и понеже не намерих такова, скъсах долната скоба на водното съединение на радиатора, защото не разгадах как се отваря и източих антифриза. После си сложих скоба на винт и готово. Друг начин за който се досетих, е източване на антифриза с маркуч от казанчето, което има ниво на най-ниската точка на радиатора и охладителната система, но не ми се гълташе антифриз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Punto 2001г. няма кранче на радиатора ?
Collapse
X
-
и уното и типото ми нямат кранче за източване, това с маркуча не го пробвай, защото се нагълтах преди месец по тоя начин доста яко с антифриз...като слагаш маркуча обратно мажи с грес, за да спече по-добре маркуча, иначе може да продължи да подлизва оттам!без грес съм си патил много пъти!!!2004 Audi A6 4F
2002 Lancia Y
-
И Мареата няма пробка...Сменихме антифриза с откачване на маркуча от радиатора - най-ниската точка. Обаче нещо не бяхме обезвъздушили както трябва (събра само 3.5 литра вместо 7), получи се въздушна възглавница, перката на радиатора се включваше чак на предпоследното деление (не знам на колко градуса отговаря) и след около 30-40 км. пробег налягането изхвърли маркуча и антифриза изтече. Айде пак на крика, стегнахме маркуча, обезвъздушавахме около 2 часа и събра 7 литра антифриз. За сега няма проблеми. Перката на радиатора се включва на средното деление.APRILIA Mille R '01
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар