Здравейте отново,
след известно прекъсване пак си купих Фиат Крома с 1.8 140 к бензинов мотор.
Като я взех нямаше проблеми, смених маслото, после рекох да сменя и свещите профилактично и тук започна проблема.
След като ги смених и завих болтовете на бобината бях забравил да щракна конектора отстрани към бобината, обаче явно леко е опирал и е давал някакъв контакт защото колата запали на 3 цилиндъра. Усетих се веднага угасих я и закачих конектора. Изтрих грешката защото беше записало пропуски в запалването.
Обаче след това като я запалих работеше на 4 цилиндъра, обаче веднага светна пак чека и показваше грешка в дебитомера P0100 прекъсната верига или късо съединение.
Изтрих я но моментално е появява отново. Погледнах конектора на дебитомера всичко си е наред и даже не бях пипал изобщо там.
Някой има ли идея какво може да се е случило? Възможно ли е да съм изгорил входа на екуто на дебитомера като съм я палил с откачен конектор на бобината?
И още един проблем за който не знам къде да гледам - скоростния лост като го бутна наляво от неутрална не се връща в средно положение а остава наляво. Надясно си се връща. Някаква пружина ли е проблема?
след известно прекъсване пак си купих Фиат Крома с 1.8 140 к бензинов мотор.
Като я взех нямаше проблеми, смених маслото, после рекох да сменя и свещите профилактично и тук започна проблема.
След като ги смених и завих болтовете на бобината бях забравил да щракна конектора отстрани към бобината, обаче явно леко е опирал и е давал някакъв контакт защото колата запали на 3 цилиндъра. Усетих се веднага угасих я и закачих конектора. Изтрих грешката защото беше записало пропуски в запалването.
Обаче след това като я запалих работеше на 4 цилиндъра, обаче веднага светна пак чека и показваше грешка в дебитомера P0100 прекъсната верига или късо съединение.
Изтрих я но моментално е появява отново. Погледнах конектора на дебитомера всичко си е наред и даже не бях пипал изобщо там.
Някой има ли идея какво може да се е случило? Възможно ли е да съм изгорил входа на екуто на дебитомера като съм я палил с откачен конектор на бобината?
И още един проблем за който не знам къде да гледам - скоростния лост като го бутна наляво от неутрална не се връща в средно положение а остава наляво. Надясно си се връща. Някаква пружина ли е проблема?
Коментар