Отвори капачката на резервоара преди да запалиш пръви път
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със студен старт
Collapse
X
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоОтвори капачката на резервоара преди да запалиш пръви път
Коментар
-
Направих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .
Коментар
-
-
MaPuAHo написа: Преглед на мнениетоНаправих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
MaPuAHo написа: Преглед на мнениетоНаправих замерване на компресията на всички цилиндри за да видя да не е проблема в двигателя. Оказа се, че и от това не е. На всички цилиндри удря над 12 бара. Има ли някой, който може да ми препоръча читав електротехник в София и още по добре ако се занимава с фиат, за да я закарам и да видим дали ще намерим проблема по тоците. Почвам да се чудя дали може да има проблем с пикаща дюза и да работи дори когато колата е на газ. Като цяло тази кола ме шашка всеки ден, защото прави каквото си иска ... Нямам обяснение какво се случва. Един ден пали друг ден не иска ... Просто не знам. Ако имате контакти на човек който може да направи хубава диагностика ще помоля да ми дадете телефон за контакт с него .
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
12 бара , къде гледаш, че е нормално?Последна редакция от MaPuAHo; 21.12.2023, 01:45.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоНе се заяждам, но ако бъркаш манометър с барометър.... Питах къде , в кое техническо ръководство си сверил данни колко бара трябва да е компресията?
Коментар
-
Получено налягане = Началното налягане * Степен на сгъстяване ^ 1.377
За 182b6 - е 10.2 и съответно се очаква около 14 бара +/- 0.5 заради 'времето' и съответно между цилиндрите е +/- 1 бар
Напиши си кода на двигателя да сметнем за теб :
за 198А4 е - 9.8 и : трябва да е около 13.5 бара - за София 13 бара.
за 13 годишна колица над 12 бара в софия е добре. Търси проблема другаде.
ТОВА Е ЗА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
за топъл ще е около бар нагоре. Ако си мерил на топъл двигател и е малко над 12 бара значи не е добре - пробвай с малко масло в цилиндрите дали няма да се повиши.Последна редакция от PM_u_bo; 22.12.2023, 10:48.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар