Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога ли да махна тръбата на картерните газове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мога ли да махна тръбата на картерните газове

    Колеги, въпроса ми е мога ли да заменя тръбата на картерните газове с по-дълга, която не влиза към въздушния филтър, а излиза на ниво под двигателя, понеже не ми е наред двигателя и хвърля масло към въздушния филтър.На ладите преди май правехме така, става въпрос за фиат браво 1.4
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Гасне ти на празен ход ли? АКо това ти оправи проблема вади, обаче истинския проблем сам знаеш какъв е....Има и друго - някъде по маркуча трябва да има маслоуловител - нещо подобно на тел за миене на чинии. Ако нямаш такова пробвай да сложиш малко такава тел.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      Гасне ти на празен ход ли? АКо това ти оправи проблема вади, обаче истинския проблем сам знаеш какъв е....Има и друго - някъде по маркуча трябва да има маслоуловител - нещо подобно на тел за миене на чинии. Ако нямаш такова пробвай да сложиш малко такава тел.
      имам такова то е на входа на инжекциона, трябва ли да запуша входа на инжекциона или да го оставя там, пълни ми филтъра с масло прецакани са маслени сегменти сигурно не си струва да и правя основен ремонт
      kokopati ,koichop@abv.bg

      Коментар


        #4
        Не са прецакани маслени а компресионни сегменти. Маслените задържат маслото да не влиза в цилиндрите. В твоя случай ако не ти е мазен ауспуха маслените може да са наред, а компресионните правят налягане в картера, което кара много маслени изпарения и конденз да отиват към въздушния филтър. Ако ти е зле разхода на гориво и масло по-добре прави ремонт. Да не говорим че ще се удушиш от тоя маркуч ако го пуснеш отвън, ако пък и паркираш в някой подземен паркинг...
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Ако става въпрос за тръбата от изпускателния колектор към кутията на въздушния филтър и ако караш на газ направо я махай. Но тя не е за картерните газове, а за изходящите газове. Тръбата на картерните газове влиза в инжекциона. Така че въпроса ти е малко неточен.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Ако става въпрос за тръбата от изпускателния колектор към кутията на въздушния филтър и ако караш на газ направо я махай. Но тя не е за картерните газове, а за изходящите газове. Тръбата на картерните газове влиза в инжекциона. Така че въпроса ти е малко неточен.
            за тази тръба дето влиза в инжекциона питам
            kokopati ,koichop@abv.bg

            Коментар


              #7
              разхода на гориво е добре, маслото излиза през филтъра само, като натоварвам колата по нагорнище и карам над 100 км. в час, не си струва ми казаха около 2000 хил. ще отиде и тези двигатели много трудно се оправят, а така може още 50 хил. км. да изкаерам, аз карам по 10 хил. на година
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар


                #8
                Ако не ти гасне на празен ход и маслото във филтъра не става бяло като "майонеза" и количеството му не е кой знае колко, по добре не вади маркуча, а просто си чисти филтъра от време на време. Стга да не се омазнява самия хартиен елемент също.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  stanleyhacker написа:
                  Ако не ти гасне на празен ход и маслото във филтъра не става бяло като "майонеза" и количеството му не е кой знае колко, по добре не вади маркуча, а просто си чисти филтъра от време на време. Стга да не се омазнява самия хартиен елемент също.
                  доста е целия филтър е в масло, дори на дълъг път капе под филтъра, ако остана с малко масло тогава не излиза, проблема е, че почва да пуши майсторите казаха, че пуши защото филтъра е пълен с масло.
                  kokopati ,koichop@abv.bg

                  Коментар


                    #10
                    Първо от къде пуши - от филтъра или от ауспуха? И другото сега казваш, че ти пълни с масло филтъра ако ти намалее маслото в картера? Ако е така при колко масло започва да пълни филтъра?
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      Първо от къде пуши - от филтъра или от ауспуха? И другото сега казваш, че ти пълни с масло филтъра ако ти намалее маслото в картера? Ако е така при колко масло започва да пълни филтъра?
                      ами2 ако маслото е до средата или го хваща щеката, пълни филтъра и дими от аспуха, като карам по нанагорнище с висока скорост или като дам повече газ по нанагорнище, като се натоварва, ако маслото е малко 2.50 или 2 литра, нито дими, нито пални филтъра, но гледам да има масло, поне да го хваща щеката. Ако махна маркуча и спре да дими от аспуха няма да усещам кога се натоварва, това малко ме спира.Като карам в града или бавно не пуши и не хвърля масло, маслото не се губи, от януари до май не бях излизал от града въртя по 500 км. на месец в София маслото не беше мраднало, изхвърля ако има доста масло по 1 литър на 300 км., ако карам барзо де по магестралата до Стара Загора, иначе ходих до Македония и Гърция маслото намаля, но не пушеше и не хвърляше там пътищата не позволяват да се кара бързо.Като карам на дълъг път доливам, ако ми светне лампата, като набия рязко спирачки, няма смисал да пълня картера, защото го изхвърля и дими.
                      kokopati ,koichop@abv.bg

                      Коментар


                        #12
                        човече , ти изби рибата - да не караш трабанче , че да наливаш постояно масло.не си писал че източваш - значи ли , че ако си понапълнил картера, то много бързо ти го изгаря + изхвърля и маслото намаля?ако е така ... бе съмнявам се че ще е 2000 лв. ремонта.казвали са ми за по-малко пари = сервизиран двигател комплект от Италия !и ако попродадеш квото остане от твоя ... ти си решаваш.

                        Коментар


                          #13
                          Еми мога само да кажа нещо , което ми е прясно от преди 2-3 дена: Значи тогава сменях гарнитура на картера и работата е там че този отдушник на картера продължава като метална тръбичка до нивото МАКС. на маслото или обира маслените изпарения малко над нивото на маслото. т. е ако налееш повечко е нормално от налягането на маслото направо да го източва от отдушника. При тебе е възможно или маслото да е повече отколкото мислиш по щеката или тази тръбичка да е на по-ниско ниво от колкото трябва. Затова при по-малко масло или по нанагорнище няма проблеми При двата случая по-добре карай с по-малко масло, защото и да изкараш маркуча да пуши на вън , то пак ще наливаш масло така или иначе.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            да казаха да карам така докато изкара да сипвам ефтино масло, ако се прецака аз не мисля да се пенсионирам с тази кола, мога да си купя втора употреба някакав може и да не се прецака, аз карам основно в града още 20 хил., ако ме изкара е добре, иначе всичко и ок на колата почна ли да я оправям ще се развали още повече само ще си дам парите тази кола след една година ще може да се намери за 2 хил. лв. постиянно им падат цените, колко струва сервизен двигател..
                            kokopati ,koichop@abv.bg

                            Коментар


                              #15
                              kokopati написа:
                              .. колко струва сервизен двигател..
                              колкото се спазариш от Италия - 1000-1500макс

                              Коментар

                              Working...
                              X