виждал такова браво за типото го знаем , мен един пич дето ми прави алармата ми направи и една друга екстра , като включа алармата или като натисна бутона за заключване ми се вдигат и 2-та джама мн ме кефи и от човъркането сега мога да си вдигам и свалям джамовете без контакт

        Коментар


          #5
          Е моето е така натискам малко по-силно и се движи само Ама пак остава проблема, че като спра трява да държа двигателя запален, за да си вдигна прозорците, а модула за ел. стъкла ще ми струва 100лв. допълнително към алармата и се отказах.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Мда, шофьорското стъкло се прибира само, другото трябва да го държа. Работят само кога колата е на контакт.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #7
              Значи.... Шофьорското стъкло ходи нагоре и надолу автоматично, след леко задържане на бутона, около 1/2 секунда. Дясното стъкло ходи нагоре и надолу само ръчно, но само в колите преди 98-ма. Дясното стъкло ходи надолу автоматично, след задържане от около 1/2 секунда, а нагоре - само ръчно. Задните стъкла във всички модели без изключение, ходят нагоре и надолу само ръчно.Във версии SX и GT - стъклата НЕ минават през реле номер 91 в жабката, което значи че даването накъсо на това реле няма да доведе до движение на стъклата без контакт.Във версии HGT на Браво, както и HSX и ELX на Брава - захранването на командващия блок минава през реле номер 91 в жабката, което значи че даването на това реле на късо ще доведе до вдигане и смъкване на всички стъкла без нужда от колата да е на контакт.

              Коментар


                #8
                Аз съм с Браво SX и при мен е същата работа: на контакт и със задържане се прибират- и лявото, и дясното.

                Коментар


                  #9
                  Мда, шофьорското стъкло се прибира само, другото трябва да го държа. Работят само кога колата е на контакт.
                  И на мен са така, и ако искам да го спра някъде стъклото трябва да натисна бутона повторно, но това предполагам всички го знаят.[/quote]
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    З....Във версии SX и GT - стъклата НЕ минават през реле номер 91 в жабката, което значи че даването накъсо на това реле няма да доведе до движение на стъклата без контакт....
                    а от къде минават , дай предложение как да го направим - къде да се даде ток за да работят и без контакт ?

                    Коментар


                      #11
                      Секунда да погледна....Значи голямата разлика е че при едните е по-прост модул, който се грижи само за стъклата. При по-новите е A.B.I. - блока - т.е. това е едно голямо нещо което командва централното заключване, задните реотани, стъклата .....Какво може да се направи по въпроса - да се симулира подаването на контакт. Как - като се захрани модула за ел. - стъкла. Как да се захрани този модул - всеки може да прояви самоинициатива. Аз бих отворил таблото с бушони, и ще гледам къде е бушон 293-А. Ще му подам постоянен плюс, преди бушона (може и през 1/0-ключе) и ще пробвам дали ще задвижа стъклата без контакт. Ако стане - правя някаква по-стабилна връзка и си свиркам. Как да разбера кое е "преди бушона" - с мултицет , като дам на контакт, вадя бушона, и гледам на кой от двата извода има +. На който има - към него свързвам постоянния +. Бушона трябва да е най-долния от дясната група бушони. Накрая задължително ще измеря консумацията, защото копченцата на стъклата ще светят винаги. Диоди са, но все пак
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Почти на никоя кола с изключение на шофьорското стъкло не се вдигат автоматично останалите.Направено е нарочно така с цел безопасност
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Секунда да погледна....Значи голямата разлика е че при едните е по-прост модул, който се грижи само за стъклата. При по-новите е A.B.I. - блока - т.е. това е едно голямо нещо което командва централното заключване, задните реотани, стъклата .....Какво може да се направи по въпроса - да се симулира подаването на контакт. Как - като се захрани модула за ел. - стъкла. Как да се захрани този модул - всеки може да прояви самоинициатива. Аз бих отворил таблото с бушони, и ще гледам къде е бушон 293-А. Ще му подам постоянен плюс, преди бушона (може и през 1/0-ключе) и ще пробвам дали ще задвижа стъклата без контакт. Ако стане - правя някаква по-стабилна връзка и си свиркам. Как да разбера кое е "преди бушона" - с мултицет , като дам на контакт, вадя бушона, и гледам на кой от двата извода има +. На който има - към него свързвам постоянния +. Бушона трябва да е най-долния от дясната група бушони. Накрая задължително ще измеря консумацията, защото копченцата на стъклата ще светят винаги. Диоди са, но все пак
                          идеята е реле нормално отворено (да се не товари веригата) което се задейства от осветлението на купето (при отворена врата)така - като е отворена вратата релето дава ток към 293 и дори без контакат - отваряш вратата и си дигаш стъклатакато се затвори вратата - няма консумация .

                          Коментар


                            #14
                            u_bo написа:
                            ....идеята е реле нормално отворено (да се не товари веригата) което се задейства от осветлението на купето (при отворена врата)така - като е отворена вратата релето дава ток към 293 и дори без контакат - отваряш вратата и си дигаш стъклатакато се затвори вратата - няма консумация .
                            Точно това е решението
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              И как става това???Извинете,но ще ви помоля да илюстрирате ,ако ви е възможно, ЦЯЛАТА процедура...или поне снимайте "чаркалъците". Може да се намери почти всичко,но при условие че знаеш какво търсиш,а аз незнам. Предполагам и доста други колеги ще се занимаят с този дразнещ проблем. Малко по-елементарна схемичка и инструкция за монтаж ще е достатъчна!!!Благодаря предварително!п.п. Rokambol ... именно на теб разчитам , а да не говорим че ми беше обещал ... разбира се ,че всеки може да помогне ,ако пожелаеciao.Jim
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X