Optimst5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Fiat Bravo 1.6 MultiJet 90 2008 г.
Collapse
X
-
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Да не отварям нова тема - разликата между 1.6 mjet 90кс, 105кс. и 120кс само софтуерна ли е? или има разлика и в турбото и дюзите например?
Например при стилото 80 коня и 115 коня има разлика в турбото и дюзите и мисля че и в съединителя/маховика и jtd 80 коня не можеш да го ремапнеш колкото 115кс, та тука какъв е случая?
Дали 1.6mjet 90кс и 105кс са еднакви но с различен софтуер или 105 и 120 са еднакви но с различен софтуер или друго?Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнениетоВсички дизелови след 2009 г.имат допълнително електрическо подгряване в климатроника,като решение за бавното стопляне на купето
Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
hsf написа: Преглед на мнениетоА това важи ли за всички италианки с този и други дизелови двигатели, т.е. и за ланчиите и за алафите и има ли начин как да се провери дали е налично това електрическо подгряване?
Коментар
-
danzel-jtd написа: Преглед на мнениетоМойто е април 2009 и нямам такова…или незнам как се пуска,а сутрин работи на място поне 10 минути и нестопля така както би трябвало за ел нагевател
https://4cardata.info/elearn/198/2/1...0000/198000627
Тук е показано как се слага ако го нямаш,но е приключение:
https://youtu.be/3X2mrHUZOEkПоследна редакция от kiriluz1; 14.02.2023, 16:37.
Коментар
-
danzel-jtd написа: Преглед на мнениетоМойто е април 2009 и нямам такова…или незнам как се пуска,а сутрин работи на място поне 10 минути и нестопля така както би трябвало за ел нагевател
"ADDITIONAL HEATER
(for versions/markets, where provided)
This device warms up the passenger compartment
more quickly when it is very cold and the engine
coolant temperature is low.
The additional heater comes on automatically when
the engine is started, if knob A is turned to the
last red sector and the fan (knob C) is at least at the
first speed level.
The heater switches off automatically when the
required comfort conditions are achieved.
IMPORTANT The heater will not turn on if the
battery voltage is too low."
knob A е врътката за топлото, а knob C е за вентилатора. Не знам, кой е тоя "last red sector" - аз го разбирам като топлото да е на максFiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Ако правилно го превеждам ,е за климатик.Температурата се настройва на макс и вентилатора трябва да е пуснат.Външна температура под 20 градуса.А се изключва като антифриза стигне 70 градуса.Сигорно ще има бушон някъде.Като се замисля,аз никога не съм слагал климатроника на макс (Hi).Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
danzel-jtd написа: Преглед на мнениетоСигорно ще има бушон някъде.
Пиши дали ги имаш, че ми е интересно
Последна редакция от hsf; 15.02.2023, 20:14.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Нямам ги.На схемата пише че ги има след 6.2010.Значи се монтира след тази датаПоследна редакция от danzel-jtd; 16.02.2023, 14:30.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
- 1 like
Коментар
-
danzel-jtd написа: Преглед на мнениетоНямам ги.На схемата пише че ги има след 6.2010.Значи се монтира след тази датаFiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар