Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане и пукане на шофьорската седалка на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърцане и пукане на шофьорската седалка на Брава

    Колеги искам да ви питам дали някой е имал подобен проблем - при мен се появи 1 месец след покупката на колата и навъртане на 4000 км из софийските дупки. Предполагам че трябва нещо да се постегне, има ли някой идейка?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Та в този ред на мисли и аз да попитам, защото не съм от тези, които могат да отговорят. Лостчето за повдигане на седалката мине не мине време и го намирам в долно положение. Не бих казал, че съм от дебелите за това се чудя, защо механизма за регулиране височината на седалката изпуска?! Имате ли подобен проблем и вие? Аз обикновено държа седалката в средно положение и е много тъпо, защото след два-три дни пак трябва да се занимавам с лостчето и да я повдигам...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      имаш късмет :P моята седалка не работи. лосчето стои само вдигнато. и главата ми се удря в тавана

      Коментар


        #4
        Опита ли да го изтеглиш на горе и после напред?И май трябва да си седнала за да падне надолу седалката т.е. да направиш горното упражнение като си седнала.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Re: Скърцане и пукане на шофьорската седалка на Брава

          zgabrovski написа:
          Колеги искам да ви питам дали някой е имал подобен проблем - при мен се появи 1 месец след покупката на колата и навъртане на 4000 км из софийските дупки. Предполагам че трябва нещо да се постегне, има ли някой идейка?
          Е да се похваля - днеска докато чаках да дойде време за годишното приключване на банката ликвидирах проблема.Демонтирах седалката от 4-те шестограмни болта, после с WD-40 навсякъде по механизмите и след това я завих обратно. 10 мин. работа, а после не може да си представите какъв кеф - все едно се возя в нова кола.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            Това включва ли и пластмасите отстрани на седалките. Моите са "цъфнали" и като гледам няма начин да ги стегна
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Здравко... много съм предубеден към продукта WD40... Дано да не съм прав, но след време пак ще ти се налага да сваляш седалката и да я смазваш, защото WD-то изветрява след време! Убедил съм се, че не е сигурно средство нито за развиване на запекли гайки (има много по-ефикасни спрейове), нито за смазване, нито за защита от корозия. За всички тези изброени операции има отделни продукти на фирмата MOTIP (германо-холандска). Цялата продуктова гама я има в Метро. Супер доволен съм. Особено от силиконовият спрей за защита на гумени уплътнения и пластмаси Негативното ми отношение към WD-40 е в следствие на дългогодишният ми опит по дисциплината лежане над и под автомобил!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                От форум Ланча съм. Имах същия досаден проблем, като вибрациите се предаваха напред към скоростите и таблото. Тръгнах за Варна и реших, че докато не открия произхода на гадното скърцане няма да сляза от колата. Е, не успях. Тогава нямах и идея, че е от седалката. По-късно случайно разбрах, разглобих я на парчета и я намазах. Пак нищо. В отчаян опит реших да пробвам със силиконов спрей и неочаквано всичко се оправи. Но според мен скърцането беше не в самата седалка, а м/у нея и пода.
                Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  Та в този ред на мисли и аз да попитам, защото не съм от тези, които могат да отговорят. Лостчето за повдигане на седалката мине не мине време и го намирам в долно положение. Не бих казал, че съм от дебелите за това се чудя, защо механизма за регулиране височината на седалката изпуска?! Имате ли подобен проблем и вие? Аз обикновено държа седалката в средно положение и е много тъпо, защото след два-три дни пак трябва да се занимавам с лостчето и да я повдигам...
                  много странно, при мен седалката я държа в най-долно положение и след няколко дена сама се е изправила нагоре. открих че се получава всеки път като сядам на седалката. всеки път се вдига по малкоколега освен да си разменим седелките - и всички ще са доволни хихи
                  Fiat Brava 1.8 16V

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    Здравко... много съм предубеден към продукта WD40... Дано да не съм прав, но след време пак ще ти се налага да сваляш седалката и да я смазваш, защото WD-то изветрява след време! Убедил съм се, че не е сигурно средство нито за развиване на запекли гайки (има много по-ефикасни спрейове), нито за смазване, нито за защита от корозия. За всички тези изброени операции има отделни продукти на фирмата MOTIP (германо-холандска). Цялата продуктова гама я има в Метро. Супер доволен съм. Особено от силиконовият спрей за защита на гумени уплътнения и пластмаси Негативното ми отношение към WD-40 е в следствие на дългогодишният ми опит по дисциплината лежане над и под автомобил!
                    Е свалянето е за 10 мин... следващия път ще взема от това което препоръчваш... А може и просто седалката да се е била разхлабила и сега като я натегнах да се е оправила.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      dti написа:
                      Vladim написа:
                      Та в този ред на мисли и аз да попитам, защото не съм от тези, които могат да отговорят. Лостчето за повдигане на седалката мине не мине време и го намирам в долно положение. Не бих казал, че съм от дебелите за това се чудя, защо механизма за регулиране височината на седалката изпуска?! Имате ли подобен проблем и вие? Аз обикновено държа седалката в средно положение и е много тъпо, защото след два-три дни пак трябва да се занимавам с лостчето и да я повдигам...
                      много странно, при мен седалката я държа в най-долно положение и след няколко дена сама се е изправила нагоре. открих че се получава всеки път като сядам на седалката. всеки път се вдига по малкоколега освен да си разменим седелките - и всички ще са доволни хихи
                      Не е лоша идеята! :D :P
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, от скоро шофьорксата седалка на Бравата ми започна да скърца неприятно, и намерих тая тема. въпростният спрей WD-40 от каде мога да го намеря и горе долу какви пари е? Като се пооправи времето ще сваля седалката и ще напръскам вс железа които видя отдолу :D
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар

                        Working...
                        X