Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отремонтирах предницата на Bravo-to:Отчет с цени.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отремонтирах предницата на Bravo-to:Отчет с цени.

    Най накрая се реших (разбирай отделих пари) да прегледам предницата на Браво-то (1.6 16).Резултата както и очаквах не беше окуражителен - носачи,амортисъори,тампони с лагерите ,прашници с тампони и разбира се биалетки - всичко това билозаминало!!!Покупки:-носачи Технорот или нещо подобно,турски - 2х55лв -амортсъори Глобо (ужким италиански) - 2х 68лв-биалетки-2х10лв-тампони с лагери -2х46 ПИРЕЛИ (ама дали е онова Пирели,че нещо много лабави ми се видяха)-прашници с тампони-2х16лвминус 10% от цялата сума(от форума съм :D )труд -5ч = 160лв (но майстора е много читав - проверено е!!!)Не знам защо ,но тампоните на стабилизиращата щанга не били за смяна както и кормилните накрайници!Резултата е изключително стегната предница,без хлопане и скърцане и което ми беше странно отначало - много чуствително реагира на волана(явно е имало големи луфтове).ПРАШНИЦИТЕ които продават във всички магазини х16лв. според майстора не са за фиат,а за bmw.Отдолу са широки,трябва да се режат и стягат с "свински опашки",тампоните към тях са дълги,та и те под ножа - това прашниците да не са оригинални не е добре(имат голямо значение за живота на амортисъорите).Тези цени на части и труд са в София.

    #2
    Накрайниците на фиатите наистина май много държат. Някой да ме поправи, ако греша.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Друго си е с нова и стегната предница а?Аз така си карам Мареата вече 60000 км. с единствената разлика ,че не съм сменял амортисьори ,но усещам и те са на ред вече.За този преход единствено смених дясна биалетка на която се разби долния шарнир.Сега замислям да експериментирам със една стара биалетка и един носач поставяне на гресьорки за смазване.Най-големия враг на тези елементи е водата.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Шарнирите не са мръднали,втулките са износени.Амортисъорите бяха тотално свършили,според мен се дължи на това ,че преди да купя колата,същата е седяла година без да бъде карана(италианеца просто си купил новото браво).Първите 500 км. добре и после всичко тръгна да се скапва.Не съм гледал старите тампони с лагерите на какво дередже са(може и да са здрави).

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Друго си е с нова и стегната предница а?Аз така си карам Мареата вече 60000 км. с единствената разлика ,че не съм сменял амортисьори ,но усещам и те са на ред вече.За този преход единствено смених дясна биалетка на която се разби долния шарнир.Сега замислям да експериментирам със една стара биалетка и един носач поставяне на гресьорки за смазване.Най-големия враг на тези елементи е водата.
          аз преди около 10 000 км си смених носачите и си купих гресьорки, имам си и помпичката дето пълни с грес, но така и не се наканих да ги пробия и да сложа гресьорки. млад съм и не помня времената на фабричните гресжорки , но по приказки трябва да изкарват доста по-дълго шарнирите например.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            И аз съм за предница. Би ли ми казал при кого да отида.

            Коментар


              #7
              И аз съм я почнал предницата.Утре ще сменям амортесьорите.Биалетките са здрави само тампоните им смених.Накрайниците ги смених- беха оргиналните на 170000. И Фичката немал здрава предница а!!!

              Коментар


                #8
                Re: Отремонтирах предницата на Bravo-to:Отчет с цени.

                icco.a написа:
                Най накрая се реших (разбирай отделих пари) да прегледам предницата на Браво-то (1.6 16).Резултата както и очаквах не беше окуражителен - носачи,амортисъори,тампони с лагерите ,прашници с тампони и разбира се биалетки - всичко това билозаминало!!!Покупки:-носачи Технорот или нещо подобно,турски - 2х55лв -амортсъори Глобо (ужким италиански) - 2х 68лв-биалетки-2х10лв-тампони с лагери -2х46 ПИРЕЛИ (ама дали е онова Пирели,че нещо много лабави ми се видяха)-прашници с тампони-2х16лвминус 10% от цялата сума(от форума съм :D )труд -5ч = 160лв (но майстора е много читав - проверено е!!!)Не знам защо ,но тампоните на стабилизиращата щанга не били за смяна както и кормилните накрайници!Резултата е изключително стегната предница,без хлопане и скърцане и което ми беше странно отначало - много чуствително реагира на волана(явно е имало големи луфтове).ПРАШНИЦИТЕ които продават във всички магазини х16лв. според майстора не са за фиат,а за bmw.Отдолу са широки,трябва да се режат и стягат с "свински опашки",тампоните към тях са дълги,та и те под ножа - това прашниците да не са оригинални не е добре(имат голямо значение за живота на амортисъорите).Тези цени на части и труд са в София.
                Тези ГЛОБО амортисьори са ми същите предни .. предишните ми бяха заминали и чесно казано като ги смених нямаше почти никаква разлика.. та правете си извода, на мен може и от 15ките да ми друса така каруцарски
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Смених на моето Браво сите амортисьри - Глобо. Вече ме държат 50 000 км.

                    Коментар


                      #11
                      Взех същите тампони за Пунтото 2х25лв,но както казваш,нещо много лабави изглеждат.Взех и два амортисьора Кофап 2х66лв,единствено не ми хареса,че много меко возят или още не съм им свикнал.
                      ex. punto elx 1.2i
                      Lancia Libra 1.6

                      Коментар


                        #12
                        Глобото верно вози много твърдо,но прочетох добри неща за тях.Прегледах старите тампони с лагерите и установих,че са полски,много хубаво направени и са в отлично състояние(д..ба майсторите!),светнаха ме да добавя смазка в лагерите и да стоят в резерва щото новите имали живот 10-15000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                        Коментар


                          #13
                          нали напълно газови са ти Глобото ??
                          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                          Коментар


                            #14
                            Ами ,на кутията пише газови.А относно Кофап,един приятел с Форд е сложил такива и не е очарован,ама за 70лв. толкова

                            Коментар

                            Working...
                            X