Това са т.н. малкообслужваеми акумулатори, разработени по най-новата технология СА-СА .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно: зареждане на "паднал" акумулатор
Collapse
X
-
Само за протокола-за да сложа край на темата. Вече съм с нов акумулатор от 5 дни. Родих се отново Все едно и се вля нов живот на колицата (електрончетата по жиците и закипяха с нови сили) . Всичко е 6... А относно това какъв акомулатор да се сложи - всеки един от предлаганите на пазара, стига да няма фабричен дефект (и да не е произведен в Занзибар, все пак) ще изкара поне 5-6 години. Аз поне мисля да си сменя ( с нежелание защото ми служи вярно, ) колата далеч преди този срок, така, че преценявайте сами. В тази връзка да дам 150 и отгоре лева за Bosh - няма да стане. Като са Bosh да не сааа ............ , А? п.с. Направи ми впечатление, че производителя ми дава гаранция 24 мес., а за таксита гаранцията е 6 мес. Мисля, че е заради предполагаемия много по висок брой на стартиране на двигетеля.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колеги, реших да съживя темата за да не пускам нова...Кажете къде се продават въпросните червени TopLa акумулатори. Намерих и някаква фирма, която внася Delphi и им пратих един мейл. За мое учудване получих бърз отговор, но на въпроса ми за СА-СА акумулатор получих предложение за необслужваем такъв... Все още съм със стария, но ако някоя сутрин се окажа без кола хич няма да ми е до обикаляне по бензиностанции (които по правило не са на автобусните спирки) да търся червен TopLa...Та ще съм благодарен за инфо по въпроса...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Колеги, реших да съживя темата за да не пускам нова...Кажете къде се продават въпросните червени TopLa акумулатори. Намерих и някаква фирма, която внася Delphi и им пратих един мейл. За мое учудване получих бърз отговор, но на въпроса ми за СА-СА акумулатор получих предложение за необслужваем такъв... Все още съм със стария, но ако някоя сутрин се окажа без кола хич няма да ми е до обикаляне по бензиностанции (които по правило не са на автобусните спирки) да търся червен TopLa...Та ще съм благодарен за инфо по въпроса...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
А някой ако може да ми каже къде в Бургас има от словенските TOPLA ще съм много благодарен. Днес ми предлагаха DELPHI и то от старите, а не Ca/Ca за около 130лв. 55Аh Това им е сайта, все пак нека го има във форумаhttp://topla.unishop.cz/index.php?id=50Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Spark, не мога да ти дам отговор, но ако държиш на калциев акумулатор, аз след като купих моя разбрах, че имало и български калциеви. Със сигурност видях че имаше пазарджишки, а ми се върти в главата и нещо за добрчики калциеви. Искрата беше с много черна кутия със зелени надписи.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
spark написа:А някой ако може да ми каже къде в Бургас има от словенските TOPLA ще съм много благодарен. Днес ми предлагаха DELPHI и то от старите, а не Ca/Ca за около 130лв. 55Аh Това им е сайта, все пак нека го има във форумаhttp://topla.unishop.cz/index.php?id=50
Коментар
-
@hit-ko: Благодаря ти много за адреса на магазина. В момента акумулатора ми, който е почти умрял (дори сега го зареждам колкото утре да изкара) е 45Ah. Сега го измерих на широчина и височина и не съм сигурен дали 60Аh модела ще се събере в колана който държи акумулатора отгоре. Моя в момента е 175х175 (височина х широчина). Утре на място ще се гледа. Още веднъж благодаря!Edit: Ходих днес във въпросния магазин, но ми казаха, че TOPLA 45, 50, 55 спрели да ги внасят или нещо от сорта. Предложиха ми VESNA пак словенски, но аз исках от другите. Дадох им размерите на моя акумулатор 205х175х175. Най-много мога до 210 да отпусна. Проблема е, че изпарителя на метановата уредба пречи, за да сложа по-дълъг акумулатор. Казаха, че и 60Ah бил същия размер, в което се съмнявам като разгледах сайта на TOPLA. Все пак дадох им размерите и им казах някакъв акумулатор TOPLA, който да се вписва в тези габарити ми трябва. Чудя се как от най-масовите акумулатори 50-55 не внасят...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
@hit-ko: Благодаря ти много за адреса на магазина. В момента акумулатора ми, който е почти умрял (дори сега го зареждам колкото утре да изкара) е 45Ah. Сега го измерих на широчина и височина и не съм сигурен дали 60Аh модела ще се събере в колана който държи акумулатора отгоре. Моя в момента е 175х175 (височина х широчина). Утре на място ще се гледа. Още веднъж благодаря!
Коментар
-
Мерси много! Само за информация, телефона на фирмата написан в по-горния пост, която ги предлага в София не е верен. Телефоните са тези:Teл.: 02/818 69 11Факс: 02/818 69 15E-mail: rc@mail.orbitel.bgАдрес: бул. България, 19-Д1404 София.Но... продават много скъпо. Днес един приятел си е купил от АРСИ 60Ah TOPLA - 94лв. Тъй, че - PM на hit-ko @hit-ko: Ако знаех, че в това магазинче в Бургас има свещи Magneti Marelli и Golden Lodge изобщо нямаше да се набутвам с тези опелски General Motors. Вече са сменени с Champion (с черен надпис - менте 100%). И оня пич в магазина ми спори, че били оригинални. Дори се обиди като му казах, че са ментета Но просто ги взех, за да имам едни свещи, които според Аутодата са "original equipment". То само като видя метала, че е като поцинкован и ми става ясно колко са оригинални. Следващите сигурно ще са от магазин ГАМАFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
прочетох всичко тук и искам да ви кажа моето мнение моя акумулатор го смених преди месец на 8 години от поставянето му само че има няколко подробности които са важни :1. Следете нивото на течноста , при намаляване никога не наливайте киселина а само дестилирана вода, дори и при ниски температури . Ако няма посочени нива мин.-мах. течността трябва де е минимум 10 мм над плочите.2. Когато стартирате двигателя не задържайте на стартер повече от 10 секунди 3. За тези които изключват от скорост при спускане - при включени светлини - не го правете.4. Проверете зареждащото напреженеие от динамото към акумулатора .Croma i.e. SX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар