Беше любов от пръв поглед.
Не беше брак по сметка.
Нарекохме я Betty, Ugly Betty (по едноименния сериал “Грозната Бети”)
Седеше с наведена муцунка в ъгъла на престижна автокъща и ми се усмихваше приканващо. Качих и се за няколко кръгчета из паркинга и о чудо – сърцето ми запърха като на гимназист. Вътре в нея широко и удобно, тя припкаше като младо козле по баир. Не беше гримирана и излъскана а изглеждаше като девица. Поискаха ми за нея само 1800 лева. Не се колебах дълго, особено след като “старшинката” също я хареса я платих и в КАТ. След това в сервиза и купих каквото ми поиска – пълно обслужване, нови джаджи и т.н.т.
Три месеца и 5000лв. (ПЕТ ХИЛЯДИ лева) по-късно тя продължава да ми иска пари и то със сърцераздирателни сълзи от скъпо полусинтетично масло, пушеши нервно като издухва големи облаци бял пушек и потропва напомнящо с преден десен макферсон, въпреки, че и купих чисто нови с комплект лагери, тампони и то “маркови” с EU сертификат. Изобщо не жалех пари за новата си любов.
През това време се запознах с много “майстори”, опознах сервизната карта на София и продължавам самоотвержено в търсене на специалисти по Фиатени болести.
Но май ми трябва психиатър, този път за мене. След 1 Опел, 6 Мерцедеса, 2 Рендж Ровъра за последните 32 години да си взема Фиат и то Мултипла!?
Въпроси към вас, смели собственици на Фиати:
-Кои психиатри или психоаналитици посещавате?
-Докога ще наливам пари?
-Защо сервизирането на Фиат е в пъти по-скъпо от на Мерцедес? (запознах се обстойно със сервизите публикувани в този форум)
-Нормален ли е разход 11-12 л. градско и 8-9л. извън градско?
А масло доливам 1л. на всеки 250-300км. въпреки, че уж отстраниха теча от семеринга на коляновия вал и даже по препоръка на сервиза смених и комплект съединител, пробка, уплътнения някакви.
В два сервиза казаха, че турбото е за ремонт (ама те си бяха сервизи само за турбо), в други три, че нищо му няма, само малко било омаслено, но можело да се кара така доста време, даже в четвърти ми предложиха смяна на моя с “нов, почти неупотребяван” двигател…
Ако някой помогне поне с акъл обещавам шише отлежала малцова шотландска ракия оригинал!
** П.П.
Не знам темата за кой раздел е, но се надявам администратора да прости на влюбените (и безумните) като първа тема. Дано възприемете шегата без обида.
Не беше брак по сметка.
Нарекохме я Betty, Ugly Betty (по едноименния сериал “Грозната Бети”)
Седеше с наведена муцунка в ъгъла на престижна автокъща и ми се усмихваше приканващо. Качих и се за няколко кръгчета из паркинга и о чудо – сърцето ми запърха като на гимназист. Вътре в нея широко и удобно, тя припкаше като младо козле по баир. Не беше гримирана и излъскана а изглеждаше като девица. Поискаха ми за нея само 1800 лева. Не се колебах дълго, особено след като “старшинката” също я хареса я платих и в КАТ. След това в сервиза и купих каквото ми поиска – пълно обслужване, нови джаджи и т.н.т.
Три месеца и 5000лв. (ПЕТ ХИЛЯДИ лева) по-късно тя продължава да ми иска пари и то със сърцераздирателни сълзи от скъпо полусинтетично масло, пушеши нервно като издухва големи облаци бял пушек и потропва напомнящо с преден десен макферсон, въпреки, че и купих чисто нови с комплект лагери, тампони и то “маркови” с EU сертификат. Изобщо не жалех пари за новата си любов.
През това време се запознах с много “майстори”, опознах сервизната карта на София и продължавам самоотвержено в търсене на специалисти по Фиатени болести.
Но май ми трябва психиатър, този път за мене. След 1 Опел, 6 Мерцедеса, 2 Рендж Ровъра за последните 32 години да си взема Фиат и то Мултипла!?
Въпроси към вас, смели собственици на Фиати:
-Кои психиатри или психоаналитици посещавате?
-Докога ще наливам пари?
-Защо сервизирането на Фиат е в пъти по-скъпо от на Мерцедес? (запознах се обстойно със сервизите публикувани в този форум)
-Нормален ли е разход 11-12 л. градско и 8-9л. извън градско?
А масло доливам 1л. на всеки 250-300км. въпреки, че уж отстраниха теча от семеринга на коляновия вал и даже по препоръка на сервиза смених и комплект съединител, пробка, уплътнения някакви.
В два сервиза казаха, че турбото е за ремонт (ама те си бяха сервизи само за турбо), в други три, че нищо му няма, само малко било омаслено, но можело да се кара така доста време, даже в четвърти ми предложиха смяна на моя с “нов, почти неупотребяван” двигател…
Ако някой помогне поне с акъл обещавам шише отлежала малцова шотландска ракия оригинал!
** П.П.
Не знам темата за кой раздел е, но се надявам администратора да прости на влюбените (и безумните) като първа тема. Дано възприемете шегата без обида.
Коментар