Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Fiat Bravo 1.6 MultiJet 90 2008 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Бензиновите които съм карал са били с такъв разход и на горе. Говоря за София и маршрут през жълтите павета. Сега съм с 1,9 jtd и разхода ми е към 8, не че и при него не съм стигал до 13 ,но е било при извънредни обстоятелства. Мултиеър със сигурност е с по- малък разход но там има другиа болка,която обезмисля ниския разход. Имал съм C4 с двигател Е6 Принц мисля че се казваше съвместна разработа на ПСА и БМВ,той беше с разход 10 газ в София при 120 коня,ама как гореше масло и каква недомислица беше. Всеки изминал ден след като го разкарах и смених с Бравото съм благодарен и щастлив.

    Коментар


      #17
      Странно. Аз също карам главно градско в София по около 10на км на ден в южните квартали и централната част. Разход 12 ми е показвала Алфа с ТС мотор и то рядко.
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #18
        Чел съм, че някои махат ДПФ-а. Как се маха и какви са последиците?
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Чел съм, че някои махат ДПФ-а. Как се маха и какви са последиците?
          Премахването е софтуерно и хардуерно едновременно. Последиците като за начало са загуба на пари,които можеш да спестиш ако купиш кола без ДПФ. Може да има и други,но аз основно за това се сещам.
          Последна редакция от kiriluz1; 19.01.2023, 19:20.

          Коментар


            #20
            За премахване DPF препоръчвам VRPerformance от гр. Русе
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
              1,9 120 с слага на Фиат, Крома ,Сааб, Сузуки,няма вихрови клапи. Браво 2 ако е произведен за Италия няма ДПФ евро 4 му е стандарта,ако е произведен за Германия има ДПФ и пак е евро 4. Ако е германски задължително се гледат долния край на вратите и багажника за ръжда,за италиански е препоръчително да се провАери същото. Ако е с климатроник задължително се проверяват клапите за посока на въздушния поток дали работят,защото ремонта е скъпичък и трудоемък,важи за всички модели . Всички дизелови след 2009 г.имат допълнително електрическо подгряване в климатроника,като решение за бавното стопляне на купето Иначе се гледат характерните за всеки дизел неща, тропкане от към съединителя палене на студено време за загряване и т.н. Частите не са на много високи цени,например: нов ЕГР е 150 лв,рециклиране на ГНП към 350-400, регулатор налягане на гориво БОШ от Китай 41 лв(втора година съм с него) шарнири 23 лв и т.н. Хубаво е и една диагностика да се направи и след това палене на свещ и покупка.
              А поради каква причина да се дават едни 150 кинта за егр като той се ремонтира за 15минути.И много голямо значение има от кой измамник купуваш ;оригинални части;.Не е заяждане,просто от собствен опит ти казвам че се изказваш неподготвен.
              198mjet Bravo

              Коментар


                #22
                todorakiggg написа: Преглед на мнението
                На дпф-а му трябва време (10-15 мин) и топлина (600 градуса) да регенерира като се напълни, т.е. да изгори канцерогенните частици и за да станат безвредна пепел, демек градско, спри, тръгни, запали, изгаси не го кефи и се запушва и почват драмите …
                Ще ми разясните ли ка става тая регенерация? Невежа съм в дизелите, пък не е лошо човек да понаучи още нещо.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #23

                  Ще ми разясните ли ка става тая регенерация? Невежа съм в дизелите, пък не е лошо човек да понаучи още нещо.
                  При определено натрупване на фини прахови частици в ДПФ се получава разлика в налягането на входа и на изхода на ДПФ следено от датчици за налягане, ЕКУ определя при какви точно параметри да започне регенерация и започва да прави допълнително впръскване на нафта по време на такт изпразване,която гори и повишава температурата в ДПФ,което води до изгаряне на тези частици.
                  Другият вариант е принудителна регенерация,която се прави с диагностична апаратура.
                  ДПФ е консуматив и рано или късно идва момент в който регенерацията не може да го изчисти. Следва сваляне и почистване с разни препарати,което май не дава много траен ефект ,нов ДПФ или софтуерно и хардуерно премахване.
                  Последна редакция от kiriluz1; 20.01.2023, 13:36.

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря!
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Така, за сега не намираме свястно Браво спрямо бюджета. Започваме да оглеждаме Пунто след 2007 г. Какъв мотор бихте ми препоръчали, без значение бензин или дизел?
                      Например за този Fiat Punto 1.2 i GRANDE PUNTO 65 к.с. Това същия двигател като на старото от 2000г. ли е?
                      Последна редакция от NikMar; 21.01.2023, 22:41.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        Вчера купиха Пунто 1.2 65 к.с/ 2010 г. Някой знае ли дали буталата на този двигател са освободени?
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27

                          Малко е пресилен разхода за бензин. За Т-джед или Мултиеър градско в София максимум 10.
                          Ако караш главно по околовръстното или след 19 часа може.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            Ако караш главно по околовръстното или след 19 часа може.
                            Миналата седмица заредих. По борд показа 9,6/100. По колонката 10,1/100. Средната скорост беше 21км/ч. Преобладават късите разстояния 3-4км в пикови часове. Като е имало 2-3 излизания както каза по околовръстното след 19.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #29
                              Сега съм с 1,9. Jtd 8 v карам го пълно,минавам 200-250 км. и зареждам до горе интересното е че между борда и реалния разход има винаги поне литър разлика,като показаното на борда е по-малко от реалния. Статистиката ми е от февруари 19 г. 50 К км.Т.е. гарантирам че е така. Иначе на борд много ми харесва разхода,ама уви не е реален иначе щях да пиша 4,2-5,2 извън града и 5,5-7,5 в града
                              Последна редакция от kiriluz1; 31.01.2023, 12:43.

                              Коментар


                                #30
                                Така, за сега не намираме свястно Браво спрямо бюджета. Започваме да оглеждаме Пунто след 2007 г.
                                такова браво с месеци се търси, а не от днес за утре. Пунто е малка и тясна кола, без екстрите на бравото - тоест почти сигурно забравяш за задни ел стъкла и дискови спирачки

                                Коментар

                                Working...
                                X