Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна лампа на страничен мигач на Типо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна лампа на страничен мигач на Типо?

    Колеги, предварително се извинявам за елементарния въпрос. Изгоряла ми е крушката на страничния десен мигач /на калника/. Не мога да разбера как да я сменя! Помогнете!
    FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
    FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

    #2
    Лесно е. Стъклото на мигача се сваля като го натиснеш и завъртиш обратно на часовниковата стрелка. Крушката е от типа без цокъл и просто се издърпва. Провери обаче дали е изгоряла или са окислени контактите - мойта едната си беше здрава и пак не светеше точно поради тази причина.
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      tonov написа:
      Лесно е. Стъклото на мигача се сваля като го натиснеш и завъртиш обратно на часовниковата стрелка. Крушката е от типа без цокъл и просто се издърпва. Провери обаче дали е изгоряла или са окислени контактите - мойта едната си беше здрава и пак не светеше точно поради тази причина.
      А моите и двете - поради същата причина :D :D :D :D :D
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Благодаря!

        Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?
        FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
        FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

        Коментар


          #5
          Re: Благодаря!

          stivst написа:
          Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?
          По-елементарно от това не може да е.На Тойотата на майка ми(Авенсиз 2004) смяната е 2 часа в сервиз, сваля се целия фар.На Голфа 6 на зет ми се сваля целия грил и е ужас, половината предница се разглобява, също над 2 часа работа със специализирани инструменти.
          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Коментар


            #6
            Re: Благодаря!

            stivst написа:
            Колега Тонов, благодаря много!Честно да си кажа, по интуиция и аз пробвах точно така, но стъклото не помръдваше. Може би никога не е сваляно и затова? Както и да е - не посмях повече да насилвам да не би да се счупи. И поисках помощ А може би тук му е мястото да споделя. Обичам си колата, но признавам - смяната на крушките много ме дразни. Може би, защото нямам никакъв опит... Но все пак по мое мнение не са много удобни за смяна. Говоря преди всичко за основните фарове. Когато ми изгоря такава крушка за пръв път - не можах сам да се оправя. То гумен маншон, то гъвкава метална скобичка... Не е ли могло да е по-елементарно?
            Нали затова сме, да си помагаме Сега, под стъклото има гумено уплътнение, нормално е ако никога не е сваляно да се завърти трудно. А за фаровете не си прав. Имал съм и други коли, но типото ми е най-лесно за обслужване. Просто е правено "с акъл"
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              Искам да питам тук, за да не пускам нова тема: по същия начин ли се свалят страничните мигачи и при Темпра?
              "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

              Fiat Tempra 1.9 TDs
              Subaru Legacy 2.0i

              Коментар


                #8
                Blade SG написа:
                Искам да питам тук, за да не пускам нова тема: по същия начин ли се свалят страничните мигачи и при Темпра?
                на темпрата май се сваляше пластмасовия подкалник но не съм сигурен на 100%
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  е чак пък подкалника... Пускам снимки как се сменят крушките на предните фарове, мигачите и задните светлини на Темпра, би трябвали някои от тях да са като на типо (преден габарит, къси/дълги, преден мигач, задни светлини), ако греша ме поправете за съжаление не е показано как се сваля предния мигач, това става като с една "права" отверка се натисне чопа на мигача, който се държи към фара.като съвет: смяна на халогена крушка става по-бързо като свалите целия халоген, сваля се от 2 дълги видии, те се намират една срещу друга на черната пластмаса която държи стъклото.

                  Коментар


                    #10
                    Petrov, цена нямаш!
                    "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                    Fiat Tempra 1.9 TDs
                    Subaru Legacy 2.0i

                    Коментар

                    Working...
                    X