Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клиренса при Брава + няколко други питания

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Клиренса при Брава + няколко други питания

    Добър вечер на всички! Мераклия съм да си купя нова кола........ и се спрях на фиат Брава 1.6 16V ’96 набор.Обаче изникнаха няколко въпроса:Колата ми се струва бая ниска особено за наще пътища-може ли да се "повдигне"? Колата май? беше 103 коня, а съм чувал, че можело да се впише примерно като ’99 коня та да се плаща малкия данък :D как става тоя номер :P Мисля да я ползвам за "селскостопански" дейности-ще върши ли работа или да търся голф Благодаря предварително за отговорите и искрено се извинявам ако е отговаряно на тях или са твърде идиотски
    Полека! На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша, тогава!


    Fiat Tempra 1.6 '92 SW

    #2
    По скоро търси ОПЕЛ
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      колата наистина е ниска. за по пътищата аз нямам проблеми, но наложи ли се мина по някой черен път или зимата като не е чистено и снега надига задницата. ако е за каране ок, но да мъкнеш с нея .... нещо друго си вземи
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Ако ще я ползваш за магаре... забрави! Търси нещо немско, или си вземи едно Типо за по-евтино и му вдигни окчаването! Ако пък ще ореш - купи си тракторче! :P
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          За село ти препоръчвам ГОЛФ! Но, ако не ти трява много голяма кола, си вземи панда, най-добре 4х4. Тази кола прави чудеса, минава там където и хамър не може и влачи по много товар.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            van_dal написа:
            За село ти препоръчвам ГОЛФ!
            Искам да изразя съмнение относно голфа Тъста си намери от някъде един голф 2. Количката изглеждаше и се движеше доста добре. За една година му разказа играта. Кара се предимно в полето Окачването ще изпадне някъде в най-скоро време. Подобен случай с едни съседи и едно рено 19, само че човека е запален рибар. Реното минаваше през такива дерета, че не можете и да си представите. Колата изкара към година и половина. И в двата случая за подръжка на колите от страна на собствениците не може и да се говори Колега, замислял ли си се за Лада Нива или нещо подобно.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              Е чак нон стоп да е по нивите не :D Предвижда се да минава по около 500м. в седмицата по черен път и евентуално ако се натовари багажника дали няма да увисне и да замине гърнето-затова и питах дали може да се вдигне/понеже съм чувал, че има Опели и амортесиорите се помпали с някаква помпа и се вдигала колата/? Какво е окачването на Бравата?Мерси много за отговорите
              Полека! На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша, тогава!


              Fiat Tempra 1.6 '92 SW

              Коментар


                #8
                scalpelo написа:
                Е чак нон стоп да е по нивите не :D Предвижда се да минава по около 500м. в седмицата по черен път и евентуално ако се натовари багажника дали няма да увисне и да замине гърнето-затова и питах дали може да се вдигне/понеже съм чувал, че има Опели и амортесиорите се помпали с някаква помпа и се вдигала колата/? Какво е окачването на Бравата?Мерси много за отговорите
                за този случай - колата за теб е ситроен Ксантия.колегата има точно като твоето каране и - на дълъг път вози супер меко и плавно- неравностите не ги усеща- като се излиза офроуд - просто с ръчката си вдига окачването и минава през невероятни места без да закачи отдолу- огромен багажник- недостатък - трябва да си намериш майстор ,който работи и харесва френските коли и по-специално Ситроен.иначе те чакат големи разходи.но колегата си намери такъв - и за 1 година почти за без пари му я поддържат - особено окачването !нещо такова http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topme...851&f1=details

                Коментар


                  #9
                  Fiat Palio Weekend - клиренс 180 мм. Здраво окачване, голям багажник като се свалят облегалките - 1500 литра. Мисля че това ти е достатъчно.ЛИНК
                  Fiat Palio Weekend TD70
                  ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                  Коментар


                    #10
                    lz2rmi написа:
                    Fiat Palio Weekend - клиренс 180 мм. Здраво окачване, голям багажник като се свалят облегалките - 1500 литра. Мисля че това ти е достатъчно.ЛИНК
                    Колега, извинявай... но с клиренс 18см. не виждам как тази кола ще се натовари и ще преминава безпроблемно по черни пътища? Аз за себе си обмислям по-евтин вариант - Фиат Уно с повдигнато окачване и високопрофилни гуми.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      На уното му е малък калника - колко мислиш че можеш да вдигнеш? Наистина е най-добре Лада Нива ако можеш да си вземеш - ама ще понабутва откъм бензин. По новите модели мислят че имат и дизелови версии ама там вече и парите скачат. Фиат панда вдигната е добър вариант. Братчеда имаше вдигната Застава - ами 500 кг и слагаше за да почне да кляка . Голяма душа изкара и много време издържа. Но откъм фиатите и малките коли - Панда мисля че е по добре от Уно. Ако вземеш и Панда 4х4 - още по добре.
                      Fiat Palio Weekend TD70
                      ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                      Коментар


                        #12
                        Май или някакъв Опел или Голф ще търся.Мерси много за оказаното съдействие
                        Полека! На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша, тогава!


                        Fiat Tempra 1.6 '92 SW

                        Коментар


                          #13
                          Е ти ако мислиш че и те ще са по-високи ..... ама ти даваш парите ти си знаеш.
                          Fiat Palio Weekend TD70
                          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                          Коментар


                            #14
                            за село москвич или голф
                            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              #15
                              lz2rmi написа:
                              Е ти ако мислиш че и те ще са по-високи ..... ама ти даваш парите ти си знаеш.
                              Зависи за, кои модели става въпрос, но астрите и голфовете със сигурност са по-високи от бравките! Както каза колегата, а и по мои наблюдения, хората по селата и черните пътища яко "юркат" москвичи и жиги! А относно идеята ми да взема Уно и да го повдигна + високи гуми... като гледам цените на пунтовците вече, какви са, нищо чудно Пунто да си взема :D В интерес на истината пандите 4х4 са по-скъпи от пунтовците, много по-стари от тях и отвътре не приличат на коли! Честно казано не знам, колко ще изкарат и определено поне за мен не си струват парите, които им искат. Иначе няма спор, че по-добро оф фабричното off road возило няма!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X