Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със студен старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Отвори капачката на резервоара преди да запалиш пръви път
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #32
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Отвори капачката на резервоара преди да запалиш пръви път
      това с какво ще помогне ? За да знам какво да правя евентуално след това

      Коментар


        #33
        няма ти помогне щом можеш да зареждаш резервоара и не те опръсква бензина. Търси диагностика алфаобд или мултиекускан и дай тук обороти, температура двигател, температура въздух, ъгъл отваряне дросел и най-важното - инжекторни времена. И ще видим имаш ли проблем или не

        Коментар


          #34
          Направих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .

          Коментар


            #35
            Почисти дроселовата клапа -
            Последна редакция от kluchar; 17.12.2023, 17:13.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              MaPuAHo написа: Преглед на мнението
              Направих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .
              BO - това му е никнейма във форума.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #37
                кажи му да провери дали до компютъра отиват 12 волта, да не се мъчи излишно(прочетено в друг форум)

                Коментар


                  #38
                  писах му. чакам да отговори

                  Коментар


                    #39
                    MaPuAHo написа: Преглед на мнението
                    Направих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .
                    12 бара , къде гледаш, че е нормално?

                    Коментар


                      #40
                      PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                      12 бара , къде гледаш, че е нормално?
                      е на барометъра като замервах компресията на всеки цилиндър удря над 12 . Като казвам над 12 имам предвид че е 12 и нещо не 13 и нагоре. Не е ли нормално да има 12 бара ? До колкото знам ако е с ниски стойности = проблем. Днес ходих при един майстор в люлин и се разбрахме да му я закарам другата седмица да я види. Иска да я гледа студена за да види какви данни ще покаже и след това да търсим проблема. Ако я оправя ще пиша да кажа какво е било
                      Последна редакция от MaPuAHo; 21.12.2023, 01:45.

                      Коментар


                        #41
                        Не се заяждам, но ако бъркаш манометър с барометър.... Питах къде , в кое техническо ръководство си сверил данни колко бара трябва да е компресията?
                        Последна редакция от PM_u_bo; 21.12.2023, 14:36.

                        Коментар


                          #42
                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                          Не се заяждам, но ако бъркаш манометър с барометър.... Питах къде , в кое техническо ръководство си сверил данни колко бара трябва да е компресията?
                          да моя грешка с наименованието на уреда. Не съм сверявал никъде колко трябва да бъде на този двигател. Просто от едно време знам че това е нормална стойност. Ако греша ме поправи отново и сподели колко би трябвало да бъде

                          Коментар


                            #43
                            За конкретния двигател не знам.
                            За 1.6 16 - 182b6 там 12 бара е малко. Но твоя е турбо и е добре да потърсиш колко е нормалното.

                            Коментар


                              #44
                              ами след като вчера ми зададе въпроса търсих и нищо не намерих... явно не търся където трябва

                              Коментар


                                #45
                                Получено налягане = Началното налягане * Степен на сгъстяване ^ 1.377
                                За 182b6 - е 10.2 и съответно се очаква около 14 бара +/- 0.5 заради 'времето' и съответно между цилиндрите е +/- 1 бар

                                Напиши си кода на двигателя да сметнем за теб :
                                за 198А4 е - 9.8 и : трябва да е около 13.5 бара - за София 13 бара.

                                за 13 годишна колица над 12 бара в софия е добре. Търси проблема другаде.

                                ТОВА Е ЗА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
                                за топъл ще е около бар нагоре. Ако си мерил на топъл двигател и е малко над 12 бара значи не е добре - пробвай с малко масло в цилиндрите дали няма да се повиши.
                                Прикачени файлове
                                Последна редакция от PM_u_bo; 22.12.2023, 10:48.

                                Коментар

                                Working...
                                X