Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Купе - съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Купе - съединител

    Здравейте колеги ,Имам много бързо въпросче:Педала на съединителя пропадна брутално Според моята компетенция , не става въпрос за жило ,а за маслени помпи , ако мога така да го нарека.Та въпроса ми е възможно ли е да е съединителя или проблема е някъде по тези помпи. Като натисна педала се вижда леко оптягане на вилката на съединителя , но педала е много мек. Интересното е че като го отпусна се вдига.Става въпрос за Фиат Купе 1.8 16V 96г.Поздрави

    #2
    Re: Фиат Купе - съединител

    xeac написа:
    Здравейте колеги ,Имам много бързо въпросче:Педала на съединителя пропадна брутално Според моята компетенция , не става въпрос за жило ,а за маслени помпи , ако мога така да го нарека.Та въпроса ми е възможно ли е да е съединителя или проблема е някъде по тези помпи. Като натисна педала се вижда леко оптягане на вилката на съединителя , но педала е много мек. Интересното е че като го отпусна се вдига.Става въпрос за Фиат Купе 1.8 16V 96г.Поздрави
    колега ако е с хидравличен т.е с помпи наи вероятно има язви по помпата на съед решението е смяна някой може да ти предложи да смени гумичките на помпата но това ще искара извесно време моя съвет е да си смениш помпата и да решеш проблеба генерално око осешеш да засяда или при полусъеденител да остава доло е помпа Успех
    Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
    Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
    това няма умора за балканче

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Купе - съединител

      blagi4 написа:
      xeac написа:
      Здравейте колеги ,Имам много бързо въпросче:Педала на съединителя пропадна брутално Според моята компетенция , не става въпрос за жило ,а за маслени помпи , ако мога така да го нарека.Та въпроса ми е възможно ли е да е съединителя или проблема е някъде по тези помпи. Като натисна педала се вижда леко оптягане на вилката на съединителя , но педала е много мек. Интересното е че като го отпусна се вдига.Става въпрос за Фиат Купе 1.8 16V 96г.Поздрави
      колега ако е с хидравличен т.е с помпи наи вероятно има язви по помпата на съед решението е смяна някой може да ти предложи да смени гумичките на помпата но това ще искара извесно време моя съвет е да си смениш помпата и да решеш проблеба генерално око осешеш да засяда или при полусъеденител да остава доло е помпа Успех
      благодаря ти blagi4 , но малко не разбрах , как да разбера дали е помпата. Съединителя изобщо не отделя т.е. немога да тествам с полусъединител.Главно ме интересуваше дали ако съединителя (феродов,претискателен и т.н.) е заминал , то не би трябвало педала да пропадне така и да не отделя изобщо? От тук следва че проблема е в помпите. Моля поправете ме ако не съм прав. Благодаря

      Коментар


        #4
        Проблема е в цилиндърчето закрепено над скоростната кутия ново е 34лв. сменя се за 15минути след като свалиш акумолатора и стойката му. После обезваздушаваш и си ок.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          Re: Фиат Купе - съединител

          xeac написа:
          blagi4 написа:
          xeac написа:
          Здравейте колеги ,Имам много бързо въпросче:Педала на съединителя пропадна брутално Според моята компетенция , не става въпрос за жило ,а за маслени помпи , ако мога така да го нарека.Та въпроса ми е възможно ли е да е съединителя или проблема е някъде по тези помпи. Като натисна педала се вижда леко оптягане на вилката на съединителя , но педала е много мек. Интересното е че като го отпусна се вдига.Става въпрос за Фиат Купе 1.8 16V 96г.Поздрави
          колега ако е с хидравличен т.е с помпи наи вероятно има язви по помпата на съед решението е смяна някой може да ти предложи да смени гумичките на помпата но това ще искара извесно време моя съвет е да си смениш помпата и да решеш проблеба генерално око осешеш да засяда или при полусъеденител да остава доло е помпа Успех
          благодаря ти blagi4 , но малко не разбрах , как да разбера дали е помпата. Съединителя изобщо не отделя т.е. немога да тествам с полусъединител.Главно ме интересуваше дали ако съединителя (феродов,претискателен и т.н.) е заминал , то не би трябвало педала да пропадне така и да не отделя изобщо? От тук следва че проблема е в помпите. Моля поправете ме ако не съм прав. Благодаря
          най верпятно проблема в помпата щом педала не се "дърви" те са около 40 лв така че сменяй колега и безаварийно шофиране Поздрави
          Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
          Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
          това няма умора за балканче

          Коментар


            #6
            Re: Фиат Купе - съединител

            blagi4 написа:
            най верпятно проблема в помпата щом педала не се "дърви" те са около 40 лв така че сменяй колега и безаварийно шофиране Поздрави
            Благодаря колеги ,Утре ще я видя, че в сервиза упорито искаха да ме убедят че съединителя е заминал т.е. да оставя 500лв.Просто не виждам логика педала да е пропаднал ,заради съединителя ,въпреки че всичко е възможно.утре ще разберем

            Коментар


              #7
              Re: Фиат Купе - съединител

              xeac написа:
              blagi4 написа:
              най верпятно проблема в помпата щом педала не се "дърви" те са около 40 лв така че сменяй колега и безаварийно шофиране Поздрави
              Благодаря колеги ,Утре ще я видя, че в сервиза упорито искаха да ме убедят че съединителя е заминал т.е. да оставя 500лв.Просто не виждам логика педала да е пропаднал ,заради съединителя ,въпреки че всичко е възможно.утре ще разберем
              колега кажи им на тия в сервиза че искаш смяна на помпа а не " нова кола" за тая операция аз бих ти взел за работа около 100 лв щотомарката е ФИАТ
              Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
              Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
              това няма умора за балканче

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички помогнали.Всички знаем че това което ми казаха в сервиза си е обичайна практика т.е. какъвто и да е проблема , винаги се казва най-трудното и съответно най-скъпо.Взех колата от сервиза и се позанимавахме с едно майсторче.Сменихме и двете помпи , но без резултат Свалихме съединителя ,отворихме и излезе проблема.Една от пружинките на феродовия диск беше излязла и се запречила между дисковете.Така че проблема си излезе действително в съединителя.пиша го за да се знае като вариант за хората с подобни проблеми.

                Коментар

                Working...
                X