Колеги, предварително се извинявам за елементарния въпрос. Изгоряла ми е крушката на страничния десен мигач /на калника/. Не мога да разбера как да я сменя! Помогнете!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна лампа на страничен мигач на Типо?
Collapse
X
-
Лесно е. Стъклото на мигача се сваля като го натиснеш и завъртиш обратно на часовниковата стрелка. Крушката е от типа без цокъл и просто се издърпва. Провери обаче дали е изгоряла или са окислени контактите - мойта едната си беше здрава и пак не светеше точно поради тази причина.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
-
tonov написа:Лесно е. Стъклото на мигача се сваля като го натиснеш и завъртиш обратно на часовниковата стрелка. Крушката е от типа без цокъл и просто се издърпва. Провери обаче дали е изгоряла или са окислени контактите - мойта едната си беше здрава и пак не светеше точно поради тази причина.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Благодаря!
Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Re: Благодаря!
stivst написа:Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Re: Благодаря!
stivst написа:Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
е чак пък подкалника... Пускам снимки как се сменят крушките на предните фарове, мигачите и задните светлини на Темпра, би трябвали някои от тях да са като на типо (преден габарит, къси/дълги, преден мигач, задни светлини), ако греша ме поправете за съжаление не е показано как се сваля предния мигач, това става като с една "права" отверка се натисне чопа на мигача, който се държи към фара.като съвет: смяна на халогена крушка става по-бързо като свалите целия халоген, сваля се от 2 дълги видии, те се намират една срещу друга на черната пластмаса която държи стъклото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар