Колеги от няколко години карам гранде Пунто 1,4 78кс , като в същото време притежавам и пунто 188 1,2 60 кс. Грандето в градски условия върши добра работа, но извънградско се сблъсквам с неприятно високите обороти на двигателя на 5та предавка. Говорим за 3500 със 100км/ч.При шофиране по магистрала нещата отиват в небесата. Въпроса ми е дали някой е правил интервенции със смяна на диференциал или скоростна кутия от други модели на марката. В нета има клипове със смяна на ск.кутуя от фиат стило, но е с преправяне на единия тампон. За мен е по приемлив вариант за диференциал ако е възможна, тъй като колата е на много мако километри. Правил съм запитване към сервизи, които се занимават с ремонт на ск.кутии. Засега не намирам отговор на задачата. В сравнение стария модел 188 върви с 500-600 оборота надолу или около литър газ по-малко. Ниcките обототи пестят и ресурса на двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СКОРОСТНА КУТИЯ ГРАНДЕ ПУНТО 1,4 87KC.
Collapse
X
-
THE Playa написа: Преглед на мнениетоКолеги от няколко години карам гранде Пунто 1,4 78кс , като в същото време притежавам и пунто 188 1,2 60 кс. Грандето в градски условия върши добра работа, но извънградско се сблъсквам с неприятно високите обороти на двигателя на 5та предавка. Говорим за 3500 със 100км/ч.При шофиране по магистрала нещата отиват в небесата. Въпроса ми е дали някой е правил интервенции със смяна на диференциал или скоростна кутия от други модели на марката. В нета има клипове със смяна на ск.кутуя от фиат стило, но е с преправяне на единия тампон. За мен е по приемлив вариант за диференциал ако е възможна, тъй като колата е на много мако километри. Правил съм запитване към сервизи, които се занимават с ремонт на ск.кутии. Засега не намирам отговор на задачата. В сравнение стария модел 188 върви с 500-600 оборота надолу или около литър газ по-малко. Ниcките обототи пестят и ресурса на двигателя.
Реклама
Collapse
Коментар