Здравейте. Вчера при смяна на гумите на Типо 2018 год., дизел с ръчни скорости ми се стори, че нещо луфтът в скоростите и диференциала е голям и се чува силно чаткане. Ето линк с клипове
https://drive.google.com/drive/folde...p-?usp=sharing
Клипът с монтирана гума е на първа скорост и лашкане на колата напред назад, а другият е на крик с демонтирана лява гума, на свободна скорост с ръчна спирачка. Не знам колко са допустимите луфтове, но ми се струват по-големи. Пробвах и теста за диференциал с леко тръгване на първа с вдигната едната гума на крик и другата не помръдна. Чаткането го чувам понякога и в движение при смяна на скорости, най-вече при освобождаване от скорост при натоварен режим на скоростите - примерно изкачване на голям баир на втора и като натисна съединителят изчатква силно. Иначе няма други шумове от скоростите като виене или румолене. Имам и един Опел Мерива 2003 г. и проверих там как е луфтът и в пъти по-малък. Вие какво мислите?
https://drive.google.com/drive/folde...p-?usp=sharing
Клипът с монтирана гума е на първа скорост и лашкане на колата напред назад, а другият е на крик с демонтирана лява гума, на свободна скорост с ръчна спирачка. Не знам колко са допустимите луфтове, но ми се струват по-големи. Пробвах и теста за диференциал с леко тръгване на първа с вдигната едната гума на крик и другата не помръдна. Чаткането го чувам понякога и в движение при смяна на скорости, най-вече при освобождаване от скорост при натоварен режим на скоростите - примерно изкачване на голям баир на втора и като натисна съединителят изчатква силно. Иначе няма други шумове от скоростите като виене или румолене. Имам и един Опел Мерива 2003 г. и проверих там как е луфтът и в пъти по-малък. Вие какво мислите?
Коментар