Ugly Betty написа:
Преглед на мнението
2 - изчаквай винаги да изгасне
3 - направи клип, качи го в тубата, дай линк
4 - клип
5 - иди при специалист по ФИАТ - gal от Пд , Христо от Ямбол .. - "няма сепаратор...." утре ще кажат, че и двигател няма
6 - това се проверява СЛЕД турбото като се погледне
7 - ти каза 30 литра на 10 000 км - изброих няколко възможности... може да са прави в случая - виж 3 и 4.
8 - да логично е
9- взел си кола предназначена за морга. с всяка марка щеше да е така, НО по-скъпо
НАПРИМЕР - 'прекрасен' ML CDI на същите години - за да му се закрепи окачването - 1800 лв , след което следва обслужване на двигателя.
Това преди да се почне АСК-то.
Или питай колко струва смяна на съединител на А-класа
Вече в БГ има доста фирми и хора , които предлагат 'автоподбор'.
Ако спести човек няколкостотин лева при покупката, може да загуби няколко хиляди при поддръжката
всичко сочи (ако не си излъгал без да искаш) че имаш теч при работа на двигателя , но когатоо има налягане на маслото.
Постели найлона пак, но запали колата, оставия да загрее, после форсирай поне 5 - 10 пъти , остави пак да работи 10 минути , форсирай пак
и виж отдолу.
Коментар