Напука ми се коженото кълъфче на скоростния лост. Реших да го сменям. Когато го разкопчах видях, че в основата под скоростния лост има малко количество масло - около 20-30 гр., което всъщност е довело до напукването на кожата. Подсуших добре мястото, но след 200-300 км. отново се беше събрало масло. Някой има ли идея от къде може да идва маслото и как може да се отстрани теча. В сервиза ми казаха, че единствената възможна причина т.е. пътя по който може да дойде масло е от скоростната кутия по жилото до скоростния лост. След едномесечно ходене по автоморги най-накрая намерих жило, но се оказа, че всъщност от скоростния лост до скоростната кутия вървят две жила и практически е много малко възможно само по едното - това за задна предавка да дойде по някакъв начин масло, а другото въобщи не влиза в скоростната кутия, а се заваща на лостова система вън от нея. От това което видях разглобено си направих за себе си извода, че едва ли по жилото може да влезе масло до скоростния лост и ако това стане причина може да бъде някое уплътнение. Та въпросите ми са: Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Каква може да бъде причината? Ако все пак причина за теча е някое от двете жила необходиме ли е смяна на цяло жило или само на някое уплътнение? Само за сведение цената на едното от жилата е около 160 лв.Благодаря предварително за всякакви мнения по темата!П.П. Бива ли да съм такъв шемет! Става въпрос за Брава 1,4 12V.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло под скоростния лост. Откъде???
Collapse
X
-
Гледайки схемата, единственото място от което може по жилото да се стече масло е това за задна скорост. Много странно наистина, но съм склонен да се съглася с майстора ти. Дали трябва да се сменява цялото жило или проблема е в мястото, където влиза, не мога да кажа. Нямам представа уплътнителя какъв е и къде е монтиран. Гадна ситуация. Ето и самата схема, ако може да ти е в помощ:
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар