Имам едно питане? Веднъж както споделях имам проблеми с АБС-а но никой явно не разбира супер подробно от такова нещо От пред до помпата-АБС-а има еднин черен капак под който има 2 релета и всички кабели влизат под този капак! Та главния проблем ми е че като карам бавно 30-50 км и натисна спирачката леко да намалявам и педала изведнъж ми става толкова твърд даже се едно някой с желазо ми удра в него (все едно почти този звук когато се задейства АБС-а) ама не много кратното биене а все едно само един пат удра нещо и въобще не можеш да натиснеш педала по-надолу за да спреш и това продължава 1 секунда и изведнъж отпуска и как сам скочил на педала и като пусне вече изведнъж спира ама за тази 1 секунда нали се сещате къде може да съм вече- в този от пред Забелязах че този проблем има общо с инсталацията на автомобила защото като карам на фарове и изтропа и се вижда как фаровете примигват-черпи ток- и се чува как релетата от пред -2-те които са вътре под тази червена кутийка започва да жужат-все едно някое електродвигателче За какво точно служат тези 2 релета - едното е по-високо от другото и дали този проблем е точно от тях? Веднъж, а и още поне 10-20 пъти като ми светне лампичката за проблем в АБС-а той се изключва и колата спира доста по-добре и като я загаса точно от там продължава да жужи някое реле докато не го трясна от горе-върху черния капак и не спре и лапичката си загасва и няма вече проблем!!!! Сега съм махнал черния капак и чакам пак да жужи някое да видя кое е и да дам по-точна информация ама не искат и аз си чакам и дано не се пребия някъде!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Релета в АБС-а?
Collapse
X
-
Като ти светне лампата мога да ти кажа че тогава просто не ти работи АБС-а - затова спира добре - просто спирачките си работят нормално.Явно имаш някакъв проблем с електрониката, хубаво е като ти светне лампата на АБС да идеш да ти прочетат грешката - така ще видиш какъв проблем има точно за да можеш да го отстраниш.За съжаление от АБС и понятие си нямам.На колегата пък постоянно си риташе педала - се оказа че датчика на задно дясно колело се е раместил и не контактува там една гривна дето му дава да разбере за какво става дума.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Да, оказва се, че ABS-а не е много сполучливо направен при Фиатките. При мен го имаше това постоянно работене на моторчето на ABS-a и веднъж беше работило 2 часа без прекъсване и се беше нагряло доста. Добре че като излязох от колата и я заключих, алармата отчете консуматор на ток и се разпищя и след като не можах да я изключа, почнах да се ослушвам и чух, че при изваден ключ от таблото моторчето на ABS-a работи. Тогава свалих бушона (той се намира под онази черна капачка под капака) за да не стане някой пожар. Според мен обаче влияние върху работата на ABS-a имат и някакви релета, които се намират под жабката. Съветът ми е да се свали жабката (само тя - не трябва да се откачва таблото) и да се притиснат хубаво всичките релета, които са зад нея. Ако не помогне това, поне няма да попречи.Дано да съм полезен с тоя съвет.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Ето това http://212.36.24.100/portal/index.ph...d=37&Itemid=54ако може да ти е от полза, ще съм доволен и аз, но едва ли Както и това http://212.36.24.100/portal/index.ph...d=36&Itemid=54VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар