Здравейте, налага се да сменя ограденото маркуче. Въпросът ми е че не може отгоре, защото пречи серво помпата. Мисля да магна гумата и подкалника но не знам дали ще имам доатъп. Та ако някой познава 1.7TD на Пунто не на Палио. Ще съм благодарен за мнения.. С уважение!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на едно особено маркуче
Collapse
X
-
Вероятно този мотор е антика и не се кара , още по-малко да се ремонтира. Сменен е маркучът. Задължително се маха сервото. И без него се напъхва със зор в щуцерът от към помпата. Но ако има серво няма как да се напъха. Понеже ръката няма нужният натиск ако я подпъхваш под сервото. Или ако със зор го напъхаш няма как да сложиш и скобата понеже изпускателния колектор пречи. Та маха се смукателния колектор. Слага се парцал на тръбата към турбото да не падне нещо в нея. Смукателният колектор пречи понеже в него се засича болтът дето държи сервото. Той е дълъг и не може да се развие. Махате сервото и маркучът с натискане и зор се слага. И така...
Реклама
Collapse
Коментар