Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Миризма на бензин - спукани бензинопроводи...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Миризма на бензин - спукани бензинопроводи...

    Да ви кажа, съдбата е иронична понякога.Преди няколко дни един колега питаше "мирише ми на бензин от колата, какво може да е" и аз най прилежно му писах да си вифгне капака и да си провери бензинопроводите и колко е опасно и как не трябва да се отлага.Е и на мен от 2-3 дни ми намирисва на бензин ама не бях сигурен - понякога ме обйваща параноя и всичко ми тропа в колата Но днес в 7 вечерта като се прибрах реших все пак да вдигна капака и да погледна - какво се оказа - първо видях че е спукан маркуча на обратния бензин - точно до моното и направо си тече върху смукателните колектори и се изпарява - ама струйка. Загасих колата и опипах и входящия бензин - О. Изненада - той направо ме опръска с бензин откъм свивката към металната тръба.Съответно откачих, извиках жената да вземе детето и да ми донесе ключовете за нейната кола и хукнах да търся маркуч. След половинчасово обикаляне по затворени магазини, най-сетне един ладов магазин работеше, ама хората си пиеха кафенцен на тераската просто. Изпросих да ме обслужат и срещу 6,85лв се сдобих с 1,5м маркуч, на който пише benzina-gasoline-oil - 8мм вътрешен диаметър и 4 бр подходящи стяги.Прибрах се, преобляках се и започнах - свалих капак на моното заедно с прилежащите маркучи за въздух и отвеждане на маслените пари, с цел да има пространство за работа. Откачих проблемните маркучи от моното и те се разпаднаха в ръцете ми оцапвайки ме с нещо черно, по гадно даже и от отработено масло - разложена от бензина гума. За съжаление се оказа, че откъм металните бензинопроводи, маркучите са закрепени с нещо като щанцована алуминиева форма, която само рязане я оправяше. След половинчасова борба с алуминия, поставих новите маркучи с новите стяги, запалих, проверих че никъде не тече и си събрах колата. Времето беше благосклонно - заваля точно докато си събирах инструментите.За съжаление не направих снимки както си бяха маркучите в началото, но поне направих как са накрая и на разложените маркучи.Знам че можех и по качествени маркучи да си купя, но не и в 19,30 вечерта :D Знам че това не е някакъв подвиг, но се надявам да помогне на някого това описание.Двигателя е доста мръсничък, но поне личи къде е пръскал бензина.Освен това се възползвах и напръсках де що видях клема с контактен спрей
    Прикачени файлове
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    Същият проблем го имах и аз преди година и отново миризмата беше причината да вдигна капака и да се заровя в двигателя. При напипване ми се намокриха пръстите. Естествено смених единия и след два дни трябваше да сменям и втория. Причината е, че от топлината гумата се "опича" и после се цепи и къса при най-малкото усилие.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Аууу че лесно на фиатката Явка - ела на 155 да смениш да видиш операция гумени пръсти в действие.
      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

      Коментар


        #4
        pr_00f написа:
        Аууу че лесно на фиатката Явка - ела на 155 да смениш да видиш операция гумени пръсти в действие.
        Абе лесно ама преди това 15 мин разчиствах за да се отвори пространство за работа.Освен това откъм бензинопроводите хич не беше лесно - там тия пресовки докато ги срежа ми се разгони фамилията - ръцете са ми още нарязани.А и нали знаеш - колкото по-пълен коша, толкова по-върви колата.... Я съм с куцо магаре в общи линии..Лошото е че снощи пак ми замириса, а не е от там вече - проверих неколкократно - и то само в купето. Ама наливах бензин преди това - може и от олято да е.Дано да е така - щото ако трябва да мъча да стигна до помпата - ми е видяна сметката - под газовата бутилка ми е...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Yavor написа:
          ... газовата бутилка ...
          Дали в това не е разковничето и на пукащите се маркучи?

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            Yavor написа:
            ... газовата бутилка ...
            Дали в това не е разковничето и на пукащите се маркучи?
            Смисъл какъв????Нещо не мога да разбера....Помпата и работи постоянно, независимо дали е на газ или на бензин - италианецо така я е направил, така си я карам и аз. Поддържам по над 20л бензин в резервоара винаги. Въпреки че съм привърженик на спирането на помпата като си на газ, предпочитам да не разбутвам направени и работещи неща...А маркучите са на 10г... ако смяташ че не им е дошло времето, не знам.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Нали повечето си правят помпата да се изключва, та реших, че и при теб е такъв случая. Извинявай!При мен на старата кола, карах изключително и само на газ, помпата беше механична и работеше постоянно, обаче маркуча от клапана до карбуратора направо се разпадна, когато веднъж включих да покарам на бензин, тъй като газта ми беше на приключване. Та след този случай започнах по-често да го преглеждам и забелязах, че на около 1 до 2 години трябваше да го сменям, тъй като от седене сух, се скапваше.При теб явно е друг случая.

              Коментар


                #8
                Аз бях писал за миризмата на бензин и днес ходих на маистор сичко ми било на ред!!!
                Mercedes E200 coupe

                Коментар

                Working...
                X