Бензиновите които съм карал са били с такъв разход и на горе. Говоря за София и маршрут през жълтите павета. Сега съм с 1,9 jtd и разхода ми е към 8, не че и при него не съм стигал до 13 ,но е било при извънредни обстоятелства. Мултиеър със сигурност е с по- малък разход но там има другиа болка,която обезмисля ниския разход. Имал съм C4 с двигател Е6 Принц мисля че се казваше съвместна разработа на ПСА и БМВ,той беше с разход 10 газ в София при 120 коня,ама как гореше масло и каква недомислица беше. Всеки изминал ден след като го разкарах и смених с Бравото съм благодарен и щастлив.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Fiat Bravo 1.6 MultiJet 90 2008 г.
Collapse
X
-
Странно. Аз също карам главно градско в София по около 10на км на ден в южните квартали и централната част. Разход 12 ми е показвала Алфа с ТС мотор и то рядко.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоЧел съм, че някои махат ДПФ-а. Как се маха и какви са последиците?Последна редакция от kiriluz1; 19.01.2023, 19:20.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението1,9 120 с слага на Фиат, Крома ,Сааб, Сузуки,няма вихрови клапи. Браво 2 ако е произведен за Италия няма ДПФ евро 4 му е стандарта,ако е произведен за Германия има ДПФ и пак е евро 4. Ако е германски задължително се гледат долния край на вратите и багажника за ръжда,за италиански е препоръчително да се провАери същото. Ако е с климатроник задължително се проверяват клапите за посока на въздушния поток дали работят,защото ремонта е скъпичък и трудоемък,важи за всички модели . Всички дизелови след 2009 г.имат допълнително електрическо подгряване в климатроника,като решение за бавното стопляне на купето Иначе се гледат характерните за всеки дизел неща, тропкане от към съединителя палене на студено време за загряване и т.н. Частите не са на много високи цени,например: нов ЕГР е 150 лв,рециклиране на ГНП към 350-400, регулатор налягане на гориво БОШ от Китай 41 лв(втора година съм с него) шарнири 23 лв и т.н. Хубаво е и една диагностика да се направи и след това палене на свещ и покупка.
198mjet Bravo
Коментар
-
todorakiggg написа: Преглед на мнениетоНа дпф-а му трябва време (10-15 мин) и топлина (600 градуса) да регенерира като се напълни, т.е. да изгори канцерогенните частици и за да станат безвредна пепел, демек градско, спри, тръгни, запали, изгаси не го кефи и се запушва и почват драмите …FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнението
Ще ми разясните ли ка става тая регенерация? Невежа съм в дизелите, пък не е лошо човек да понаучи още нещо.
Другият вариант е принудителна регенерация,която се прави с диагностична апаратура.
ДПФ е консуматив и рано или късно идва момент в който регенерацията не може да го изчисти. Следва сваляне и почистване с разни препарати,което май не дава много траен ефект ,нов ДПФ или софтуерно и хардуерно премахване.Последна редакция от kiriluz1; 20.01.2023, 13:36.
Коментар
-
Така, за сега не намираме свястно Браво спрямо бюджета. Започваме да оглеждаме Пунто след 2007 г. Какъв мотор бихте ми препоръчали, без значение бензин или дизел?
Например за този Fiat Punto 1.2 i GRANDE PUNTO 65 к.с. Това същия двигател като на старото от 2000г. ли е?Последна редакция от NikMar; 21.01.2023, 22:41.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Kay_ написа: Преглед на мнението
Малко е пресилен разхода за бензин. За Т-джед или Мултиеър градско в София максимум 10.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоАко караш главно по околовръстното или след 19 часа може.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Сега съм с 1,9. Jtd 8 v карам го пълно,минавам 200-250 км. и зареждам до горе интересното е че между борда и реалния разход има винаги поне литър разлика,като показаното на борда е по-малко от реалния. Статистиката ми е от февруари 19 г. 50 К км.Т.е. гарантирам че е така. Иначе на борд много ми харесва разхода,ама уви не е реален иначе щях да пиша 4,2-5,2 извън града и 5,5-7,5 в градаПоследна редакция от kiriluz1; 31.01.2023, 12:43.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоТака, за сега не намираме свястно Браво спрямо бюджета. Започваме да оглеждаме Пунто след 2007 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар