https://motointegrator.com/bg/bg/%D1...pqp6v-rubigcar - Румен. Този човек никога няма да те излъже с цената за труд. Но записва за след 10-12 дни колата. Сервиз за италианки. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Multipla 1,9JTD 88Kw/120Hp/2007г.– имам ли психиатрични отклонения?
Collapse
X
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнениетоИма два сервиза в Пловдив, където карат италианки. Идват коли от София, Дупница - от доста далеч.
Ако решиш - кажи ще ти дам телефоните.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ugly Betty написа: Преглед на мнениетоАааа... "gal76" ник нейма на Жоро - схванах, макар и с малко закъснение... намерих го
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Не е нужно чак в Пловдив да ходиш. Аз и трите Фиата съм ги поддържал във Вентура гараж и нямам оплаквания
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоВентура е супер сервиз за италианки също, но ориентиран към клиенти с по-висок бюджет.
Коментар
-
Ugly Betty написа: Преглед на мнениетоБлагодаря, колега! Ще му звънна за час, дано имам късмет този път.
Здравей колега,
Почти всички притежатели на тоя модел имаме психични отклонения май... Мен още ме подиграват, защото отидох за ml (w163) и се върнах с това. Моята маршутка е 1.9 2004 година 115 кс JTD. Ще станат вече 6 години откак я карам...Сменил съм куп неща, ама повечето са евтини и поносими.
Както и да е, това е кола с много ама много достойнства. Проблема е, че като материали/части е евтина и ако не е запазена се почва филма.
По проблема с маслото - и аз така почнах, сериозен разход на масло и лек черен пушек. Ходих в няколко сервиза препоръчани тук – едни казваха лек луфт, други всичко е нормално... Псевдо майстори се оказаха повечето, съответно не повторих, но през това време взех номера на турбината. Понеже тоя модел е популярен в УК, а и те бяха в Еврозоната спечелих търг за същото турбо пълен комплект. Дойде до БГ за 160 лв и го монтираха на колата в един от фирмените сервизи в Модерно предградие.Там останах сравнително доволен и цялата работа даде резултат защото разхода на масло падна до 1.5 - 2 литра на 10хил/км. Пак го пипа, но в пъти по- малко. Отварям скоба, че по книга Фиат пише разход на масло до 1/1000 км за нормален, това в официалното ръководство за модела.... Както и да е - наливам само с 5w40 и се старая всички дребни ремонти да си правя сам.
По въпроса със свещите потвърждавам – много трудно се сменят запеклите свещи. Няма как да се бръкне. Моите бяха оригинални и само 3 се развиха. Едната е все още изгоряла, но не ми пречи. Колата пали във всякакви условия.
За препоръчания сервзиз на Румен – аз повече няма да стъпя. Имах проблеми със съединител, беше износен, скорости първа и задна се губеха, освен това късаше въжето. Отидох при него след четене тук, смени ми съединителя с жило преди около 20 хил км , но не барна маховика и то по негов съвет. И сега (400- 500 лв по- късно) положението е същото, пак къса въжета и има вибрации. Като загрее изчезва задна понякога и има вибрации при доускорение. Тоест маховик за смяна. Вече е купен барабар с нов съединител, втулки т.н. и ще се сменя лятото. По- лошото е, че препоръчах за същата работа (съединител+маховик) румен на друг човек с Мултипла. И при другата кола се получи същата ситуация –смени само съединител щото тия коли не „трошели“ маховика. И там се наложи повторен ремонт. Толкова с румен.
Единствения + от ситуацията с тая кола, е че вдигнах с един разред майсторските си умения. Вече не ме притесняват дребни до една идея по- едри проблеми. Колата е ремотно-пригодна и „трошлива“ (поне моята ?).
Ако мога да ти бъда с още нещо полезен, драсни ми на ЛС.
тралала
Коментар
-
Започнах тази тема не защото търся най евтин сервиз, а защото съм малко учуден от високата стойност на части и труд за ремонти по фиата, както и се оказа не дотам доброто познаване на модела. Яд ме е, че минах четири сервиза и разхода на масло си остава супер висок.
За всеки новопридобит автомобил занам, че си има "грипен период" в който водач и кола се "опознават" взаимно и си показват кривиците.
Аз също правя обстойно проучване за всеки разход, но рядко с критерий "най-ниска цена".
Като я докарах от кат я вкарах в два сервиза (най-близките в квартала) плащайки си "прегледа", след което седнах на компа. Успях да си купя всички части по предписания ремонт - биалетки, тампони, спир. дискове, накладки, термостат само за 560лв с доставка от Германия. Цената която ми поискаха в двата сервиза за същия списък беше 940-980 лв. (!?) Всички части бяха със две год. гаранция и 14 дни право на връщане и ЕВРО СЕРТИФИКАТ за качество!!! Всички при които отидох за смяната им мрънкаха, че или не работели с чужди части или трябвало да добавя 20-25% върху дадената оферта. Само Ахмед в Княжево ме прие безусловно и ми свърши работата бързо и значително по-евтино, е след като изчаках "задължителната" седмица преди да ме вземе.
Та идеята ми е: има ли някой опит с Мултипла дизел? От къде може да изчезва маслото? Вече нямам локва под колата. Малко бял пушек най-вече от баир надолу като махна педала на газта и после натисна по-рязко и в огледалото виждам как се появява облака (нормално ли е това или дефект???). Харесва ми колата и искам да си я стегна и да имам сигурност на пътя.
Коментар
-
tralala написа: Преглед на мнението
Здравей колега,
Почти всички притежатели на тоя модел имаме психични отклонения май... Мен още ме подиграват, защото отидох за ml (w163) и се върнах с това. Моята маршутка е 1.9 2004 година 115 кс JTD. Ще станат вече 6 години откак я карам...Сменил съм куп неща, ама повечето са евтини и поносими.
Както и да е, това е кола с много ама много достойнства. Проблема е, че като материали/части е евтина и ако не е запазена се почва филма.
По проблема с маслото - и аз така почнах, сериозен разход на масло и лек черен пушек. Ходих в няколко сервиза препоръчани тук – едни казваха лек луфт, други всичко е нормално... Псевдо майстори се оказаха повечето, съответно не повторих, но през това време взех номера на турбината. Понеже тоя модел е популярен в УК, а и те бяха в Еврозоната спечелих търг за същото турбо пълен комплект. Дойде до БГ за 160 лв и го монтираха на колата в един от фирмените сервизи в Модерно предградие.Там останах сравнително доволен и цялата работа даде резултат защото разхода на масло падна до 1.5 - 2 литра на 10хил/км. Пак го пипа, но в пъти по- малко. Отварям скоба, че по книга Фиат пише разход на масло до 1/1000 км за нормален, това в официалното ръководство за модела.... Както и да е - наливам само с 5w40 и се старая всички дребни ремонти да си правя сам.
По въпроса със свещите потвърждавам – много трудно се сменят запеклите свещи. Няма как да се бръкне. Моите бяха оригинални и само 3 се развиха. Едната е все още изгоряла, но не ми пречи. Колата пали във всякакви условия.
За препоръчания сервзиз на Румен – аз повече няма да стъпя. Имах проблеми със съединител, беше износен, скорости първа и задна се губеха, освен това късаше въжето. Отидох при него след четене тук, смени ми съединителя с жило преди около 20 хил км , но не барна маховика и то по негов съвет. И сега (400- 500 лв по- късно) положението е същото, пак къса въжета и има вибрации. Като загрее изчезва задна понякога и има вибрации при доускорение. Тоест маховик за смяна. Вече е купен барабар с нов съединител, втулки т.н. и ще се сменя лятото. По- лошото е, че препоръчах за същата работа (съединител+маховик) румен на друг човек с Мултипла. И при другата кола се получи същата ситуация –смени само съединител щото тия коли не „трошели“ маховика. И там се наложи повторен ремонт. Толкова с румен.
Единствения + от ситуацията с тая кола, е че вдигнах с един разред майсторските си умения. Вече не ме притесняват дребни до една идея по- едри проблеми. Колата е ремотно-пригодна и „трошлива“ (поне моята ?).
Ако мога да ти бъда с още нещо полезен, драсни ми на ЛС.
Значи да сънувам турбо вече в кошмарите си!? Имаше ли някакви шумове, писъци или само разход на масло? Какви бяха симптомите за смяната?
Има ли някъде казанче за течноста на задната чистачка или черпи от основното? Не видях и пръскалки.
Благодаря колега, ще ти чукна на лични след празниците да си поплачем и да се посмеем...
Коментар
-
Ugly Betty написа: Преглед на мнението
Ееее... имало и други патиланци с Мултипла, не съм само аз!
Значи да сънувам турбо вече в кошмарите си!? Имаше ли някакви шумове, писъци или само разход на масло? Какви бяха симптомите за смяната?
Има ли някъде казанче за течноста на задната чистачка или черпи от основното? Не видях и пръскалки.
Благодаря колега, ще ти чукна на лични след празниците да си поплачем и да се посмеем...
Моето турбо си работеше, но разхода на масло и пушека(черен по спомен) при кикдаун бяха значителни. Това ме наведе на мисълта за ремонт на мотора или турбо. Все пак с 4'ри изгорели свещи палеше в студено време, затова не съм ходил на компресия, а направо се насочих към турбото. Брат ми има същия мотор като твоя (120 кс), само че в Опел и неговото турбо тихичко свирука. Според мен съвсем нормално.
Казанчето е само едно(отпред), а пръскалката е вградена в шлица на задната чистачка. Тази чистачка е и най- скъпия консуматив в тая верига, сменя се заедно с рамото. Ако не пръска, вземи финна игла и я прекарай през дупките на пръскалката. Най- често там се запушва!тралала
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар