Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със студен старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със студен старт

    Здравейте. Имам фиат браво 2010г 1.4 Т 120 кс (бензин) . Имам проблеми със студения старт. Всяка сутрин имам проблеми с паленето. Понякога се налага да я запаля на бутане понеже пада акумулатора от въртене. Запали ли веднъж после няма никакви драми. Къде да търся проблема според вас? Дюзи или бобини може би? Свещите са нови. Колата има газов инжекцион ( казаха ми че може да меша горивата при старт) Чека на двигателя светва и изгасва когато си иска ( понякога свети и изгасва с дни)
    Благодаря на отзовалите се предварително

    #2
    Здравей колега,
    Имам абсолютно същият проблем, на същия мотор и пак с газов инжекцион. Чека светва и гасне когато си поиска и сутрин пали трудно. Масово се пише за адаптациите, защото от карането на газ при мен е записало бедна смес.. и оттам казват, че се получава следното описано от теб. Закачи ѝ една диагностика и виж какво ще покаже при теб. Аз писах в една група за газ и там се почна от смяна на ГИ, до адаптации, дебитомери и прочие. Нека някой колега, който се е справил със следният проблем да каже какво да се гледа първо...
    Поздрави,

    Коментар


      #3
      ами качвах я на диагностика и ми излезе проблем в 3-4 цилиндър. Карах я на газаджия и 2 дни я гледа слага даже по бързи дюзи и няма проблем с газовата и съответно върна старите и каза, че проблема не е в газовата. Затова се замислям за дюзи или бобини, но не ми се хвърлят пари на сляпо . Когато е по топло времето пали от 2рия до максимум 3тия път, но при по студено време се налага да въртя повече или да я паля на бутане, което не е добре защото ако я оставя някъде където нямам възможност да я бутна може и да не запаля.

      Коментар


        #4
        MaPuAHo написа: Преглед на мнението
        ами качвах я на диагностика и ми излезе проблем в 3-4 цилиндър. Карах я на газаджия и 2 дни я гледа слага даже по бързи дюзи и няма проблем с газовата и съответно върна старите и каза, че проблема не е в газовата. Затова се замислям за дюзи или бобини, но не ми се хвърлят пари на сляпо . Когато е по топло времето пали от 2рия до максимум 3тия път, но при по студено време се налага да въртя повече или да я паля на бутане, което не е добре защото ако я оставя някъде където нямам възможност да я бутна може и да не запаля.
        При мен грешката се оказа p1171 или бедна смес или това… Също така днес за проба четох и си изчистих мап сензорите, те са два. Единият е на тръбата в дясно. Другият е под самата кора в ляво, те се познават. Само ги забърсах и изчистих от масло… нямаше промяна и прочетох следното: “да се обръща на бензин ръчно преди гасене примерно 30тина секунди и палели по-лесно”
        Също така четох за симулатор, който не дава на еку-то да записва грешките иии за емулатори за дюзи и ламбда сонди. Това последното за симулаторите и емулаторите го разучавам в момента, защото колеги в същият форум с газ на бравота 2 ген. сиреч като нашите казват, че без симулатори и емулатори не ставало…
        Като цяло започни с чистене на маповете и като я покараш да я обръщаш на бензин, може и да тръгнат нещата в по-добра посока докато се разучи проблемът…

        Коментар


          #5
          благодаря за инфото. ще пробвам да видим какво ще стане при мен, но все си мисля, че ако сменя дюзите и бобините може и да се оправи. Иначе предния път като ми записа грешката я покарах 1 ден на бензин и изгасна чека, но после пак се появи. Просто ме притеснява някой ден да не успея да запаля ... Един ден така я бях задавил от въртене, че и на скорост не успях да я запаля в рамките на сигурно 1 КМ спускане се пробвах да я запаля на скорост над 10 пъти ... Заработва обаче не мога да я изфорсирам и после стигнах на равното и от въртене умря акумулатора и само нерви след това :D дойде човек даде ми ток сигурно 15 минути я скъсах от въртене докато запали и след това отиде на газаджия и той каза, че не намира проблеми с газовата, което ме кара да си мисля, че проблема не е в газовата уредба, а някъде по запалителната система... Но не съм сигурен къде точно и дали ще се оправи ако сменя дюзи и бобини

          Коментар


            #6
            Напълно възможно е да има и някой дефект по някоя част, но трябва да се провери. Само погледни в гугъла колко много теми има и на български и на английски относно палене и чек на браво 2 бензиновите. Просто при нас с газта е по-силно проявен. Пробвай с нещата посочени по-горе може да има подобрение, при мен както не свети чека и върви много изведнъж започва да не върви баш баш примерно след 50-100 км и обръщам на бензин да поработи малко 30тина секунди и след това… отново върви, явно трябва да разбера кое ебава нещата и да се вземе емулатор или симулатор за да си дойдат нещата на мястото… Но за сега още не съм открил. Ще пиша отново като открия някакво решение, което не е от посочените замазвания по-горе .

            Коментар


              #7
              благодаря. Дано успеем да си помогнем взаимно

              Коментар


                #8
                Сутрин , като палите студена кола - пробвайте следното :
                натиснете педала на газта до дъно преди да въртите и го дръжте натиснат до долу, това докато запали.

                Коментар


                  #9
                  това предполагам ще помогне да не ги задавим от въртене? Ще пробвам. Иначе съм помпал педала на газта докато въртя :D

                  и това не помогна особено.
                  Последна редакция от MaPuAHo; 14.09.2023, 13:59.

                  Коментар


                    #10
                    Здрасти колега,
                    Явно ще трябва да посетим добри газаджии и двамата за да видят какво точно обърква бензиновият компютър и оттам да се сложи, емулатор или симулатор и да се реши проблема…

                    Коментар


                      #11
                      аз мисля 1во да експериментирам с бобините след това ще мисля какво и що

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте колеги, някой с информация? Като цяло не целя перфектно палене, дори от втория път да е, но да не бърка адаптациите. Някой има ли идея какво се слага за да не бърка адаптациите на бензиновият комп?

                        Поздрави,

                        Коментар


                          #13
                          аз още нямам. Размених бобините чакам да я кача пак на диагностика тези дни за да видя дали проблема е в друг цилиндър

                          Коментар


                            #14
                            MaPuAHo написа: Преглед на мнението
                            Понякога се налага да я запаля на бутане понеже пада акумулатора от въртене.
                            не я пали на бутане да не ти прескочи ремъка. Преди да я запалиш, свали този вакумен маркуч от регулатора и изпръскай в него една спринцовка бензин. Мисля че 20мл е най малката, която влиза. После давай контакт и виж как пали
                            Click image for larger version

Name:	IMG-20221222-143024.jpg
Views:	423
Size:	805,0 KB
ID:	2760306

                            Коментар


                              #15
                              то най интересното е, че е само за 1вия старт през деня после ядове няма ... много сбъркана работа

                              Коментар

                              Working...
                              X