Най накрая се реших (разбирай отделих пари) да прегледам предницата на Браво-то (1.6 16).Резултата както и очаквах не беше окуражителен - носачи,амортисъори,тампони с лагерите ,прашници с тампони и разбира се биалетки - всичко това билозаминало!!!Покупки:-носачи Технорот или нещо подобно,турски - 2х55лв -амортсъори Глобо (ужким италиански) - 2х 68лв-биалетки-2х10лв-тампони с лагери -2х46 ПИРЕЛИ (ама дали е онова Пирели,че нещо много лабави ми се видяха)-прашници с тампони-2х16лвминус 10% от цялата сума(от форума съм :D )труд -5ч = 160лв (но майстора е много читав - проверено е!!!)Не знам защо ,но тампоните на стабилизиращата щанга не били за смяна както и кормилните накрайници!Резултата е изключително стегната предница,без хлопане и скърцане и което ми беше странно отначало - много чуствително реагира на волана(явно е имало големи луфтове).ПРАШНИЦИТЕ които продават във всички магазини х16лв. според майстора не са за фиат,а за bmw.Отдолу са широки,трябва да се режат и стягат с "свински опашки",тампоните към тях са дълги,та и те под ножа - това прашниците да не са оригинални не е добре(имат голямо значение за живота на амортисъорите).Тези цени на части и труд са в София.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отремонтирах предницата на Bravo-to:Отчет с цени.
Collapse
X
-
Друго си е с нова и стегната предница а?Аз така си карам Мареата вече 60000 км. с единствената разлика ,че не съм сменял амортисьори ,но усещам и те са на ред вече.За този преход единствено смених дясна биалетка на която се разби долния шарнир.Сега замислям да експериментирам със една стара биалетка и един носач поставяне на гресьорки за смазване.Най-големия враг на тези елементи е водата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Шарнирите не са мръднали,втулките са износени.Амортисъорите бяха тотално свършили,според мен се дължи на това ,че преди да купя колата,същата е седяла година без да бъде карана(италианеца просто си купил новото браво).Първите 500 км. добре и после всичко тръгна да се скапва.Не съм гледал старите тампони с лагерите на какво дередже са(може и да са здрави).
Коментар
-
Tornado написа:Друго си е с нова и стегната предница а?Аз така си карам Мареата вече 60000 км. с единствената разлика ,че не съм сменял амортисьори ,но усещам и те са на ред вече.За този преход единствено смених дясна биалетка на която се разби долния шарнир.Сега замислям да експериментирам със една стара биалетка и един носач поставяне на гресьорки за смазване.Най-големия враг на тези елементи е водата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Отремонтирах предницата на Bravo-to:Отчет с цени.
icco.a написа:Най накрая се реших (разбирай отделих пари) да прегледам предницата на Браво-то (1.6 16).Резултата както и очаквах не беше окуражителен - носачи,амортисъори,тампони с лагерите ,прашници с тампони и разбира се биалетки - всичко това билозаминало!!!Покупки:-носачи Технорот или нещо подобно,турски - 2х55лв -амортсъори Глобо (ужким италиански) - 2х 68лв-биалетки-2х10лв-тампони с лагери -2х46 ПИРЕЛИ (ама дали е онова Пирели,че нещо много лабави ми се видяха)-прашници с тампони-2х16лвминус 10% от цялата сума(от форума съм :D )труд -5ч = 160лв (но майстора е много читав - проверено е!!!)Не знам защо ,но тампоните на стабилизиращата щанга не били за смяна както и кормилните накрайници!Резултата е изключително стегната предница,без хлопане и скърцане и което ми беше странно отначало - много чуствително реагира на волана(явно е имало големи луфтове).ПРАШНИЦИТЕ които продават във всички магазини х16лв. според майстора не са за фиат,а за bmw.Отдолу са широки,трябва да се режат и стягат с "свински опашки",тампоните към тях са дълги,та и те под ножа - това прашниците да не са оригинални не е добре(имат голямо значение за живота на амортисъорите).Тези цени на части и труд са в София.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Humppa
-
Глобото верно вози много твърдо,но прочетох добри неща за тях.Прегледах старите тампони с лагерите и установих,че са полски,много хубаво направени и са в отлично състояние(д..ба майсторите!),светнаха ме да добавя смазка в лагерите и да стоят в резерва щото новите имали живот 10-15000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар