Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 JTD - гасне в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 JTD - гасне в движение

    Случи се вече 4 пъти за последните два дни (за около 60км шофиране).
    Първият път беше, когато тръгвах от кръстовище, но тогава си помислих, че съм отпуснал прекалено бързо съединителя. Изгасна (или поне така ми се стори) и за секунда завъртях ключа в изключено положение и след това запалих. Следващите три пъти се случи докато си карам на четвърта с около 50-60км/ч, като всъщност колата все едно изгасва и пак сама се включва за части от секундата, като на дисплея изписва "loose connection" и надписа веднага изчезва.
    Имате ли някаква хипотеза?
    Колата е Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 коня, 2001 г.

    Fiat Stilo 1,9 JTD

    #2
    Кабели букси- провери
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Датчик колянов вал , регулатор за налягане в КомънРейл помпата. И както е писал Ключаря- буксите.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        На първо четене, датчик на коляновия вал.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          Диагностиката всичко ще каже.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговорите.
            Вчера и днес колата не е правила описания проблем.
            Относно кабелите и буксите - как точно да ги проверя, предвид че в момента колата пали и не се появява това съобщение?
            Относно датчика за коляновия вал - от изчетените преди да отворя темата постове останах с впечатление, че ако се появи проблем с датчика на коляновия вал колата изгасва и не може да се запали веднага, а трябва да се изчака известно време. Звъннах на майстор вчера и той ми каза, че ако грешката изчезне (Loose connection) и колата си пали то тая грешка не се записвала в компютъра и не излиза на диагностика. Което не пречи разбира се да го проверя следващите дни на диагностика.
            Fiat Stilo 1,9 JTD

            Коментар


              #7
              Купуваш си контактен спрей. Бузите в двигателния отсек се разкачат , пръскат се с контактен спрей и се закачат отново.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Имах подобен проблем,оправи се с презапояване на таблото с уредите,лоши спойки и губи захранването.
                А горивото колко е,ако е на резерва е възможно да става така ,засмуква въздух горивната система.В резервоара има едни клапанчета за нивото ,трябва да се почистят.
                Друг случай при мой познат според него ниско ниво на двигателното масло (вероятно спад на налягането в системата) и шашка компютъра.

                Коментар


                  #9
                  извън темата: кой е пистовия ремък без климатик,някой ако знае и и ма схема на монтаж ?

                  Коментар


                    #10
                    Случи се вече 4 пъти за последните два дни (за около 60км шофиране).
                    Първият път беше, когато тръгвах от кръстовище, но тогава си помислих, че съм отпуснал прекалено бързо съединителя. Изгасна (или поне така ми се стори) и за секунда завъртях ключа в изключено положение и след това запалих. Следващите три пъти се случи докато си карам на четвърта с около 50-60км/ч, като всъщност колата все едно изгасва и пак сама се включва за части от секундата, като на дисплея изписва "loose connection" и надписа веднага изчезва.
                    Имате ли някаква хипотеза?
                    Колата е Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 коня, 2001 г.
                    Свали регулатора за високо налягане на ГНПто,има една цедка отпред.Та понякой път тази цедка прави проблем,продухай я с компресор но внимателно и пак монтирай регулатора.Ако пак се сговни пробвай с някой колега със същия автомобил.Ако е датчик кол. вал трябва да истине иначе не пали, така че този вариант отпада.Казвам го от опит
                    198mjet Bravo

                    Коментар

                    Working...
                    X