Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка за дебитомер Фиат Крома II

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка за дебитомер Фиат Крома II

    Здравейте отново,
    след известно прекъсване пак си купих Фиат Крома с 1.8 140 к бензинов мотор.
    Като я взех нямаше проблеми, смених маслото, после рекох да сменя и свещите профилактично и тук започна проблема.
    След като ги смених и завих болтовете на бобината бях забравил да щракна конектора отстрани към бобината, обаче явно леко е опирал и е давал някакъв контакт защото колата запали на 3 цилиндъра. Усетих се веднага угасих я и закачих конектора. Изтрих грешката защото беше записало пропуски в запалването.
    Обаче след това като я запалих работеше на 4 цилиндъра, обаче веднага светна пак чека и показваше грешка в дебитомера P0100 прекъсната верига или късо съединение.
    Изтрих я но моментално е появява отново. Погледнах конектора на дебитомера всичко си е наред и даже не бях пипал изобщо там.
    Някой има ли идея какво може да се е случило? Възможно ли е да съм изгорил входа на екуто на дебитомера като съм я палил с откачен конектор на бобината?

    И още един проблем за който не знам къде да гледам - скоростния лост като го бутна наляво от неутрална не се връща в средно положение а остава наляво. Надясно си се връща. Някаква пружина ли е проблема?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    infineon написа: Преглед на мнението
    Здравейте отново,
    след известно прекъсване пак си купих Фиат Крома с 1.8 140 к бензинов мотор.
    Като я взех нямаше проблеми, смених маслото, после рекох да сменя и свещите профилактично и тук започна проблема.
    След като ги смених и завих болтовете на бобината бях забравил да щракна конектора отстрани към бобината, обаче явно леко е опирал и е давал някакъв контакт защото колата запали на 3 цилиндъра. Усетих се веднага угасих я и закачих конектора. Изтрих грешката защото беше записало пропуски в запалването.
    Обаче след това като я запалих работеше на 4 цилиндъра, обаче веднага светна пак чека и показваше грешка в дебитомера P0100 прекъсната верига или късо съединение.
    Изтрих я но моментално е появява отново. Погледнах конектора на дебитомера всичко си е наред и даже не бях пипал изобщо там.
    Някой има ли идея какво може да се е случило? Възможно ли е да съм изгорил входа на екуто на дебитомера като съм я палил с откачен конектор на бобината?

    И още един проблем за който не знам къде да гледам - скоростния лост като го бутна наляво от неутрална не се връща в средно положение а остава наляво. Надясно си се връща. Някаква пружина ли е проблема?
    Пружините за връщане на лоста са две, една за ляво и една за дясно. Най-вероятно едната ти се е счупила. Можеш от дебела тел да си направиш нова или, ако намериш парчетата, някой да ти ги завари.

    Коментар


      #3

      Пружините за връщане на лоста са две, една за ляво и една за дясно. Най-вероятно едната ти се е счупила. Можеш от дебела тел да си направиш нова или, ако намериш парчетата, някой да ти ги завари.
      Къде точно са тези пружини под лоста ли? Как се разглабя?
      И още едно нещо ме дразни - сенника не стои прибран напълно, а стърчи полуотворен. Кое точно трябва го държи да не мърда?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа: Преглед на мнението

        Къде точно са тези пружини под лоста ли? Как се разглабя?
        И още едно нещо ме дразни - сенника не стои прибран напълно, а стърчи полуотворен. Кое точно трябва го държи да не мърда?
        Под лоста са, да. Мисля, че се дърпаше кожуха заедно с пластмасовия пръстен отдолу, но продадох колата и не мога да проверя.

        Сенник не съм ремонтирал, увисналите ги сменям.
        Последна редакция от JTR; 14.06.2024, 03:27.

        Коментар

        Working...
        X