Колеги, въпроса ми е мога ли да заменя тръбата на картерните газове с по-дълга, която не влиза към въздушния филтър, а излиза на ниво под двигателя, понеже не ми е наред двигателя и хвърля масло към въздушния филтър.На ладите преди май правехме така, става въпрос за фиат браво 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да махна тръбата на картерните газове
Collapse
X
-
Гасне ти на празен ход ли? АКо това ти оправи проблема вади, обаче истинския проблем сам знаеш какъв е....Има и друго - някъде по маркуча трябва да има маслоуловител - нещо подобно на тел за миене на чинии. Ако нямаш такова пробвай да сложиш малко такава тел.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
stanleyhacker написа:Гасне ти на празен ход ли? АКо това ти оправи проблема вади, обаче истинския проблем сам знаеш какъв е....Има и друго - някъде по маркуча трябва да има маслоуловител - нещо подобно на тел за миене на чинии. Ако нямаш такова пробвай да сложиш малко такава тел.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Не са прецакани маслени а компресионни сегменти. Маслените задържат маслото да не влиза в цилиндрите. В твоя случай ако не ти е мазен ауспуха маслените може да са наред, а компресионните правят налягане в картера, което кара много маслени изпарения и конденз да отиват към въздушния филтър. Ако ти е зле разхода на гориво и масло по-добре прави ремонт. Да не говорим че ще се удушиш от тоя маркуч ако го пуснеш отвън, ако пък и паркираш в някой подземен паркинг...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ако става въпрос за тръбата от изпускателния колектор към кутията на въздушния филтър и ако караш на газ направо я махай. Но тя не е за картерните газове, а за изходящите газове. Тръбата на картерните газове влиза в инжекциона. Така че въпроса ти е малко неточен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Ако става въпрос за тръбата от изпускателния колектор към кутията на въздушния филтър и ако караш на газ направо я махай. Но тя не е за картерните газове, а за изходящите газове. Тръбата на картерните газове влиза в инжекциона. Така че въпроса ти е малко неточен.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
разхода на гориво е добре, маслото излиза през филтъра само, като натоварвам колата по нагорнище и карам над 100 км. в час, не си струва ми казаха около 2000 хил. ще отиде и тези двигатели много трудно се оправят, а така може още 50 хил. км. да изкаерам, аз карам по 10 хил. на годинаkokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Ако не ти гасне на празен ход и маслото във филтъра не става бяло като "майонеза" и количеството му не е кой знае колко, по добре не вади маркуча, а просто си чисти филтъра от време на време. Стга да не се омазнява самия хартиен елемент също.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Ако не ти гасне на празен ход и маслото във филтъра не става бяло като "майонеза" и количеството му не е кой знае колко, по добре не вади маркуча, а просто си чисти филтъра от време на време. Стга да не се омазнява самия хартиен елемент също.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
stanleyhacker написа:Първо от къде пуши - от филтъра или от ауспуха? И другото сега казваш, че ти пълни с масло филтъра ако ти намалее маслото в картера? Ако е така при колко масло започва да пълни филтъра?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
u_bo
човече , ти изби рибата - да не караш трабанче , че да наливаш постояно масло.не си писал че източваш - значи ли , че ако си понапълнил картера, то много бързо ти го изгаря + изхвърля и маслото намаля?ако е така ... бе съмнявам се че ще е 2000 лв. ремонта.казвали са ми за по-малко пари = сервизиран двигател комплект от Италия !и ако попродадеш квото остане от твоя ... ти си решаваш.
Коментар
-
Еми мога само да кажа нещо , което ми е прясно от преди 2-3 дена: Значи тогава сменях гарнитура на картера и работата е там че този отдушник на картера продължава като метална тръбичка до нивото МАКС. на маслото или обира маслените изпарения малко над нивото на маслото. т. е ако налееш повечко е нормално от налягането на маслото направо да го източва от отдушника. При тебе е възможно или маслото да е повече отколкото мислиш по щеката или тази тръбичка да е на по-ниско ниво от колкото трябва. Затова при по-малко масло или по нанагорнище няма проблеми При двата случая по-добре карай с по-малко масло, защото и да изкараш маркуча да пуши на вън , то пак ще наливаш масло така или иначе.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
да казаха да карам така докато изкара да сипвам ефтино масло, ако се прецака аз не мисля да се пенсионирам с тази кола, мога да си купя втора употреба някакав може и да не се прецака, аз карам основно в града още 20 хил., ако ме изкара е добре, иначе всичко и ок на колата почна ли да я оправям ще се развали още повече само ще си дам парите тази кола след една година ще може да се намери за 2 хил. лв. постиянно им падат цените, колко струва сервизен двигател..kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
u_bo
kokopati написа:.. колко струва сервизен двигател..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар